Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Třepání auta |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Šišatá kola!!!! Něco podobného jsem řešil letos. Na jarní sraz do Mýta jsem měl při 125 km/hod. vibrace volantu do stran - nechal jsem to vyvážit a přestalo to. Zati se ale při 95-98 Km/hod. ozvaly vibrace auta - předek jakoby začal poskakovat. Teď jsem přezul na zimní pneu a přestalo to! Jediné co by mohlo pomoci je, že se kola vypustí, stáhnou z ráfků, provede se kontrola vnitřku a pokud budou v pořádku, tak znovu nasadit a pomalu nafukovat a bouchat s kolem o zem tak, aby si lem v plášti sedl rovnoměrně. Pak by také mohlo pomoci zkontrolovat vystředění kola na nábě - zejména odstranit jemným smirkem případnou rez a jemně nábu máznout, aby tolik nerezla - nába totiž vystřeďuje přesně kolo. Nikoliv šrouby. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Václav GT |
| ||
Host | Špatná kostra pneumatiky-šišatá kola, jak píše Yper-to by také mohla být jedna z příčin. S nadsázkou se říká, že vyvážit se dá i trojhranné kolo, ale jezdit se na něm nedá. To znamená, že pouhé samotné vyvážení nestačí. Jestli je kolo "šišaté" (špatná kostrra-korpus-pneumatiky) poznáš i sám doma. Nadzvedni auto a pomalu otáčej kolem. Sleduj přitom povrch běhounu - obvod kola, po kterém se pneu jinak odvaluje po vozovce. Někdy se až divím, co ta pneumatika dokáže udělat. A že by na to přeci přišli při vyvažování? Všude ne, někdy je to o tom namlátit tam nějak závaží, zinkasovat peníze a vystřelit zákazníka z provozovny. | ||
| |||
mirek |
| ||
Host | Měl jsem podobný problém, auto při určité rychlosti na letních pneu vibrovalo. Se zimním obutím bylo vše v pořádku. Letní pneu několikrát převažovány i na mobilní vyvyžovačce, nepomohlo. Pak jsem se naštval a na doporučení majitele pneuservisu jsem vyměnil pneu a ejhle vše v pořádku. Závěr špatné pneu, pravděpodobně kostra. Pro informaci špatné pneu byly Continental Contact EP, výměna na Michellin Energy. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |