Autor
|
Příspěvek
|
Standa | Monday 09 May 2005 - 09:11:17 | | |
| |
|
Anonymní | Monday 09 May 2005 - 16:18:56 | | |
co sa týka riadiacej jednotky poznam manika z NR. Ten ich dokonca aj opravuje a ma aj TECH2.
Ak ide o motor/vstreky,cerpadlaa pod./ vraj je dobry nejaky JANEGA servis v Novom meste na Váhom. Odporucili mi ho v Mah-u ked nevedeli premerat cerpadlo. |
| |
|
Golem | Monday 09 May 2005 - 18:41:09 | | |
Mě se tento motor dostával pravidelně do nouzového reľimu při cca 3500ot./min. Po výměně váhy vzduchu je vąe v pořádku a motor znatelně oľil. Toto bude ale asi jiný příipad... |
| |
|
Anonymní | Monday 09 May 2005 - 22:20:27 | | |
Vaha vzduchu bola menena pre 1/2 rokom. Po vymene ventilu motor ozije a ide v pohode. Trva to vsak kratko. V opel servise po vymene pri komunikacii s riadiacou jednotkou vsetki ukazovalo ze je problem odstraneny - pred vymenou nebol tlak na turbo a po vymene O.K. Ale zivotnost ventilu je velmi kratka. Neviete poradit cim to asi bude ? Nikto nemal podobny problem ? Vie niekto opisat na akom principe pracuje ventil (vstup a vystup-> co vplyva na jeho funkciu ?) Dik. |
| |
|
|