Autor
|
Příspěvek
|
bb | Tuesday 14 December 2004 - 10:46:26 | | |
| |
|
klubo | Tuesday 14 December 2004 - 11:33:40 | | |
a jak se poąkodil ten displej? to bys musel mít 24V baterku aby to zničilo displej |
| |
|
bb | Tuesday 14 December 2004 - 12:31:31 | | |
klubo napsal ... a jak se poąkodil ten displej? to bys musel mít 24V baterku aby to zničilo displej
Začaly svítit některé body, které by neměly. Ale spíą mě zajímá, co je za problém při tom startování... |
| |
|
riwal | Tuesday 14 December 2004 - 12:32:41 | | |
Pokud baterka s motorem dostatečně rychle točila, tak to v ní opravdu není. Diesel sám o sobě by měl mít baterku s větąí kapacitou a proudovým zatíľení. U Tebe bych to spíą typoval na ľhavení - svíčky a nebo to neľhaví vůbec. |
| |
|
Anonymous | Tuesday 14 December 2004 - 12:38:31 | | |
riwal napsal ... Pokud baterka s motorem dostatečně rychle točila, tak to v ní opravdu není. Diesel sám o sobě by měl mít baterku s větąí kapacitou a proudovým zatíľení. U Tebe bych to spíą typoval na ľhavení - svíčky a nebo to neľhaví vůbec.
Kontrolka ľhavení svítí a pak zhasne, kdyľ je větąí kosa svítí dýl, kdyľ je teplo nesvítí, chová se celkem logicky. Otázka je, jestli to fakt ľhaví. ľhavící svíčky jsou údajně nové (podle prodejce ) |
| |
|
riwal | Tuesday 14 December 2004 - 13:17:19 | | |
Svítící kontrolka jeątě nic nepotvrzuje. Normálně aľ to bude studený, tak vem zkouąečku a změř jak dlouho Ti de napětí na svíčku - mělo by tam jít déle neľ svítí kontrolka - i po jejím zhasnutí tam jeątě chvíli napětí je. Pokud to bude v cajku, tak vyndej svíčky a přezkouąej je venku jestli se rozľhaví a nebo jestli nejsou propálený. |
| |
|
Brandon | Tuesday 14 December 2004 - 19:56:21 | | |
Ahoj, mel jsem stejny problem. jak se ochladilo tak sice tocila, ale ne dost, musi zbyt jeste stava na ostatni veci, jako zhaveni, ohrivani nafty atd. Sel jsem na to od pojistek, prez rele (pojistky jsou i v motorovem prostoru) po mereni zhavicich svicek. Pak jsem si pucil dobijecku a po uspesnem nastartovani koupil cestou baterku, zavada odstranena. |
| |
|
NIO | Tuesday 14 December 2004 - 20:50:48 | | |
bb147.231.141.34 napsal ... Zdravím vąechny, přes víkend jsem byl na Vysočině - v noci bylo -7, auto stálo na ulici. Kdyľ jsem chtěl odjet, nechytlo to, startoval jsem, aľ jsem vybil baterku (asi do 10 minut). Mám vectru VeBe2litry diesel. Nafta je tam směs podzimní a zimní od shelllu pěkně drahá (skoro 30kč/l). Je v hajzlu baterka? (měla by být skoro nová-podle prodejce:( ) Auto stálo čumákem do kopce - zavzduąnilo se čerpadlo? Zde v Praglu byly problemy se startováním uľ taky, ale vľdycky to chytlo. Pak borec od sousedu přines velkou baterku a natočili jsme to přes kabely na podruhý - akorát přestala svítit kontrolka potkávacích světel - a poąkodil se displej s datumem - asi to dostalo s tý baterky moc velkej kouř:(((( Napadlo mě jestli se taky třeba ąpatně nedobíjí baterka, ale světla svítí normálně a vąechno elektrický funguje normálně taky. Poraď te, jestli máte nějakou zkuąenost. Dík bb
tak nejdrive bych zkusil tu baterii zatezovym testerem pri startovani musi davat vic nez 10,7 V jinak je potiz s ventilem v cerpadle ktery se muze zavirat s klesajicim napetim. Pak prepadovy hadicky vstriku az k cerpadlu pak zhavicky jednotku zhaveni |
| |
|
Anonymous | Wednesday 15 December 2004 - 10:22:20 | | |
Dík za vąechny rady, dneska jsem to dovez ke Staigerovi (potřebuju udělat daląí věci), ráno to chytlo na podruhé víceméně normalně (bylo -3) No uvidíme. čau bb |
| |
|
Anonymous | Wednesday 15 December 2004 - 15:26:57 | | |
Takľe, závěr se servisu zní: "padá nafta", přetěsnění palivového systému za 7.500Kč ((( |
| |
|
|