• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
X30XE-problem se snimacem kliky
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JardaB
Friday 28 October 2005 - 12:52:00 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Rad bych se podelil o zkusenost a budu vdecny za kazdou radu. Vcera cestou Liberec-Praha kratky vypadek asi na 3sec. pred MB, zadny vstrik a otackomer na 0 i kdyz motor tocil, pak se to chytlo a jelo dalsich 30 km normalne. Pak se to chciplo totalne a myslel jsem, ze jsem uplne v pr... Prohazoval jsem pojistky, relatka, zkousel konektory... a za cca 10min. chytlo, jelo dalsich 20km. Zkratim to, cestou jsem rozebral vsechno mozny, vcetne ECU, bez vlivu na zavadu. Pak mi doslo, ze je to zrejme tepelne zavisle a vzdycky jsem pockal 10-20 minut a popojel - nikomu to nepreju, v Praze jsem udelal par kolon na krizovatkach, v noci na dalnici taky super zazitky. Dnes jsem rano vyblikal kody, chyba 19 - camshaft sensor, 86,85,84,83,82,81(vstriky,ale to je tim, ze jsem je behem pokusu odpojil) Pak jsem to nechal bublat na volnobeh asi hodinu a zavada seprojevila - jeste ze tak. Kdyz se zas chytlo, tak jsem odpojil senzor na vacce a motor si bezel dal - z toho usuzuju, ze to bude klika.Tady se ruzne psalo, ze staci 1 senzor k chodu, asi to nebude pravda aspon u tohoto motoru. Odpoledne vezmu osciloskop a jeste to proverim, o vysledky se podelim.


Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Marv
Friday 28 October 2005 - 16:21:43 Citovat
Host
Ahoj, mel jsem to same na vectre... Zkousel jsem vsechno mozny, jen abych nemusel do servisu. Porad to bylo ale stejny, chvilku jde, pak zas ne... Zkratka vymenilo se za 3kk cidlo a jezdi to daleko lip nez predtim kdyz bylo jeste v phode. Hlavne zadny chcipani...
JardaB
Friday 28 October 2005 - 16:34:53 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak jsem to promeril, cidlo na vacce funguje dobre (je tam asi hallova sonda, lezou ubdelniky), na klice je evidentne jenom civka s jadrem a permanentnim magnetem, leze z toho hodne sinusovek na otacku, jeden zub na otacce je vynechany a tak se chytne i bez snimace na vacce. Ze by to bylo schopne chodu jen se snimacem vacky je tim padem nepravdepodobne. Kdyz jde do poruchy, tak se na vstupu RJ objevi nejake SS napeti, takze se asi prerusi obvod civky. Jinak osciluje kolem 0V. Takze zkusim vymenit a snad bude vse OK. Doufam, ze se nez ho sezenu nevy... uplne, radsi budu jezdit jen po meste.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Saturday 29 October 2005 - 08:56:44 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jeste jeden dotaz, snaziljsem se vymazat chybove kody ECU odpojenim az na 2 hodiny,ale bez uspechu. Melo by to jit,nebo ne (mam byt vytrvalejsi)?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Marv
Saturday 29 October 2005 - 11:53:46 Citovat
Host
To nevymazes.... Jsou to myslim nejaky vazny nebo trvaly chyby a jdou smazat az po odstraneni zavady. Do ty dob to bude porad do kola...
JardaB
Saturday 29 October 2005 - 18:45:17 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ono se jedna o chyby, ktere uz jsou odstraneny,teda kdyz jsem zkousel napr.odpojit snimac vacky. Uvidime, jdu to vyndat na celou noc. Ale ze by tam byly tak dobry kondenzatory???

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
vvdd
Sunday 30 October 2005 - 00:24:52 Citovat
Host
Bez čidla kliky to jede v náhradnim režimu, má to sníženej výkon, víc to žere a nedá se to vytočit nad 4500 otáček. A cose týče tý paměti, podle mě tam bude eeprom, přepisovatelná paměť. To znamená, že odpojením na libovolnou dobu se nic nasmaže. Pokud to půjde smazat jinak, než na diagnostice, tak jedinětak, že 10x zapneš vypneš klíček. Psalo se to tu hodněkrát, ale nemam to vyzkoušený. Podle mě nejlevnější a nejjednodušší způsob, jak najít závadu, je diagnostika. I v neautorizovanym servisu.
JardaB
Sunday 30 October 2005 - 07:32:38 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak zase zmena, nechal jsem odpojenou baterku pres noc, zmizely vsechny chyby (81..86 - vstriky,pri testovani jsem odpojil (od LPG), 94-HAL sensor kdyz jsem odpojil snimac na vacce) a zustala chyba 19- cranshaft sensor,incorrect signal. Ted nevim, jestli pomohlo to odpojeni baterky,nebo X startu s odstranenymi poruchami,jinak by podle me mela zmizet i ta chyba 19 (dokud se moc neprohreje tak senzor na klice funguje, po meste s tim furt jezdim). Na diagnostice by krome chyb ktere jsem vyblikal asi moc vic nezjistili,slo mi o smazani tech chyb,ktere jsem tam navic vygeneroval.
Ten senzor na klice je jisty, je to na 99% jen civka,vcera jsem udelal posledni mereni primo na nem a zastudena ma 800ohm, zatepla 1000ohm a kdyz selze, tak je uplne preruseny az trochu vychladne.
Zitra se pustim do shaneni snimace, muze nekdo poradit? Prioritou je cas, na 2.miste cena. Zkusimmistni Opel jestli je skladem a Zralyho. Predpokladam, ze Bados,Autoprima ... to mit nebude, nebo je to mozne? Je stejny na vice motoru,nebo ma V6 uplne extra provedeni?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
JardaB
Saturday 05 November 2005 - 19:39:53 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Shrnuti:
- cidlo vymeneno, zavada odstranena, cena cca 2300,- Kc
- chyby v ECU se smaznou samy po X nastartovani, X = asi 20. Odpojeni baterky je neucinne.
- V ECU je chyba 31 - neni signal RPM, podle jinych diskuzi na netu je to ale normalni kdyz nebezi motor, az zmizi chyby ktere jsem jeste vygeneroval, tak to zkusim (ted cyklus vyblikani moc dlouho trva)

Opravdu fatalni zavada, zrejme jedine cidlo,bez ktereho motor nejde vubec !

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1888 sec,0.1560 z toho dotazů.