Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Centrál - ¨pomoc hori mi to! |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Marian |
| ||
Host | Zdravim vas, kedze som nic nenasiel v starsich vlaknach, prosim o pomoc - som mimo domova na navsteve a mam problem s centralom: central prestal fungovat - klucikom mozem otvorit iba dvere od sofera a vzadu kufor, vsetko ostatne je zablokovane. central predtym 100% fungoval, dnes som ho pouzil minimalne 10x. Auto som naposledy zamkol korektne dialkovym ovldanim. Viete mi niekto poradit co to je? Zajtra idem domov a netusim, jak do auta vpustim rodinu. Zatial nic nepomaha. Baterka je OK, auto startuje, svetla svietia. Moc dik | ||
| |||
prtka |
| ||
Host | Ze vnitř snad otevřít jde ne? tak rodina klidně nastopí.Neodešla ti baterka v klíči...nebo zkus synchronizaci..strč klíček do spínačky.otoč až se ti rozsvítí kontrolky a zmáčkni dálku | ||
| |||
Marian |
| ||
Host | Nejde otvorit zvnutra nic, je to uplne seknute. Uz som prisiel na dovod - vypalena poistka. Ale to je naprd - akonahle som vlozil novu, po 2 otvoreniach sa zase spalila. Neviete co s tym? | ||
| |||
Dallas |
| ||
Host | Marian napsal ... Nejde otvorit zvnutra nic, je to uplne seknute. Uz som prisiel na dovod - vypalena poistka. Ale to je naprd - akonahle som vlozil novu, po 2 otvoreniach sa zase spalila. Neviete co s tym? VIm.... | ||
| |||
Mongoose |
| ||
Host | to Dallas No tak mu to řekni | ||
| |||
Dallas |
| ||
Host | Vsak ja uz mz to rekl | ||
| |||
Marian |
| ||
Host | Vdaka Dallasovi problem vyrieseny: pod gumenym husim krkom na zadnych dverach (pri klboch) su droty, ktore boli prelamane a niektore uplne utrhnute. Nudzovo to mam opravene, bude s tym treba skocit do servisu, nech sa to cele opravi inde ako v mieste zlomu. | ||
| |||
Mira |
| ||
Host | Mně přestal fungovat centrál na LZ dveřích. Po hodinovém laborování jsem ho rozchodil - asi zaoxidovný kontakt v konektoru ve dveřích (nebo ulomený drát, který se náhodně spojil?), ale pořád nejde "zamčení na druhý západ" - závora. Netušíte někdo, jak to přesně chodí a které dráty ve svazku do dveří na to mají vliv? Ve schématech, co jsou v knížce o Astře a Zafiře to nemohu najít a čtení o centrálu je víc než stručné. Mimochodem, návod na sundání tapecírungu je skvělý, str. 284... vyšroubujeme šroub dole v držadle a držadlo (4) vyjmeme... ALE JAK? Je tam asi někde ještě nějaká západka a tak držadlo odolalo všem pokusům o nedestruktivní vyjmutí... Dík za všechny rady. | ||
| |||
Palic |
| ||
Uživatel #437 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 07:12:36Příspěvků: 493 | 2Mira: central zadnich dveri funguje asi takto: do serva vedou 3 draty jeden je spolecnej, jeden pro klasicky zamknuti a druhej pro zamknuti do zavory (odemyka se pripojenim opacneho napeti na spojecnej proti ostatnim dvoum)..... to znamena bud mas prerusenej drat pro zamknuti do zavory, nebo mas vadny mikrprepinac v servu..... oprava je budto mikrospinac vymenit nebo propojit dratem...... (nevim ted jak i kdyz jsem to nedavno delal)....... Astra K ST, B16DTR Astra J ST, A14NEL Vectra B Caravan, X20XEV | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Palic: houbeles si pamatuješ a to jseš mladej kluk! Dělali jsme to spolu na mém autě. Pokud se vyjme (vyletuje) ven mikrospínač, tak se oba krajní vývody musí spojit - proklemovat měděným drátem. 2 Mira: držadlo (madlo) zadních dveří - na jeho spodku je kulatá záslepka - vypíchnout ven a šroub také ven. Pak je tam záslepka, oválná, tu také vydloubnout a pod ní je další šroub. Celý ten plast drží na min. dvou šroubech (teď si nejsem jist), ale pokud tam bude v tom plastu další nějaká záslepka, tak vydloubnout a šroub pod ní ven. Ještě předtím ale musíš vydloubnout ten plastový truúhelníček v rohu okna - spodní vnější roh odpáčit - drží na dvou plastových trnech a pak ho vytlačíš směrem do středu okna. Pokud máš kličku na stahování oken, tak si musíš vyrobit něco, co vypadá jako pletací jehlice s háčkem. Kličku postavíš směrem dolů, tapecírunk nad kličkou zatlačíš co nejvíc do dveří a háčkem vyháčkuješ pružinovou pojistku. Mezitím jsi sundal tu plastovou část tapecírunku. Tapecírunk drží na spodu ještě na dvou šroubech - pod kapsou. Až je vyšroubuješ, tak trhneš za spodek směrem k sobě (je to jako na škodovce - jsou tam trny po obvodě) odtáhneš ho ode dveří a pak zatlačíš směrem nahoru a vyhákneš ho i s tou stírací gumou z rámu dveří. Hotovo a můžeš se ve dveřích hrabat! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |