Zdravím, dnes se mi na Vectrře B 2.0 Di16V vyskytl zvláštní problém, po výměně palivového filtru nejde nastartovat, když tam vrátím starý filtr jede zase normálně, co se to chudince děje? Snad nebudu muset jezdit do konce už na ten starý filtr. Díky za všechny nápady.
Kajda
Thursday 11 September 2014 - 11:44:05
Host
teď jsem zjistil, že k tomu všemu ještě přestala fungovat přístrojová deska, nejde otáčkoměr a ručička rychloměru se jen klepe na nule
p.s.
Tuesday 30 September 2014 - 18:14:36
Host
asi ten novej filtr nestojí za nic mě se todle stalo u benzínovýho motoru majitel si přines čínský filtr a bylo vymalováno k tý přístrojovce zkus to vyndat očisti a mírně napruž kontakty tý přístrojovky a jukni jestli na tý desce nejsou studený spoje
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz
Nechci plevelit srazové vlákno tak se zeptám tady. Bude na srazu někdo kdo by byl schopen a ochoten se mi trochu pohrabat v elektrice? Samozřejmě to ocením.