• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Náplň v automatu
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
EnRico
Monday 08 November 2004 - 23:55:47
Host
Měníte kapalinu v automatické převodovce nebo věříte té "doľivotnosi" náplně? Pokud měníte, tak po kolika km? A jakou má přitom barvu? Moje má 122 tis. km a je pěkně do hněda.
Yper
Tuesday 09 November 2004 - 06:16:21
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Věřím tomu prohláąení v servisní kníľce. Navíc převodovka nemá vypoątěcí ąroub, takľe jak jí vypustit? Leda demontovat spodní víko a to se mi zdá jako hloupost. Moje náplň má barvu tuąím do růľova - kontroloval jsem zrovna před nedávnem její stav - z kontrolního otvoru lehce začala vytékat. Podle mne ani nezáleľí na její barvě - různé náplně mohou mít různé barvy. Pokud se v té tvé jiľ někdo předtím nehrabal.
Kaľdopádně převodové oleje nikdy nejsou čiré jako oleje motorové-navíc mají takový odliąující charakteristický zápach.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Anonymous
Tuesday 09 November 2004 - 08:47:13
Host
Asi máą pravdu. René Černý ze Srba Servisu mi právě potvrdil, ľe by bylo třeba rozebrat skříň. Prý ani filtr nelze snadno vyměnit! Přijde mi to teda od výrobce jako ychtylovina nejtvrdąího kalibru. Jestli tohle je pokrok?! Čím dál víc se přikláním k názoru, ľe příątí auto budu shánět někde na srazu veteránů.

A prohláąení v servisce o doľivotnosti náplně? Jo, aľ doľije, tak doľije. To se dá chápat vąelijak. Jen aby to nebylo ve 123 tisících.
EnRico
Tuesday 09 November 2004 - 08:48:59
Host
To jsem byl samozřejmě já, EnRico. Sklerotickej IExplorer zjevně chápe kolonku "zapamatovat" u loginu na tyhle stránky jako "zapomenout při nejbliľąí příleľitosti".
Yper
Tuesday 09 November 2004 - 09:01:12
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Jestli máą pochyby o stavu oleje v převodovce, udělej následující: z kontrolního otvoru vytáhni malou injekční stříkačkou s hadičkou malé mnoľství.
1) dej si trochu mezi prsty - měl by být lepkavý a trochu se táhnout a charakteristicky zapáchat (jinak nez motorový olej a výrazněji)
2) vezmi dvě sklíčka a dej kapku mezi - skla by neměla skřípat (jinak jsou tam piliny a mech.nečistoty) pohledem přes sklíčka by olej měl být průhledný i kdyľ zabarvený - nikoliv černý.
3) pokud máą magnet, tak ho dej do toho oleje co jsi nabral a pak opláchni v benzínu - musí být bez ľelezných pilin.
Tak to je asi vąe, co si v domácích podmínkách můľeą udělat sám.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
EnRico
Tuesday 09 November 2004 - 09:05:09
Host
Díky za tipy. Zkusím a uvidím.
NIO
Tuesday 09 November 2004 - 21:07:38
Host
ano je to celozivotni napln. Otazkou vsak je jak dlouho s tim stejnym olejem bude zit.
Nomike
Tuesday 09 November 2004 - 22:15:15
Host
Mně vydrľela převodofka 270 000 km (pokud předchozí majitel nepřetáčel tacho). Pak jsem se skoro nemohl rozjet (hlavně do kopce). Bylo to jak střelba z kulometu, nebo jako bys s velkou frekvencí pouątěl a mačkal spojku. Po rozjetí se to sice dalo kousnout, ale chovalo se to dost prapodivně. Co se událo vevnitř netuąím, páč jsem tam vrazil druhou z vraku. Zápach oleje ze staré byl fakt hnusný a podstatně intenzívnějąí neľ ten ze staro/nové. Řekl bych přepálený. Stará převodovka měla měrku hladiny oleje, která slouľí také pro dolévání. Musela vąak pryč - v Omeze B na ní prostě není místo. Olej mají prý měnit jen váąnivci jako taxikáři atp. a to kaľdých 7 let nebo 105 000km. Hladina oleje se prý měří takto: zahřát olej na 85stC (20 min jízdy), najet na jámu, nechat běľet motor, zařadit "P"čko a hladina musí sahat přesně ke kontrolnímu ąroubu (vzadu z boku). Doplnit olej se dá asi jen injekční stříkačkou či pumpou. Pokud máte pochybnosti o mnoľství oleje ve vaąí přédě (zasraná zespod, zjevný únik oleje, divné chování...) a nemáte velké moľnosti, lze tam olej natlačit přes chladič. Moc se neuąpiníte, ale nemáte kontrolu nad tím, kolik oleje tam máte. Hlavně jej tam nenalejte víc neľ předepsáno !!! Také měděné těsnění je prý jen jednorázové, takľe riskujete netěsnost trubky na chladič. A nakonec to hlavní: ABSOLUTNÍ ČISTOTA - ANI MIKROSMÍTKO SE NESMÍ DOSTAT DO PŘEVODOVKY
Tis
Wednesday 10 November 2004 - 14:06:29
Host
no neviděl jsem AP z VeBe ale u Senatoru bylo dole takovy maly víčko který kdyľ se sundalo tak tam bylo sítko, no a k oleji dy» tam se snad leje takovej ten hustej červenej olej pro automaticky převodovky ne? normalně ho prodavaj snad uplně vąude jo a dá se s ním doplnit i posilovač řízení tot stejna napln.
NIO
Wednesday 10 November 2004 - 20:39:22
Host
co teda ja vim, tak se olej meri pri zyhrate prevodovce a zarazenem ne P ale D.
Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1892 sec,0.1560 z toho dotazů.