Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
POMÓC display omega 1998-ztlumil se |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
"N" |
| ||
Uživatel #1505 Registrován: Tuesday 03 June 2008 - 16:17:09Příspěvků: 76 | Prosím o radu, display na palubce ukazuje co má i hodnoty odpovídají ale podsvit je jakoby hodně tlumený přitom podsvícení je dané na maximu a všude na palubovce vše svítí tak jak má. Po rozebrání přístrojovky je přívodní kabel na display zasunut do konektoru až na doraz. Tak nevím, uvítám každou radu, než se vydám do servisu, protože elektrika není zrovna moje silná stránka. [ Upraveno Saturday 01 November 2014 - 19:57:28 ] | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Když jsi kontroloval zasunutí konektoru, koukals i na žárovky...? Jestli se nepletu, mohly by tam být dvě. P.S. A ten, byť utlumený, podsvit displeje se s regulací podsvícení přístrojovky mění nebo nee...? [ Upraveno Saturday 01 November 2014 - 11:39:38 ] W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
"N" |
| ||
Uživatel #1505 Registrován: Tuesday 03 June 2008 - 16:17:09Příspěvků: 76 | Jsou tam celkem čtyři žárovky, regulace bez změny, nebo jsem ji ani nezaregistroval, ale udaje to zobrazuje správně jen je to velmi ztlumené | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | A pri zhasnutych svetlech (to regulace podsviceni nefunguje) to sviti jak ? | ||
| |||
"N" |
| ||
Uživatel #1505 Registrován: Tuesday 03 June 2008 - 16:17:09Příspěvků: 76 | pořád stejné | ||
| |||
"N" |
| ||
Uživatel #1505 Registrován: Tuesday 03 June 2008 - 16:17:09Příspěvků: 76 | teď jsem byl v autě abych líp viděl jak se to chová a zjistil jsem že display jakoby lehce svítí i když není nic zapnuto,ani klíček v zapalování, jde tam slabý proud,nic se nezobrazí ale jsou vidět velice slabé světelné body v místě diod( jsou tam už delší dobu a fungovalo to bez chyb), po otočení klíčkem se zobrazí údaje ale i když nastavím podsvit naplno tak žádná reakce ani když ztlumím podsvit, stále stejné | ||
| |||
"N" |
| ||
Uživatel #1505 Registrován: Tuesday 03 June 2008 - 16:17:09Příspěvků: 76 | Tak meggy je zpátky ze servisu,zase ve své kondici, display reaguje a byl to spálený tyristor. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Nebyl to spis tranzistor??? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
"N" |
| ||
Uživatel #1505 Registrován: Tuesday 03 June 2008 - 16:17:09Příspěvků: 76 | Toto mi řekly v servisu | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | JardaB napsal ... Nebyl to spis tranzistor??? Pro regulaci svitu, či otáček motorů se používají většinou tyristory. Pokud by to mělo být něco jiného tak spíš triak. Mají věší výkon a zvládnou vetší proudový náraz v nule při regulaci stejnosměrného proudu nebo napětí. [ Upraveno Tuesday 16 December 2014 - 17:49:54 ] Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||