• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Kontrolka motoru a volnoběh
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
Maca
Friday 15 October 2004 - 12:22:37
Host
Zdravím, poslední dobou se mi stává, ľe při deląím volnoběľném běhu motoru se mi rozsvítí kontrolka diag. motoru a ztratí se tlak v brzdách (typicky pojíľdění v dlouhé koloně), takľe to pak brzdí velmi ztuha, respektive posilovač brzd ochabne a pak je to vąechno v nohách. Při razantnějąím rozjezdu - překročení a chvilkovém podrľení otáček nad cca 1600 kontrolka zhasne a tlak v brzdách se obnoví. Je - li kolona dlouhá pak se to děje pořád dokola. Při normální jízdě se to nikdy nestává. Jeątě doplním, ľe postiľená je VeBe 2.0 DTi (Caravan). Má někdo námět na řeąení?
riwal
Friday 15 October 2004 - 12:28:41
Host
®e by EGR, podtlak.
Yper
Friday 15 October 2004 - 12:38:28
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
To je něco podobného, jako kdyľ odpojíą EGR ventil a volný konec podtlaku, kterým je ovládán, necháą čučet do atmosféry. Protoľe jsou vąechny podtlaky na sobě nějak závislé a propojené, tak je vidět na brzdách úbytek podtlaku v celém systému, který je vyráběn vakuovou pumpou. Kdyľ přidáą, tak vyąąí otáčky=vyąąí výkon pumpy je nahrazena ztráta podtlaku - tomu podle mne odpovídá i to, ľe pak zhasne diagnostika motoru. Na téhle stránce, (Vectra B 2,0 DTI) ale v jiné rubrice se o tom zrovna píąe - něco podobného. Zkontroluj vąechny plastové hadičky, kterýni je přenáąen podtlak - jsou černé a mají průměr do 4 mm.Hlavně v místech jejich kříľení s jinými - zjistíą, ľe v těch místech mají určitě vybrouąené ploąky a i kdyľ se to nebude na první pohled zdát, tak mohou být (některá) poąkozené a přisává(jí) vzduch (ztráta podtlaku a signalizace na motoru). Pak zkontroluj i ty blbince, do kterých vedou.
Teprve pak bych řeąil vakuovou pumpu a případně diagnostiku.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
riwal
Friday 15 October 2004 - 12:42:11
Host
Pokud nemaká podtlak, jak píąe Yper, tak asi taky nechodí EGR, proto ta kontrolka motoru.
Yper
Friday 15 October 2004 - 13:01:49
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Jo, to bylo přesně to, co se mi stalo, kdyľ jsem podtlak od EGRu odpojil a i kdyľ zaslepil, abych podtlak neztrácel, tak kontrolka poruchy motoru se mi rozsvítila na volnoběh - po několika vteřinách a zmizla, kdyľ jsem přidal.
Jako prioritu ale pořád vidím kontrolu hadiček - i odborník ze vąech největąí tady -NIO- to radí.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
NIO
Saturday 16 October 2004 - 10:20:09
Host
popis jsem tim uz psal ve stare poradne. Bud je v haji vakuovka, nebo nekteha hadicka nebo trubicka. Na diagnostice to pak hodi kritickou systemovou chybu 0400. a je to . + jeste treba egr a turbo.jako ze prestane makat na 100%
 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1544 sec,0.1170 z toho dotazů.