• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Čidlo klepání motoru
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Luďa
Wednesday 06 March 2013 - 21:28:29 Citovat
Host
Dobrý den, mám Astru G 1,4 16V rok 2003 označení motoru Z14XE (elektornický plyn), najeto 84000km. Objevil se mě nedávno následující problém. Po zahřátí motoru se mě rozsvítí kontrolka se symbolem auta a klíče a zůstane svítit, dokud nevypnu zapalování. Pak pokračuju v jízdě rozsítí se znovu. Na volnoběh drží OK, výkonově občas zaškubne nebo se přidusí,ale nic hrozného. Zvukově nic neklepe, nemlátí. Auto je čerstvě po výměně oleje (10w40), nové svíčky origo co mají být. Vyčistil jsem klapku + EGR, problém zůstává. Po diagnostice v servisu mě mechanik řekl čidlo klepání motoru. To ale moc neodchází, spíš si mysím že příčina bude jinde. Měl někdo někdy podobný problém ? Nebo nenapadá nikoho z Vás, co s tím ? Mechanik mě straší sundáním hlavy, čištění ventilů, nové guferka atd... Prostě 8000Kč se mě zatím dávat nechce. Děkuju za každou radu ! PS: Chystám se na kontrolu svodů a výfuku, kdyby to bylo třeba přicpané.
Colommbo
Wednesday 06 March 2013 - 21:53:28 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Podle mého soudu, kdyby byla vada na svodech či výfuku, bude se rozsvěcet max. kontrolka emisního systému (symbol motoru, "ponorka") a ne kontrolka elektroniky... "Čidlo klepání" (detonační čidlo) hlídá oktanovou kvalitu benzínu. Mám spíš podezření na špatnou diagnostiku a špatného "vyčuraného" mekánika...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Luďa
Thursday 07 March 2013 - 10:26:45 Citovat
Host
Hmm, zkusím, až vyjezdím nádrž, natankovat u OMV. Zatím jsem tankoval na Shell klasiku Natural 95. Nicméně je fakt, že mechanikovi jsem se nestačil, jak byl rychlý, dívat pod ruce při diagnostice a znišeho nic mě ukázal na displayi diagnostiky nápis čidlo klepání motoru. Nevím teda, jestli mě lhal nebo ne. Kažopádně bych si rád vyblikal chybu sám. Je tu nějaký přesný návod jak na to ? Vím, že se ma zamáčknout 2 pedály součastně pak sledovat blikající kontrolku motoru. Je tu na fóru nějaká tabulka s kódama, podle které najdu tu chybu ? A kdybychom brali v potaz, že má mechanik pravdu a navíc by bylo čidlo dobré, kde by se hledala chyba dál ? Ještě doplním informace z minulosti. Před měsícem blikala kontrolka motoru a auto jelo na 3 válce, po výměně oleje a svíček vše ok. Ještě se nedávno měnil termostat. Možná by to mohlo mít nějakou spojitost. A ještě jedna věc, zvládnul bych si popřípadě to čidlo, kdyby bylo špatné, vyměnit sám ? Kde je umístněné u tohoto motoru ? Mockrát děkuju za rady !
Host
Thursday 07 March 2013 - 11:09:26 Citovat
Host
napis mail poslem ti vsetky chybove kody po cesky .ja mam tu istu astru stlac brzdu s plynom na podlahu naraz. otoc klucik aby sa rozsvietili kontrolky a pozeraj sa na oranzovu kontrolku zacne blikat 10 blikov=0 ostatne podla blikania s kratkou pauzou medzi cislami
Colommbo
Thursday 07 March 2013 - 12:24:38 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Tankuju výhradně u Shell už mnoho let, nejdřív V-Power a pak už jen N95 a nikdy, skutečně nikdy jsem neměl s benzínem problém...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Luďa
Thursday 07 March 2013 - 17:21:28 Citovat
Host
Tak ten mail je: Email Moc dekuju za poslani. Jeste me napada, pokud je "nedokonale spalovani", co treba zas*ane vsrtiky, nebo nepravidelny tlak paliva ? Predem moc diky !!!!
Luďa
Thursday 07 March 2013 - 20:57:02 Citovat
Host
Tak už jsem našel ty kódy a chybu vyblikal. Je to 0325, čili Nesprávný signál čidla detonačního spalování. Nějaký nápad ?
Martas
Thursday 07 March 2013 - 22:07:24 Citovat
Host
Luďa napsal ...

Tak už jsem našel ty kódy a chybu vyblikal. Je to 0325, čili Nesprávný signál čidla detonačního spalování. Nějaký nápad ?


Takze mechanik nekecal ....

Moznosti 3 :

Vadna ridici jednotka
Vadne cidlo
Prerusene vedeni/spatny kontatk v konektoru
Colommbo
Friday 08 March 2013 - 10:32:15 Citovat
Uživatel #2374
Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05
Příspěvků: 1192
Tak, mechanik to trefil. _; Mně jen zarazilo, jak Luďa psal "Mechanik mě straší sundáním hlavy, čištění ventilů, nové guferka atd..." - to už mi přišlo trochu navíc...

W124 E320 Coupé - u mě dobrý
Martas
Friday 08 March 2013 - 10:45:22 Citovat
Host
Colommbo napsal ...

Tak, mechanik to trefil. _; Mně jen zarazilo, jak Luďa psal "Mechanik mě straší sundáním hlavy, čištění ventilů, nové guferka atd..." - to už mi přišlo trochu navíc...


No pokud je cidlo v poradku tak je to zcela logicky servisni zasah - pridreny nebo podpaleny ventil.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1315 sec,0.1029 z toho dotazů.