Autor
|
Příspěvek
|
Milan | Sunday 21 August 2005 - 20:41:39 | | |
| |
|
riwal | Sunday 21 August 2005 - 21:10:08 | | |
Kabinovej filtr - vyměň ho, je za přihrádkou v palubce u spolujezdce. Stojí asi tři kila. |
| |
|
Milan | Sunday 21 August 2005 - 21:23:31 | | |
Myslíš tím pylový filtr?Ten mi údajně měnili v servisu |
| |
|
riwal | Sunday 21 August 2005 - 21:43:36 | | |
Jo pylový neboli kabinový filtr - to je klasická příčína mlžení oken, jestli Ti ho měnili zjistíš sám. |
| |
|
Milan | Sunday 21 August 2005 - 21:50:04 | | |
Mám ještě jednu prosbu,filtr se má utěsnit nějakým těsnicím tmelem,o jaký tmel se jedná.díky za rady |
| |
|
riwal | Sunday 21 August 2005 - 21:52:02 | | |
O žádnym tmelu u kabiňáku nevim. Rozeber to a uvidíš. |
| |
|
prtka | Monday 22 August 2005 - 04:13:09 | | |
Milane klasická závada mlžení skel u G, že se sekl motorek klapy ,který přepíná vnitřní okruh a z venku.Máš tu klapu pořád na vnítřní okruh a tím se ti honí vlhko pořád dokola a tím se to pořád mlží.Oddělej skříňku spolujezdce a klapu budeš mít před sebou.Dej knoflík do polohy jakékoli jenom ne na okno, to myslím klapa nefunguje a přepni vnitřní okruh.Pokud se klapa nebude hýbat je to jasný.Na vrakáč a koupit za 500 jiný.Nezpravuj nemá to cenu, bude to blbnout pořád.Ten z vraku tam dej a aspoň 20x s ním otevři a zavři jestli se nesekne,jinak jiný.Pozor jsou tam dva typy, jeden s takovou polokoulí a druhý placatý,myslím tím ty klapy,podle toho i jiné motorky.Pokud nemáš vrakáč u ruky, tak ten motorek odpoj od táhla a dej ji do polohy na venek s vnitřním se nedá jezdit je to jak v prádel ně Pokud ten motorek bude vpořádku,tak jak říká Riwal.Co se týče toho tmelu dává se na dvířka, kterým utěsňuješ pylák,ale nikdo to tam nedává normálně tam dáš nějaký sylikon, který budeš mít po ruce a zavřeš.Ten pylák tam dávej opatrně a nervi ho tam ať se ti nezbortí....jo ještě něco 300 stojí tak na VeBe..Gčko je novější,pylák sice stejný,ale stojí 500-600 dal bych za to ruku ,že to je tím motorkem,dobré pořízení [ Upraveno Po srp 22 2005, 04:21 ] |
| |
|
radar | Monday 22 August 2005 - 08:09:26 | | |
no ja mam vnitřní cirkulaci uplne v pořádku a okna se mi taky zamlži a to poradne i s novym pylovym filtrem. Typicky to udela pokud jedu s klimou, zastavim a treba za hodinu dvě chci jet dale. Z vydechu jde odporne teply a vlhky vzduch. Je treba otevrit okna a pustit vetrak, za chvili se to vyvetra a je to OK. Nejhorsi je to kdyz je dusno, pod mrakem a pouziva se klima. Klimu se vzdy snazim vypinat aspon 5 minut pred zastavenim auta aby se to stihlo jeste kolem vyparniku vyvetrat a nesrazela se tam vlhkost. Pak se to da vydrzet. Nejhorsi je dojet s klimou az k baraku, auto odstavit a pak rano jak pustim vetrak tak to je SMRAD. Zvlhne pylovy filtr a s nim vsechny necistoty nachytane zvenku, tomu rikam zdravy filtrovany vzduch Na zasrani pylaku staci 2 mesice a kupovat novy za 500 6x rocne fakt nechci. Takze jak se mi chce normalne ho vyperu, no problem, pak zas chvili i kdyz zvlhne nesmrdi. Jinak na zimu je dobre dat novy, ten v pohode vydrzi celou zimu, ve vzduchu neni bordel typu pyl, prach, seminka z briz (ty me serou uplne nejvic, protoze u nich parkuju) a vetrak pres novy filtr dobre fouka coz v zime jiste kazdy oceni........ a jeste jedna zkusenost. Pokud mate filtr zasrany napr seminkama z briz a jinym humusem a vytahujete ho tak velmi opatrne at se ten bordel nesype do te plastove krabice a neucpe vam odtok z klimy jak se to stalo me uz 2x. Letos jsem s tim jel do chorvatska s ucpanym odtokem tam i zpatky, a v aute jsem mel pekny bazen |
| |
|
Milan | Monday 22 August 2005 - 08:09:53 | | |
Díky všem za rady,až se na to podívám tak dám vědět.Já si taky myslím že je to ta klapka protože jsem jel ns Slovensko a bylo to v pořádku,až teď to projevilo a to se mi už stalo víckrát a zase se to spravilo,takže asi opravdu zůstává viset ta klapka.Ještě dotaz,když sundám tu skříňku,můžu to nějak vyskoušet jestli ta klapka funguje,myslím tím jestli ji uvidím že se přepíná.Budu to dělat prvně a moc se v tom nevyznám,ale myslím si,že úplný lempl nejsem.Ještě jednou díky za rady. |
| |
|
klubo | Monday 22 August 2005 - 08:25:54 | | |
orig. pylák stojí 457kč |
| |
|
|