Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Omega |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Bad.Man |
| ||
Host | 2 Mates: 4,6 V8 ??? Kdes to viděl ??? nejsilnější na českym trhu pokad vim je 3,2 V6 .... Jinak pro všechny Omega C se nevyrábí (to co tim myslíte je Omega B po faceliftu) a bude někdy v roce 2006 .... vycházet bude z konceptu Opel Insignie .... | ||
| |||
Mirek |
| ||
Host | Bad.Man napsal ... 2 Mates: 4,6 V8 ??? Kdes to viděl ??? nejsilnější na českym trhu pokad vim je 3,2 V6 .... Jinak pro všechny Omega C se nevyrábí (to co tim myslíte je Omega B po faceliftu) a bude někdy v roce 2006 .... vycházet bude z konceptu Opel Insignie .... Nebuď detailista, jedná se samozřejmě o Omegu B model 2000 | ||
| |||
tlumex |
| ||
Host | vubec newim ze se delal nejaky 4,6 V8 me se moc libila na mobile.de 3,2 V6 to musi byt ero ale asi s manualnim razenim to nebude! | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | Ten 8valec slibovali a omega se porad vyrabi v Australii pod nazvem holden commodore. Kdyz tak pohledam odkaz. Asi by se vam libila, misto zkurveneho remenu retez (dnes mi to u opla u mycho sestivalce menili i s vodni pumpou a zacinam premyslet, zda jsem to radsi nemel prodat:-(). Ta australska ma mimo jine manualni 6 rychlostni prevodovku, nebo 5rychlostni automat a nejaky osmivalec tam montuji taky. Nicmene ze servisaka vypadlo, ze novou omegu asi delat nebudou, ze spolupracuji se sabem a ten bude delat ty hezci a vetsi auta. Pry se taky uplne nakonec montoval do omeg 1,9 CDi, ale nikde jsem to nevidel, muze mi to nekdo potvrdit. Uz nebudu brat auto s remenem, to radeji ten bavoracky diesl ci neco jineho. Nechapu, jak nekdo mohl prodavat auto s predrazenymi rozvody s intervalem vymeny 60 000km, az to najedu, jde z domu | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To cumim, ono asi zalezi, kde se ty rozvody nechaji delat, material na V6 (remen + kladky) vyjdou asi na 4500, vodni pumpa s tim nema nic spolecnyho. U Omegy se to meni navic docela dobre. A existuje zrejme i sada s vydrzi 120tkm. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | JardaB napsal ... To cumim, ono asi zalezi, kde se ty rozvody nechaji delat, material na V6 (remen + kladky) vyjdou asi na 4500, vodni pumpa s tim nema nic spolecnyho. U Omegy se to meni navic docela dobre. A existuje zrejme i sada s vydrzi 120tkm. V6 nemá vodní pumpu jako součást rozvodů ? Neber to ironicky ,jen se ptám . | ||
| |||
Jirka OB 2,5TD |
| ||
Host | Ten anonym jsem já. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Anonymní napsal ... JardaB napsal ... To cumim, ono asi zalezi, kde se ty rozvody nechaji delat, material na V6 (remen + kladky) vyjdou asi na 4500, vodni pumpa s tim nema nic spolecnyho. U Omegy se to meni navic docela dobre. A existuje zrejme i sada s vydrzi 120tkm. V6 nemá vodní pumpu jako součást rozvodů ? Neber to ironicky ,jen se ptám . Pokud mluvime o 2,5V6 a 3.0V6 benzin tak urcite ne, je na druhem remenu (+alternator, klima, servo), akorat se mozna musi rozvodak sundat, aby sla pumpa demontovat. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jirka OB 2,5TD |
| ||
Host | JardaB : Díky za info. | ||
| |||
tlumex |
| ||
Host | prosimte a na kolik te ty rozvody vysly me to servisak dela za 6500 to se mi nezda zase tak velka cifra! Mam teda jen 4 valecky | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 | |