Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
jakou Omegu B |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Mám tachometrovejch 200 000km a šlape jak hodinky. Vstřiky mi nepříjdou jako provozní věci , jak často si myslíš že se mění?Je to vyší střední třída tak nemůžeš chtít aby stály díly jako na Dacii Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | Martinz: Dnes bych asi volil 3.0 Fakt mě ten 2.5TD nebere. A to bych ho měl chválit, když ho mám PS: S AT mám spotřebu okolo 9,5 - 10 litrů. Po městě pochopitelně více. Na to, že je to lenochod, je to moc | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Já teda nevím ale jestliže 1,4 žere 6-7 litrů,tak mi u 2,5 nepříjde 10 litrů zas tak moc.A to nemluvím o tom že auta s motorem 1,4 jsou v trochu jiný váhový kategorii než Omega. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | Posledni dobry benziny byly radove setivalce 3,0 24v dualram (senatory, OA) a pripadne jejich uprava lotus biturbicko:-) Mel jsem ctyrvalec 2,4i v OA a naprosta spokojenost s vykonem i spotrebou (ale asi jsem mel dost stesti na kus). Ted mam OB 2,5i a jsem zklaman. Motor je OK (kontrolkovan na valcich), ale nejak jsem cekal vic (nejak tezce nesu rozvodovy remen a jeho vymenu po 60kkm, kapajici ventilova vika a jine radosti). Pouzitelny stroj z toho dela az sekvencni vstrik LPG (jinak by mne to sezralo). Chci po OB i OC a tam neni pouzitelna benzinova motorizace. 3,2i je jen automat, 2,6 i se od 2,5i lisi jen vyssim povinnym rucenim a tak to vypada, ze se ze mne na stara kolena stane ropak. VIdim to, ze si pak koupim 2,5Dti, coz je posledni verze BMW radoveho setivalu. Ma ho nekdo? Nebo budu muset prejit k jine znacce. Takovy kombik rady 5 z Bavorska mi v osmivalci benzinu pripada jako dost dobry napad (fuj takovy rouhani, na opel strankach). Videl nekdy nekdo jezdit v omeze ten osmivalec z roku 2000? Jestli jo budu ho shanet:-) | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | vrgada napsal ... Posledni dobry benziny byly radove setivalce 3,0 24v dualram (senatory, OA) a pripadne jejich uprava lotus biturbicko:-) Mel jsem ctyrvalec 2,4i v OA a naprosta spokojenost s vykonem i spotrebou (ale asi jsem mel dost stesti na kus). Ted mam OB 2,5i a jsem zklaman. Motor je OK (kontrolkovan na valcich), ale nejak jsem cekal vic (nejak tezce nesu rozvodovy remen a jeho vymenu po 60kkm, kapajici ventilova vika a jine radosti). Pouzitelny stroj z toho dela az sekvencni vstrik LPG (jinak by mne to sezralo). Chci po OB i OC a tam neni pouzitelna benzinova motorizace. 3,2i je jen automat, 2,6 i se od 2,5i lisi jen vyssim povinnym rucenim a tak to vypada, ze se ze mne na stara kolena stane ropak. VIdim to, ze si pak koupim 2,5Dti, coz je posledni verze BMW radoveho setivalu. Ma ho nekdo? Nebo budu muset prejit k jine znacce. Takovy kombik rady 5 z Bavorska mi v osmivalci benzinu pripada jako dost dobry napad (fuj takovy rouhani, na opel strankach). Videl nekdy nekdo jezdit v omeze ten osmivalec z roku 2000? Jestli jo budu ho shanet:-) Počkej teď to vytisknu a ukážu tvojemu autíčku.Myslím že už tě nesveze. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | Mám 2,5 TD, 180 tis. km, šlape jako hodinky. Je to spíše důstojný než živý vůz, ale když se s ní naučíš jezdit, dostaneš do uší a do nohou cit pro otáčky, záběr a řazení, svede to i docela sportovní tempo. Na cesty velká pohoda, dostatečný výkon, výborná stoupavost a na silnici sedí pevně. Ještě mi nesežrala víc než 9 litrů nafty (ani po městě, ani 150 naložená po dálnici), jinak v průměru od 7,7 do 8,6 litrů na sto, takže bratru tolik, co benzínová felda 1,3. Moc se mi to líbí. | ||
| |||
Tomis |
| ||
Host | Tam mas neco v neporadku, jelikoz toto neni normalni ja mam dlouhodobou spotrebu kolem 8l/100km. Kdyz na to hodne hodne slapu tak do 9,5 se vejdu. NIKDY co ji mam (4 roky) jsem se nedostal pred 10 litru. Zkus se podivat, zda mas v poradku tu trubicku do EGR ventilu, vede z vyfukovyho potreby, jestli nekudy kolem nefoukaji spaliny. Potom totiz nejdou ani do turba a pak to netahne, jelikoz nema co roztocit turbo, kdyz je tlak v ... | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | 2Jirka Ale sveze, ja ji podstrojuji. Olej a svicky po 10000km (kvuli LPG), ten rozvodak jsem ji taky nechal vymenit i s pumpou i ty kapajici vika pretesnit, chladici hadice presponkovat, takze uz pod sebe nedela ani hnede ani sladke louzicky. Peclive vyfoukavam pavouky jak z predni masky (rychlost) tak z vyfuku (otacky). Tu trochu benzinu co dostava jako zakusek, nez se chytne smradlavej plyn dostava taky jen ten nejlepsi plny vitaminu a energie (Vpower). (Stara OA sla z domu jen kvuli tomu, ze jsem nabral spatny benzin (u znackove pumpy) a nikdo to nebyl schopen odhalit, alu uz zase jezdi). Ale nejak to neni laska na prvni pohled, jak u te stare, proste mam pocit, ze mezi OA a OB mel byt vetsi skok. OA mela radu veci vyresenu lepe. Ale i ted mam asi ten nejlepsi kompromis (vykonu/spotreby/ruceni/prostoru) Caravan2,5i/LPG a uz si na sebe pomalu zvykame:-) | ||
| |||
vrgada |
| ||
Host | Idealni beckova omega vypada panove takto Odkaz beckova kastle, radovy motor ze senatora a budiky vectra Proste neco takoveho jsem od ADAMA cekal a asi nejsem sam a nekteri jsou dost sikovni, aby si to poskladali sami:-) | ||
| |||
Rob 2 |
| ||
Host | Tomis: Nevím, zda je to na mě - předpokládám, že ano. V nepořádku až tak nic moc nemám. Psal jsem, že mám AT (aut. převodovku), která něco se spotřebou udělá (i když Sierra 2.0i s AT mi chodila okolo 7 litrů na sto!!) a známý se stejným provedením OB má spotřebu dost podobnou. Jinak AT je u mne oblíbená záležitost - na LKW jsem si řazení užil dost, tak teď při jízdě (pokud to jde) odpočívám a nezatěžuji svoji levou nohu a pravou ruku něčím, co umí technika. Valchu místo aut. pračky bych si také nekoupil | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 | |