Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Váha vzduchu nebo čidlo otáček |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Raduz |
| ||
Host | mám takový problém před nějákou dobou mě auto přestalo táhnout nejdřív 3500 ot pak už 3000 tis a pak už jsem jej nenastartoval po cca 1 měsící nastartoval ale kouřilo to a jelo to jakoby na 4 válce. následoval autorizák v Brně tam mi vyčistily sání a řekly že to nemá tlaky výměna pístních kroužku GO hlav atd. cca 49 tisíc. Auto jsem vyzvedl ze začátku dobrý ale po ujetí cca 100 km to po dosažení 3500 přestane táhnout pustím plyn a chytne se když ho podržím tak blikne kontrolka. Mám už obavu to tam dát poraďte mi jak poznám zda je to čidlo nebo váha vzduchu. Jo začalo to dělat cca 1000km po nasazení sport. filtru může to mít spojitost? Už jsem tak trochu na pokraji zoufalství. &| | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | hm &| ,tak tohle je pro odborníky,osobně mě ale od sportovního filtru odrazovali,právě z důvodů možné poruchy váhy vzduchu(Riwal je vyjímka).Pokud to načetlo chybu,bylo by nejlépe ji diagnostikovat,pak řešit konkrétní věci.Nebo třeba pokus o telefonické vypatrání závady s odborníky typu NIO,Andrej... Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Raduz |
| ||
Host | Mě to práve žádnou chybu nenačetlo měl jsem totiž venku baterku cca 14 dní a když jsem se dotazoval na to jestli to má nějáký vliv tak řekly že baterka může být odpojená jakkoliv dlouho a jednotka si to zapamatuje tak nevím | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | To je divny, nevim kam by se ty tlaky podely, leda ze by se to potkalo. Podle me to muze byt klidne to cidlo na klice (to uz mam za sebou, ale me to jen jelo/vubec nejelo), zapalovaci civky (spis moduly), kabely, svicky (ale predpokladam ze se menily), lambda sondy, treba i ta vaha, ale bez ni by to melo aspon nejak jet. Treba me napada i preskoceny rozvodak. To se od tech 3000 dusi, pri plnem vykonu, nebo to vubec nepreleze treba ani po rovine? Sviti pri tom kontrolka ECU? Jake jsou ulozene chyby (mely by jit vyblikat, odkaz na navod tu uz parkrat probehnul)? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Raduz |
| ||
Host | rozvoďák měněn teď při té opravě, zapalovací modul taky spolu se svíčkami a kabely. Zkusím si přečíst článek o tech chybových hláškách a zkusím to a uvidím. jinak zkoušel jsem to z Brna do Vyškova 180 km a ručička otáčkoměru 3500 a mírný kopeček otáčky samozřejmě vzrostly a začalo to škubat když to tak zhrnu z 10 přesáhnutí 3500 ot 5x škubnutí a musím ubrat plyn. | ||
| |||
Radim |
| ||
Host | No neco podobneho jsem mel taky a bylo to zjednodusene receno davkovac paliva,ktery je umisten v cerpadle motoru!!!je to takova hridelka nebo tycka a na hore ma elektroniku.Dalo by se rici ze je to vrsek cerpadla!Opravili mi to v Polsku,protoze bydlim par km. od hranic a u nas jsem nenesel ty spravne odbornikyDelali to u Boshe a v prepoctu me to vyslo na 15000kc.Opravit se to pry neda takze vymena.Bylo mi receno ze cena u nas kolem25000 takze jsem este pomerne rad ze to tak dopadlo.Auto jezdi jak ma,takze vse ok.cau | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Z puvodniho dotazu (MV6) jsem pochopil, ze se jedna o benzin - ten posledni prispevek je myslim o TD! Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||