Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
1.7 Dti |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
David |
| ||
Host | to Bad.Man: Já mám za to ze 1.7 DT (50kw) je oplovský zastaralý komůrkový diesel a 1.7 DTi (55kW) je od isuzu a o něčem jiném. A snad se osazovaly do aster oba po celou dobu výroby. Jistý si ale nejsem, proto se ptám. | ||
| |||
EnRico |
| ||
Host | Motor prodávaný v Astře G s obchodním označením 1.7 DTI 16V a s výkonem 55 kW je od Isuzu. Výkon nic moc (na dnešní dobu), ale: nafty žere málo, olej obvykle nežere vůbec (na rozdíl od 2.0 DTI 74 kW). | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | 1.7 50kw sem jel minulý výkend a snad mi to Caklik promine ale je to neskutečnej žebrák.........motor dobrej tak do béčkový corsy před deseti lety | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | Že se ještě kousek vracím... jak se ten vychvalovaný 2,2 DTi chová v Omeze? Pokud vím, deklarovaný výkon je 88 kW a to mi připadá málo? | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | Vodník napsal ... Že se ještě kousek vracím... jak se ten vychvalovaný 2,2 DTi chová v Omeze? Pokud vím, deklarovaný výkon je 88 kW a to mi připadá málo? no nevim čim to je ale pro omegu má 88kw a pro ostatní auta 92kw, jinak nemůžeš to srovnávat s benzínem o stejný kilowatáži bo tady to má krouťák uplně někde jinde | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | Klubo: vím, že kW není jediný směrodatný ukazatel a nechci srovnávat s benzínem, ale se svou 2,5 TD, která má 96 a připadá mi to tak akorát... že bych jako už míň nechtěl.Tak se právě ptám, jestli u toho 2,2 DTi je třeba ten krouťák posazenej jinam, že ten výkon přetáhne naopak do víc... jsem se zase pěkně vymáčk, koukám. | ||
| |||
mj |
| ||
Host | mam astru G 1.7 DTi 16V - isuzu (necele 2 roky,32 tis. km), zatial sama chvala... spotreba okolo 4 - 4,5l, olej nezerie vobec (narozdiel od znamych, ktory maju TDI PD od VW a vkuse do nich dolievaju longlife oleje - 900Sk/l). Co sa tyka vykonu, to je vec nazoru, pre mna a rodinu to bohato staci... ale nie som f. alonso... takze moje odporucanie: motor isuzu 1.7 DTi urcite ANO | ||
| |||
Arnie |
| ||
Host | 2,2 DTI ma kroutak trochu niz nez 2,5td. Konkretne udaje z brzdy jsou: 122,5koni pri 4000 a 287Nm pri 2600. Proti 2,2 v jinejch modelech podstatne mene (340Nm a 140+ koni neni vyjimka), ale moch to bejt zrovna mizernej kousek. Tenhle motor v Saabu naladenej tusim taky na 88kW daval podle brzdy 133koni a 305Nm. | ||
| |||
Caklik |
| ||
Host | klubo napsal ... 1.7 50kw sem jel minulý výkend a snad mi to Caklik promine ale je to neskutečnej žebrák.........motor dobrej tak do béčkový corsy před deseti lety Nevidel bych to tak tragicky. A udelat si nazor na motor po 800 metrech po meste no nevim Klubo . Jinak jsem jel v precipovane 1.7 Dti a taky jsem si zadne vyrazne zmeny ve vykonu nevsiml oproti 50 kW 1.7 TD. | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | Arnie: díky, takže když 2,5 DT má 131 koníků, on ten 2,2 slabší vlastně nebude, jsem si to tak přeložil. Možná úspornější ve spotřebě, hádám. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |