Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Prepadove hadicky |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
henrich |
| ||
Host | Tak som dnes konecne prikrocil k tej vymene hadiciek. Hned po odpojeni hadicky od cerpadla som ho zapchal a po vymene trvajucej pol hodinu mi motor naskocil ihned. Inak sa to da zvladnut aj za 10 minut, ale ma stale vyrusovali od prace Zajtra rano uvidim, ci ta vymena k niecomi viedla. Hadicky som zohnal velmi podobne originalnym - gumene obalene niecim bielym a hned nad tym ciernou tkaninou. Mal som uz skor kupene cisto gumove, hrubsie a bez vystuze, tie som zavrhol. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 henrich: promiˇm, ale nestihl jsem ti odpovědět včas a ty jsi to už mezitím udělal. Nafta ze vstřiků se samozřejmě vrací k čerpadlu a když je netěsná hadička, tak se do čerpadla a potažno pak do trysky dostane vzduch. I malá bublinka pak způsobí, že přímo na vstřiku pak nedojde ke vstříknutí paliva do prostoru válců, protože kapalina je nestlačitelná, kdežto plyny stlačitelné jsou, takže tlak od vstřikovacího čerpadla rozplyne v té bublině vzduchu a neotevře se tak samotný vstřik do spalovacího prostoru. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
henrich |
| ||
Host | 2 Yper: neva, hlavne ze som nemusel odvzdusnovat A vdaka za objasnenie principu zavzdusnenia, prakticky som si asi pomohol okamzitym zapchatim prepadu do cerpadla po odpojeni hadicky. Dnes rano moje kachle nastartovali na brnk, dufam, ze to tak aj zostane. Dalej ma caka vymena tesnenia na diferaku... zanechavam mlacky po parkovani. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Ta výměna není až takový problém. problém bude tam dát zpátky olej. Na VéBé je v převodovce a diferáku celoživotní náplň, takže je tam pak jen jeden otvor jako kontrolní - z boku. Žádný vypoušťák a ani žádný napouštěcí otvor se šroubem. Ideální na tohle je se sehnat velkou injekční stříkačku - tu, co se s ní proplachují uši - je plastová a storjí okolo 100 Kč a nebo zubové čerpadlo z ostřikovače a s hadičkou, protože jiný a pohodlnější způsob naplnění kontrolním otvorem mne nanapadá. Nevím kolik máš na autě najeto, ale dal bych tam rovnou převodový olej pro starší převodovky - je víc lepkavý, takže zaručuje, že kola jsou mastná i po dlouhém stání. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |