Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Koupě 2,0 4x4 turbo ? |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jiřík |
| ||
Host | Zdrávím všechny příznivce oplíků a chtěl bych poprosit zda koupit tohle žihadlo. Zkušenosti a postřehy ostatních se vždy hodí. Děkuji | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No jestli nemas co delat _; Teda vlastni zkusenost nemam, ale zajimal jsem se o tenhle skvost, auto asi neni spatne ale zrejme chce servis vic nez by bylo prijemne... Ale zalezi, v jakem bude vychozim stavu, sehnat totalne nezrychtovany kus se mi nepovedlo. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Ahoj,s motorem a turbem nijakej extrémní problém nebyl,samozřejmě záleželo na tom,jak se k tomu kdo choval. Jinak daleko většim problémem byl systém 4x4 kde se teda soudruzi od Adama moc nevyznamenali Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Václav GT |
| ||
Host | Jj, motor C20LET, 204 koní mňam, mňam. Odkaz . Koukni na ty časy ve sprintu na 400 metrů Odkaz . Takhle akceleruje tenhle podvozek a motor (je to ta červená VeA) oproti předohrabu X25XE Odkaz . Odcházely však u nich hlavní a mezinápravové převodovky. Pokud si to neumíš opravit sám, vyjde tě to dooost draho. Nebo se to také předělává na přední náhon. | ||
| |||
PetrF |
| ||
Host | Jo vy myslíte tu moji červenou vekinu? | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Ano Petře, je to tvoje auto. Jsi jediný člověk, kterému VeA C20LET 4x4 chodí a kterého osobně znám. | ||
| |||
radek28 |
| ||
Host | jirik:pročetl bych nejprve po večerech forum Odkaz chodil jsem tam často,ted už ne a tak vím,že se to tam řešilo do alelujá.problémy,typy triky,a pod. osobně si ale myslím,že tady slušný kus neseženeš.když budeš chtít pěkný kus,vectru nebo calibru kde vše chodí a je doloženo o výměnách a podobně hledal bych v německu.ceny za pěkný kusy s motorama po GO a novýma turbama se pohybujou tak od 6t. EUR až třeba do 15000-20000.-EUR ale to jsou už vypiplaný mazlíčci s pozlacenými šrouby skoro všude a s motory okolo 350PS. jinak jsem dostal pozvánku od pořadatele srazu v Rodingu ca 120km od Plzně,asi bych se zajel podívat jako fanoušek,i když tuningový auto už nemám.Je tam kopa hezkých aut a mnoho a mnoho inspirace... | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | Tak já mám tohle taky funkční v Calibře. K vidění (a pro některé také k projetí) bude na letním srazu - potom na 80% k prodeji (to auto nevyužiju). Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
PetrF |
| ||
Host | VGT: No zatím to chodí, akorát mě trápí trošku koroze, jinak jsem trošku poladil, dostal jsem větší vtřiky a mám chip, takže se to vyšplhalo na 300PS. Jinak díky za reklamu A jak vlastně žiješ Ty? Dlouho jsem Tě neviděl. | ||
| |||