Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Čmoudivost Motoru |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Luděk |
| ||
Host | Čau lidi.Potřebuji poradit s mojí astrou 94 1.7D bez turba.Typ motoru 17DR.Kdyľ jedu a víc na to ąlápnu tak mi motor hodně čoudí aľ bych řekl oblak dýmu motor má najeto 109 000 Km čím to můľe být .Spotřeba je v pořádku | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | ľere to olej? | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | jaka je barva koure??? bila cerna | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | olej neľere vůbec.Vůbec za 7500Km nedolejvám a kouř je černej jak bota. A jen kdyľ mám třeba rozjezd nebo jedo pod plynem třeba do kopce tak to je teda hukot. Kdyľ to jenom lechtám tak nezakouří | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | Jeątě mně napadá nemůľe to být třeba přicpaný sání ľe by to ąpatně spalovalo? Luděk. | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | nech si zkontrolovat cerpadlo | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | ľe by to vstřikovalo pod malým tlakem? Je to moľný hůř to startuje za studena nejlepąí je kdyľ 2x naľhavím pak v pohodě.za tepla bez problému.Nebo ľe by trysky? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jestli nejsi prvním majitelem, tak údaji 107 tis.km bych nevěřil. Podobný problém jsem měl kdysi na citroenu 1.9D. Start za tepla v pohodě. Jak přiąly první mrazíky, tak jsem musel ľhavit několikrát (ale tam byl komůrkový vstřik -počítám, ľe u tohoto motoru to můľe být jeątě také - ale neznám určitě). Musel jsem vyměnit pístní krouľky, páč mi odcházely tlaky a protoľe jsem měl i hlavu dole, tak jsem nechal přebrousit i sedla ventilů. Rovnou s tím mi zkontrolovali i prasklinky - u komůrek se to stává. Tam se sice nepropálí hlava pístu, ale odchází hlava (ty prasklinky) válců v místě komůrek a ventilů. Nech si změřit tlaky. Není to zas tak nic sloľitého a extra drahého.To by totiľ mohlo odpovídat i té charakteristice, kterou jsi popsal - pokud není velká zátěľ a motor běľí relativně bez velkého zatíľení - spalování O.K. Jak máą naloľeno plynem a motor se zátěľí do kopce zpomaluje, utíká kompr. poměr a je tam moc bohatá směs - výsledek je kouřivost. Říkám, je to jedna z moľností a rozhodně bych ji nevynechal. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Tomáą |
| ||
Host | Zdravím, mám Astru r97 TD motor X17DTL mám najeto 212 tis. a problém je podobný. Ohledně studených startů moc pomohlo vyměnit ľhavící svíčky, také nová autobaterie. stará, ale nabitá baterie není to pravé. Ohledně kouřivosti, tak mě v servisu změřili přesně to, co jsi uľ četl, problém s kompresním poměrem - oběhaný motor (a» uľ vlivem kilometrů nebo neodpovídajícím olejem). Mě to olej také neľere - měním po 15 tis. a jeątě nikdy jsem nemusel doplňovat v mezičase. Kdyľ se mi morot zahřeje, tak to není tak ąpatné a za normálního světla to ani není moc vidět. Jenom v noci, kdyľ za mnou jede auto, tak ve světlech toho auta je jsou vidět oblaka dýmu, takľe usuzuji, ľe kouř je spíąe bílý. Ale kdyľ je motor studený, tak je straąně hluąný a kouř je černý. Tak nepíąi sice rady, ale spíąe poznatky. P.S. pokud bys měnil ľhavící svíčky, tak také zkontroluj, popřípadě očisti propojovací plech a připojení na přívodní drát, aby tam nebyly zbytečné přechodové odpory. Mimochodem v servisní příručce píąí, ľa by se zhavící svíčky měli měnit kaľdé tři roky, tak ruku na srdce, uľ jsi měnil? Cau Tomas | ||
| |||