Autor
|
Příspěvek
|
Palo | Tuesday 20 September 2005 - 13:33:04 | | |
| |
|
riwal | Tuesday 20 September 2005 - 13:46:30 | | |
Předpokládám že máš motor X20XEV a máš prasklý parohy - to je klasika. Ty litinový parohy se dají svařit - chce to speciální postup, Yper to tu popisoval - hledej v poradně. Jinak Těsnění pod nima musíš dát nový, stojí okolo 800,- a vyměň taky všechny svorníky (šrouby k hlavě). |
| |
|
Václav GT | Tuesday 20 September 2005 - 14:00:36 | | |
Když dnes dám vyhledávání podle slov, napíše mi to : "Pro přístup k této stránce musíte být přihlášeni" . Co to znamená? Že nečlenové nemají přístup? Anebo to jenom nechodí? |
| |
|
Palo | Wednesday 21 September 2005 - 12:53:05 | | |
To:Riwal Ano, motor je X20XEV, zaregistrujem sa a pozriem si ten postup. Ked mam teda vymenit tesnenia aj tie sorby tak sa asi mozem vykaslat na "parohy" zo srotoviska a mozem kupit rovno celu montaznu sadu |
| |
|
|