Autor
|
Příspěvek
|
Peha | Monday 05 September 2005 - 15:30:14 | | |
| |
|
Hubert | Monday 05 September 2005 - 15:33:43 | | |
zkus kabely, řešil jsem to samé a když jsem sundal kabel ze svíčky, zjistil jsem, že probíjí - takže nové svíčky a kabely to je moje doporučení |
| |
|
riwal | Monday 05 September 2005 - 15:48:45 | | |
JJ přesně tak |
| |
|
Peha | Monday 05 September 2005 - 21:03:20 | | |
Půjčil jsem kabely od kamaráda,svíce nový a pořád to škube,při prudkým sešlápnutí plynu střelí do sání,tak teda nevím |
| |
|
happy | Monday 05 September 2005 - 21:05:55 | | |
Peha, při prudkým sešlápnutí to střelí i mně, normálka. Ještě teda svíčky a pak EGR |
| |
|
happy | Monday 05 September 2005 - 21:06:25 | | |
nečtu, teď čtu - svíce nový ..co ten EGR? |
| |
|
happy | Monday 05 September 2005 - 21:06:41 | | |
jo a tlak palivovýho čerpadla |
| |
|
Anonymní | Saturday 17 September 2005 - 21:07:11 | | |
taky je možný, že už dodělává váha vzduchu - měla by se rozsvítit kontrolka v otáčkoměru, ale asi ne vždy...dělalo mi to to co tobě a pak jsem zjistil, že mám ucpaný poslední díl výfuku - dal jsem nový a bylo to v poho, když je ucpaný tak začínají být vidět obrysy vnitřních příček výfuku |
| |
|
JIRKA PV | Sunday 16 October 2005 - 21:59:08 | | |
Všem co tento motor škube(mě škubal hlavně mezi 1500-2000 ot./min) vřele doporučuju vyměnit svíčky za DENZO IRIDIUM .motor je jako vyměnenej,co jsem je vyměnil tak ani jednou neškubl(1000 km).je pravda že jedna stojí 550.-Kč ale kvalita je fakt znát.Než jsem dal denza tak jsem tam měl BOSCHE,vydržely necukat jen tak 200 km,pak to začlo zase jako kdybych tam měl ty starý. |
| |
|
JardaB | Sunday 16 October 2005 - 22:03:49 | | |
JIRKA PV napsal ... Všem co tento motor škube(mě škubal hlavně mezi 1500-2000 ot./min) vřele doporučuju vyměnit svíčky za DENZO IRIDIUM .motor je jako vyměnenej,co jsem je vyměnil tak ani jednou neškubl(1000 km).je pravda že jedna stojí 550.-Kč ale kvalita je fakt znát.Než jsem dal denza tak jsem tam měl BOSCHE,vydržely necukat jen tak 200 km,pak to začlo zase jako kdybych tam měl ty starý. No to je za svicky podle me docela dost, ja jsem do 3.0V6 dal misto Bosche, ktery cukaly na benzin a uz vubec nesly na LPG, 3 bodove Brisk za 70Kc/ks a zatim 5tkm uplne v pohode.
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti |
| |
|
|