• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Corsa 1.0 12V trhání ....
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
z0diaC
Monday 06 March 2006 - 09:26:52 Citovat
Host
Při studeném motoru při rozjezdu trhá motor (vynechává) .... jakmile je trochu ohřátý tak to nedělá ale stačí aby při těchhle teplotách stál přes noc a ráno vynechává.Volnoběh po startu OK ... jakmile se trochu ohřeje jede OK.Kontrolka motoru nesvítí.Poraďte !Dík.
Fil
Thursday 09 March 2006 - 11:50:51 Citovat
Host
To mi taky dělá mam 1,2i 33kw,když jí nastartuju studenou chvilku vynechává a pak je to dobrý,když je teplá tak nic. Je zajímavý že vlétě když je studená tak to nedělá...
z0diaC
Friday 10 March 2006 - 07:05:37 Citovat
Host
tak - dnes je po výměně svíček, vyčištění zakarbonované klapky v sání a odvodnění pavilové cesty tak uvidíme jak se to vyvine .... doufám, že je po problému.
peki
Friday 10 March 2006 - 13:25:24 Citovat
Host
mam podobny problem, sviecky boly vymenene aj klapka vycistena a opakuje sa to. Pri vymene sviecok som si vsimol, ze sviecka z druheho valca ma mierne nahnedly izolator ???
JT
Friday 10 March 2006 - 13:29:10 Citovat
Host
peki napsal ...
mam podobny problem, sviecky boly vymenene aj klapka vycistena a opakuje sa to. Pri vymene sviecok som si vsimol, ze sviecka z druheho valca ma mierne nahnedly izolator ???


Dostává se ti tam olej přes výko. Přeťěsni a vyměň kabely k svíčkám máž je proražený
peki
Friday 10 March 2006 - 13:48:49 Citovat
Host
to JT
Z10XE ma zapalovacie trafa - blok priamo na svieckach a cele je to zapustene do hlavy, po oleji ani stopy. !
MirekS
Friday 10 March 2006 - 13:59:39 Citovat
Host
Mě škubání a dušení motoru /X12XE/ za studena způsobila vadná váha vzduchu. Další projev této závady byla ztráta výkonu u ohřátého motoru nad 4500ot,pokud byl motor v tahu, třeba na trojku do kopce, občas se při tom rozsvítila i kontrolka motoru, při poklesu otáček zhasla. Cena nové 6000, z vrakoviště 3000, ale fungovala až třetí.
peki
Friday 10 March 2006 - 14:13:25 Citovat
Host
aj nad tym som rozmyslal, nakolko scasu na cas sa mi rozsvieti MIL a je to P0170 ale nikdy sa to neobjavylo za studena ked zaskubal motor. Este chcem skontrolovat EGR ale nieviem ci treba vypustit chladiacu kvapalinu - je ovladany ciste elektronicky alebo ma vlastny termostat ?
MirekS
Friday 10 March 2006 - 17:13:50 Citovat
Host
Ta kontrolka se mi za studena taky nikdy nerozsvítila, jen nad 4500ot. a v tahu, a taky jen vyjímečně. EGR jsem zaslepil, jen je potřeba vypustit kapalinu a podložka má složitější tvar-je v ní otvor na průchod kapaliny.
JT
Friday 10 March 2006 - 18:04:32 Citovat
Host
peki napsal ...
to JT
Z10XE ma zapalovacie trafa - blok priamo na svieckach a cele je to zapustene do hlavy, po oleji ani stopy. !


Podívej se ve tmě jestli ti to někde neprobíjí přes kryt svíčky.
Nebo to vypadá na čidlo tepoty ?
<span class='smallblacktext'>[ Upraveno Pá bře 10 2006, 06:05 ]</span>

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2611 sec,0.2229 z toho dotazů.