Autor
|
Příspěvek
|
klubo | Friday 18 November 2005 - 22:12:17 | | |
| |
|
JOB | Friday 18 November 2005 - 22:42:49 | | |
Nebude to spíš 1,8 když to má karburátor Mám asi třetí OA vždycky to byla 2,0 stříkačka.
Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ |
| |
|
Václav GT | Saturday 19 November 2005 - 02:17:26 | | |
Jirka má pravdu, elekt. řízený karburátor 2EE měl motor E18NVR, zapalování Ecotronic. Dvoulitry byly, pokud se nepletu C20NE a 20SE, ty měli ECU Motronic. |
| |
|
klubo | Saturday 19 November 2005 - 10:30:22 | | |
možná je to teda 1.8, co to teda může bejt za chybu? |
| |
|
David 3000 24V | Saturday 19 November 2005 - 12:23:52 | | |
Do A Omegy se dělal nějakej C20SE? To byl jako 16V? |
| |
|
Václav GT | Monday 21 November 2005 - 00:53:58 | | |
Motor 20SE byl osmiventil bez katalyzátoru (chybí tam to písmeno C na začátku), 122 koní výkon. Co je chyba 58 nevím. Tento systém (karburátor a katalyzátor s lambda sondou) používal koncern VW a Opel. Montoval se i do tvé, Klubo, oblíbené značky Škoda Favorit s Ecotronikem byl noční můrou servismanů. Bohužel neumím více poradit (zkus nějakého dobrého škodováka v okolí). |
| |
|
RRAAFF | Monday 21 November 2005 - 16:03:52 | | |
Václav:Trocho OT,ale Omega 1,8 měla katalyzátor? Dřív jsme tuhle ostrou verzi bez posilovače a všeho měli,ale ,že by měla kat? |
| |
|
Horalka | Monday 21 November 2005 - 16:22:45 | | |
Zdravim pánové, tak pro upřesnění Oemga 20SE jak tu bylo už psáno má 122 koní. a E18NVR má katalyzátor, je to něco jako ten Ecotronic co se dával do favoritů a má to karburátor 2EE. a 18NV je bez katu a má to karbec 2E3. to jen tak pro upřesnění |
| |
|
tt | Monday 21 November 2005 - 17:53:16 | | |
Zkus se podívat na Odkaz Prošel sem to, ale 58 sem nenašel. Pokud ti nebude adresa fungovat tak se tam dá napojit přes Slovenskej opelclub. Odkaz |
| |
|
tt | Tuesday 22 November 2005 - 09:20:21 | | |
Hledal sem ještě jinde a našel že chyba 58 je - Volnoběh CO nízké napětí- |
| |
|
|