• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
termostat
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
TOM
Sunday 08 May 2005 - 10:57:55
Host
Jelikoľ jsem novopečeným majitelem Zafiry, potřeboval bych poradit zda je normální, kdyľ při venkovní teplotě 11 °C se mi ručička ukazetele teploty pohne nad teplotu 80 °C aľ po ujetí 8 km. Ten nárust teploty je náhlý během 2 minut. Před tím je ručička téměř bez hnutí.
Tomas Zafira Y20DTH
Sunday 08 May 2005 - 23:04:21
Host
Cau tak ja sem ten termostat vymenil a dela mi to taky po ujeti asi deseti km se skoro nic nedeje a pak najednou to zacne rust smerem vzhuru ale je ta teplota spise okolo 85 stupnu a na 90 to jde malo kdy jsem z toho taky trochu nervozni protoze se mi zda ze se ta teplota zveda pomalu ale topit to zacina asi po ujeti 3km.Tak sam nevim po kolika km se ten motor zahreje na provozni teplotu kdyby jste nekdo mel tohoto diesela tak to schvalne zkuste a pak napiste diky za sebe i jine.Cau mejte se tom
pr»ka
Monday 09 May 2005 - 06:10:39
Host
Tomáąi klídek, je to normální, ľe u opla ta ručička leľí dlouho nehnutá a uľ to topí a pak po ujetí, kdyľ je zima ,tak aľ třeba za 7 km se pohne a poměrně rychle letí k 90°C.Jestli si vyměnil termostat za nový a jedeą a blíľí se ti to k třeba 75°C-80°C vyjdi z auta a hadice před termostatem musí být teplá,bacha a» se nespálíą a hadice za termostatem co vede do chladiče musí být oproti té před termostatem studená,pokud jsou obě stejně teplé, tak je pořád otevřený a ąpatný,ufff
Tomash
Monday 09 May 2005 - 07:33:34
Host
někdy v únoru jsem tady řeąil problém s termostatem VB X20DTL - pomalu se to hřálo, nakonec jsem ho měnil, ale je rozdíl, jestli měníą jenom tu vloľku nebo i s odlitkem s nátrubkama. Já měnil celej, protoľe kdyľ jsem demontoval ten odlitek, zjistil jsem ľe má vyľraný sedlo, do kterýho dosedá termostat, takľe nětěsnil ani s novým termostatem.
Prostě i za studena nebyl velkej okruh uzavřenej kvůli netěsnosti odlitku. Po výměně vąe v pořádku.
Ale nedávno jsem taky musel měnit 2 ľhavící svíčky - rozsvěcela se kontrolka motoru a myslím, ľe se na nich z části podepsalo i jeľdění se ąpatným termostatem - motor se hřál dlouho do provozní teploty a svíčky musely ľhavit daleko dýl, coľ jim rozhodně nepřidalo.
z vlastní zkuąenosti doporučuju termostat vyměnit i přes léto
Anonymní
Monday 09 May 2005 - 22:40:28
Host
Popisali ste to super je to jasne, ostava dodat kde ten termostat presne je. Prtka pise ze porovnat hadice pred a za termostatom, niekde som cital ze termostat je vlavo hore pri hadici do chladica(mne sa tato zahrieva skoro, studenu mam vpravo dole). Je potrebne dat dole kryt aby som tie hadice porovnal ?
Dik.
Anonymní
Tuesday 10 May 2005 - 01:40:11
Host
2tomash:ja sem menil jenom ten termostat bez toho odlitku a asi budu mit ty dosedaci plochy taky vyzrany ale je to zvlastni ze ta moje zafira je stara dva a pul roku a ze by se tam ta slitina tak rychle rozpadla????ja nevim jak stare auto mas ty diky za odpoved ale asi zacinam uvazovat za koupim ten ter´mostat s tim odlitkem zjistim co to stoji a pak hned rozhodnu ale musim rychle protoze mam strach tomu dat kour dokud to neni zahrate a toho bych se skoro nedockal
2PRTKA:ta raficka ale lezi asi 15 km a pak se hne jen o kousek a pak to jde pomalu vzhuru takze ne 7 km a pak rychle ale jinak diky za rady


Tomas zafira Y20DTH
pr»ka
Tuesday 10 May 2005 - 07:04:21
Host
Tak jeątě jednou pardi,ale řeknu vám malinko zapátrat v poradně, tak tam je vąe a jenom se opakuju,přitom Legi zprovoznil hledání v poradně a funguje to nádherně.Pokud se ručička hne aľ za 15km i kdyľ je třeba -20°C, tak to je v pr*eli termostat.Kupovat termostat samostatný je vlastně nesmysl, protoľe Opel to má vyřeąené tak ,ľe dosedací kovový krouľek dosedá na hliníkové sedlo a to se česem vydře(takľe poąkodí).Je třeba to koupit jako celek, termostat s hliníkovým kolenem.Stojí to docela balík asi tak 1500-1900 podle výrobce.Ten termostat se nachází podle druhu motoru ,vesměs na levé straně jak otevřeą haupnu a čumíą na něj a je to hliníkové koleno přichycené třemi torx ąrouby a z něho vychází tlustá asi 4cm hadice
Tomas Zafira Y20DTH
Wednesday 11 May 2005 - 01:03:56
Host
JO dik yprtka dneska jsem koupil cele to kovove telo i s termostatem a zitra to jdu vymenit poznatky napisu cau uvidime
Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1649 sec,0.1334 z toho dotazů.