Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
zahrati motoru, termostat , výměna , funkce , hodnoty ..... |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 ... 18 19 20 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Milan |
| ||
Uživatel #411 Registrován: Friday 17 June 2005 - 14:49:11Příspěvků: 307 | Ahoj,mám Astru G 1.6 X16SZR.Po ujetí několika málo km teploměr ukazuje asi 60st.,hadice k chladiči je dost teplá a trvá dlouho než se ohřeje na provozní teplotu.Podle vašich rad je to termostat.Mám knihu Jak na to a tam se píše,že před demontáží termostatu se musí demontovat rozvodový řemen a napínací kladka.Je to opravdu nutné?Dost bych se toho bál,hlavně montáže řemenu a kladky zpět.Není možné termostat vyměnit bez demontáže řemenu a kladky? Poraďte a díky | ||
| |||
prtka |
| ||
Host | No Milane mám takový poci ,že X16SZR má termostat někde v bloku .jak je pumpa..tudíš pod rozvodama,ale nevím to jistě...stejně vám řeknu,že ten kdo vymyslel toto uložení termostatu to musela být hlava | ||
| |||
Pavel |
| ||
Host | 2 Yper: u astry G (Y17DT) je naspodu chladice vypousteci ventil, takze u tohohle motoru to jde uplne krasne, za 5 minut nebylo co delat | ||
| |||
Majkie |
| ||
Host | Omlouvám se, že oživuju staré rány (nitě), ale včera jsem si přivezl autí od kamaráda, co mi vyměnil termostat. Autíčko se hřeje tak jak má.. Je to nesrovnatelný rozdíl. Když si uvědomím, co mi tvrdili tak před rokem ti šulini v autorizovaném servise Opel.. uááá.. cituji: "jóóóó pane, to víte, to máte velkej motór, to je kus železa, vono se to hřeje dlouho, to neřešte.." Ještě že tu je takový klub. Díkes chlapi (máme tu vůbec nějakou ženskou??) čuste | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Prťka: .. jó, tak to byl určitě pan vachmajstr - to je hlava! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Martin |
| ||
Host | Astra G X16SZR (8v - 55kW) - najeto 165 000 km. 2x výměna!!! Cena 350 Kč za termostat. | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | Kdo se moc ptá, moc se dozví a radost z jízdy se vytrácí... čert aby vás vzal - jdu měnit taky! | ||
| |||
kosta |
| ||
Host | ja nechal ten zaseklej v otevreny poloze tam kdeje a do hadice na zacatek jsem vlozil novej malinko uprava prirubka metallepox prilepena z venku spona pekne pristupne funguje to x16sz | ||
| |||
kosta |
| ||
Host | tak dneska jsem to poradne projel vsechno dobry teplota obcas sla az ke stovce a pak hned na devadesat mezi tema dvouma hodnotama to obcas pendlovalo je to v norme nebo to musi na urcity teplote drzet jak pribity diky za vase nazory | ||
| |||
Rogin |
| ||
Host | Ahojky, nevím do jaké míry je to správny pohled. Všechny termostaty co znám...je fakt že jsem ho ještě z Oplíka neměl v ruce.......tak mají v sobě dirku z dúvodu průtoku...pokud nebude minimální průtok, tak termosta se nikdy nezahřeje a nedokáže otvírat, proto si myslím že zjištěním teploty hadice za termostatem jeb blbost........myslím si že nejlepší test termostatu je v hrnci s vodou na vařiči a teploměrem v ruce.... pokud jsem měl na jakemkoli autě špatný termostat tak se mi auto v letě ohřálo velice pomalu a při zvolnění jízdy teplota okamžitě padala dolu. V zimě jsem motor pomalu nikdy neohřál na 901C. Mám AstruG 2,0 TDi a motor mi asi p 3 km malinko topí....když si ale zapnu klimošku ( velká zátěž pro motor) tak je ohřátej asi po 1 km... Netvrdím že jsem všeznalec....ale malinko jsem se v oboru vyučil Rogin _s103 _s103 | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 ... 18 19 20 | |