Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
CORSA a LPG |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jarda Cep |
| ||
Host | Zdravim radci, chtel bych poprosit o radu a kontakt na nekoho v jiznich nebo zapadnich cechach kdo se venuje opravam LPG soustav. Vlastnim Corsu B, motor X10XE, r.v. 2000, 12v, mam v nem 6 let plyn vyrobce KME system AKME (do tedka bez problemu) , chodim na revize do strakonic pravidelne. Pred dvema dny mi auto nepreplo na plyn, jelikoz mam doma diagnostiku tak sem si vuz napichnul a hlasi to nizky tlak LPG, kdyz bylo vse v poradku tak byl tlak LPG 1,2 baru a tedka je 0,17 baru (priblizne). Kdyz pujdu do stakonic vymeni mi tam 10 veci za 10 tisic nez zjisti cim to je a ty veci uz si musim nechat. Prave premyslim ze to muze byt bud vadne cidlo tlaku LPG a nebo totalne zaneseny filtr kapalne faze, nebo odesel reduktor. Tedy zna nekdo nekoho v tech lokalitach na koho bych se mohl obratit. Diky Jarda | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Jsem ze severni moravy, takze ve tve lokalite bohuzel neznam nikoho. Osobne bych zacal kontrolou solenoidu, jestli se oteviraji. V podstate bych sel od nadrze k motoru po vsem, co je po ceste ( tedy pokud mas cas a naladu zjistit presne, co odeslo ) | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Jarda Cep napsal ... Zdravim radci, chtel bych poprosit o radu a kontakt na nekoho v jiznich nebo zapadnich cechach kdo se venuje opravam LPG soustav. Máme tady Jirku Odkaz to máš 2 hodinky cestu to není tak strašný a asi se to vyplatí - zkus mu zavolat. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Jarda Cep |
| ||
Host | Diky napred to projdu sam, jestli to neni nejaka prkotina a pak kdyztak kontaktuju Jirku diky moc | ||
| |||
_Tom_ |
| ||
Uživatel #2436 Registrován: Monday 13 August 2012 - 15:34:15Příspěvků: 18 | V Karlových Varech doporučím p. Lončáka. Je to pár set metrů nad Kauflandem. Je to starší pán se spoustou zkušeností a není drahej. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Ahoj, už jsem tu Stepo Ti radí dobře, zkus jestli cvakají cívky, reduktory KME jsou docela bezporuchový. Spíš bych šel do mulťáku, jestli je průchozí, nevypadla, nebo nepřisává trubka v nádrži, není skříplé vedení atddddddddddddd promiň, už to řeším po stoprvní. | ||
| |||
Jarda Cep |
| ||
Host | Zdravim a moc dekuji za rady, problem vyresen svepomoci s pomoci Vas Vadna civka u ventilu u redukrotu 125Kc, a vzhledem k tomu ze meli skladem ve strakonicich revizni sadu k reduktoru + mosazny stred reduktoru asi za 900 tak jsem rovnou udelal i reduktor. reduktor nalital 140 tisic km a ten stred byl totalka soupe uvnitr toho stredu se ani poradne nemohlo hybat - to vyresilo ze mi tedka bez skubani prechazi z benzinu na plyn Vymenil jsem i filtry kapalne i plyne faze cca 200Kc. Tedy celkem neco pres 1200 KC a plyn nalita doufam dalsich 100t km Jeste tedka premyslim jestli mam radeji hned zajit aby mi to projeli detektorem jestli nekde neco neuchazi, nevim jestli sem neudelal blbost ale ja to vzal steteckem a jarovou vodou a bez uniku. Za to ocmuchani chteji snad 500Kc Hledam nekde na internetu jak bych mel idealne plyn seridit, kdyby jste mel nekdo odkaz na nejake pekne stranky byl bych rad. Zatim nevim kolik to zere, najel jsem 100km od opravy. Diky vsem Jarda | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Tak supr, tím štětečkem to stačí bohatě- naopak je to lepší, než sondou! K tomu seřízení- teď bys měl určitě seřídit tlak reduktoru. Co máš za jednotku? | ||
| |||
Jarda Cep |
| ||
Host | Jirik: Tak jsem to znova napojil na diagnostiku a jednotka - vyctene zarizeni je AKME 1.3, pred vymenou veci v reduktoru byl tlak LPG kolem 1,2 baru, tedka po te vymene je tlak 1,5 - 1,6 baru. Zatim sem moc nekoukal, ale nezjistil jsem jak se tlak reguluje. | ||
| |||
Stepo |
| ||
stepo Uživatel #2246 Registrován: Saturday 12 March 2011 - 09:13:22Příspěvků: 242 | Redukce tlaku se provadi vetsinou z boku reduktoru imbusovym sroubem ( stred vycnivajiciho konusu ), tusim je to 5mm ( nebo 4, ted nevim ). | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |