• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Omega A nedává jiskru
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Anonymní
Monday 20 June 2005 - 20:35:27 Citovat
Host
Help!!! U dvoulitra rv.89 nemůľu vydolovat jiskru. Uľ sem povyměňoval skoro vąechno a nehodí a nehodí jiskru. Jediný co sem objevil tak kdyľ voltmetrem vyzkouąím mínusovej drát od cívky při vyplím zapalování propustí 12v. jak zapnu zapalování klesne prpustnost na necelejch 10V a daj se tam naměřit +2V. Docela se bojím ľe je v háji řídící jednotka. Nic jinýho mě uľ nenapadá. Můľe nějaká dobrá duąe tuto doměnku potvrdit a nebo vyvrátit? Pokud vyvrátit tak co a kde mám jeątě hledat, já uľ fakt nevím. _legion Jo a občas se podaří nakopnout, chvilku perfektně běľí a pak chcípne jako kdyľ vypnu zapalování a uľ zas nejde nahodit. Samozdřejmě cívka, káble, víko, palec atd. je vyměněný, dráty prozvoněný jestli nejsou někde seklý nebo studený spoje. Takľe dopředu dík za vaąe názory a rady.
Honza K.
Tuesday 21 June 2005 - 01:21:03 Citovat
Host
Pokud to má Hallův snímač (já to nevím), tak by to bylo první, po čem bych ąel.
Anonymní
Tuesday 21 June 2005 - 13:05:53 Citovat
Host
Hallův snímač to nemá. Dneska sem k tomu doąel na brnknutí naskočila, motor spokojeně vrčel i ąel pěkně do otáček. Asi po minutě chcípla a uľ zas nejde natočit. takhle se mi to podaří natočit asi tak na kaľdej padesátej pokus a musí tam bejt pár dní přestávka. Prostě uľ z toho magořím. _rendek
Honza K.
Thursday 23 June 2005 - 02:30:03 Citovat
Host
Pokud k tomu stavu, kdy to nejede , dochazí často, tak bych to viděl jako určitou výhodu - můľeą hledat. V okamľiku poruchovýho stavu bych minimálně zjistil, jestli je na svíčce jiskra. Kdyľ ne, tak se nabízí: vysokonapětová/vé cívka/ky, jednotka el. zapalování a HLAVNĚ něco, co generuje impulsy pro tuto jednotku, náhrada klasických kladívek, něco jako 4fázový alternátorek-(má-li to 4 válce)-nějaká cívka a její vývod. K tomu je ale potřeba točit motorem a měřit (snímat veličiny). Jinak výměnkářská metoda větąiny automechaniků: metoda pokus, zapla» - omyl, zapla».
Hodně ątěstí, Honza K.
Anonymní
Sunday 26 June 2005 - 19:55:49 Citovat
Host
hallův snímač to nemá, to zapalování tam funguje tak, ľe řj dává impulsy cívce, která vyrábí napětí potřebné pro jiskru. tohle napětí pak jde přes kabel do rozdělovače, kde je přes palec rozvedeno k jednotlivým svíčkám... pokud se tak neděje a řikáą, ľe svíčky, kabely a komplet rozdělovač je o.k, tak bych ąel po cívce, nebo pak po řj. jestli chceą jeątě radu, tak se mi ozvi na mejla, poąlu ti telefonní číso a dohodnem se. kdyľtak poąlu naskenovaný schémátko, nebo návod na kterým pinu řj musí bejt napětí a kdy. mám to někde napsaný. řeąil jsem to samý nedávno. tak kdyľtak se ozvi na mejla Email a do předmětu napią Omega A zapalování.. zatim čauec Horalka
Honza K.
Wednesday 29 June 2005 - 03:30:25 Citovat
Host
2 Anonymní: Jen tak se ptám ze zvědavosti: řídící jednotka je asi chytrá dost, ale jak ví, jak časovat impulsy pro vysokonapě». cívku?
Čau, Honza K.
Anonymní
Monday 11 July 2005 - 20:34:09 Citovat
Host
Tak sem tu mrchu konečně rozchodil, v kabelovým svazku byl nalomenej drát. Vyměnil sem celej svazek ať je klid. Kamoš akorát rušil tu samou káru tak sem moh od něj vzít věci a zkoušet do aleluja. Příští tejden na STK a zas se bude spokojeně jezdit.
Anonymní
Tuesday 26 July 2005 - 12:54:41 Citovat
Host
Mohl bych se zeptat, kde byl ten kabel nalomenej?
mam uplne stejny problem, akorat s tim rozdilem, ze mi to vydrzi max. 15 sekund bezet (nova civka, zap. kabely, rozdelovac, snimac polohy skrt. klapky) a je mi to cely na 2 veci
riwal
Tuesday 26 July 2005 - 13:17:22 Citovat
Host
Honza K. napsal ...
2 Anonymní: Jen tak se ptám ze zvědavosti: řídící jednotka je asi chytrá dost, ale jak ví, jak časovat impulsy pro vysokonapě». cívku?
Čau, Honza K.



Tuto informaci dostane ECU od čidla otáček kliky, které snímá pohyb kliky podle zubů (nálitků), v přesném místě zub není, čidlo dá větší prodlevu mezi pulsy a ECU ví že je první válec v horní úvrati a od toho se vše ostatní odvíjí.
Anonymní
Tuesday 26 July 2005 - 19:31:15 Citovat
Host
Kde byl přesně nalomenej nevím, ale jak sem zahejbal se svazkem tak se to začalo chovat jinak. Vyměnil sem ho a od té doby chodí zas jak za mlada. U tebe bych se spíš zeptal jestli ti to chytí pokaždý, nebo jen občas. Můžeš mít v háji čerpadlo nebo relé čerpadla že blbne a neudrží kontakt. Zkus hned po tom co to chcípne odpojit tlakovou trubku benzínu a měl by vytrysknout. Samozdřejmě to může být i zapráskanej palivovej filtr. Držím palce ať se daří to zprovoznit. Jo a elektronika mi žádnou chybu nehlásila. No a jen tak mezi řečí sem se teď vyřádil na šíbru. Zasekl se v částečně otevřený poloze a musel sem ho celej vydělat a spravit. _rendek bylo to docela zajímavý.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1222 sec,0.0914 z toho dotazů.