Autor
|
Příspěvek
|
z0diaC | Monday 06 March 2006 - 09:26:52 | | |
| |
|
Fil | Thursday 09 March 2006 - 11:50:51 | | |
To mi taky dělá mam 1,2i 33kw,když jí nastartuju studenou chvilku vynechává a pak je to dobrý,když je teplá tak nic. Je zajímavý že vlétě když je studená tak to nedělá... |
| |
|
z0diaC | Friday 10 March 2006 - 07:05:37 | | |
tak - dnes je po výměně svíček, vyčištění zakarbonované klapky v sání a odvodnění pavilové cesty tak uvidíme jak se to vyvine .... doufám, že je po problému. |
| |
|
peki | Friday 10 March 2006 - 13:25:24 | | |
mam podobny problem, sviecky boly vymenene aj klapka vycistena a opakuje sa to. Pri vymene sviecok som si vsimol, ze sviecka z druheho valca ma mierne nahnedly izolator ??? |
| |
|
JT | Friday 10 March 2006 - 13:29:10 | | |
peki napsal ... mam podobny problem, sviecky boly vymenene aj klapka vycistena a opakuje sa to. Pri vymene sviecok som si vsimol, ze sviecka z druheho valca ma mierne nahnedly izolator ???
Dostává se ti tam olej přes výko. Přeťěsni a vyměň kabely k svíčkám máž je proražený |
| |
|
peki | Friday 10 March 2006 - 13:48:49 | | |
to JT Z10XE ma zapalovacie trafa - blok priamo na svieckach a cele je to zapustene do hlavy, po oleji ani stopy. ! |
| |
|
MirekS | Friday 10 March 2006 - 13:59:39 | | |
Mě škubání a dušení motoru /X12XE/ za studena způsobila vadná váha vzduchu. Další projev této závady byla ztráta výkonu u ohřátého motoru nad 4500ot,pokud byl motor v tahu, třeba na trojku do kopce, občas se při tom rozsvítila i kontrolka motoru, při poklesu otáček zhasla. Cena nové 6000, z vrakoviště 3000, ale fungovala až třetí. |
| |
|
peki | Friday 10 March 2006 - 14:13:25 | | |
aj nad tym som rozmyslal, nakolko scasu na cas sa mi rozsvieti MIL a je to P0170 ale nikdy sa to neobjavylo za studena ked zaskubal motor. Este chcem skontrolovat EGR ale nieviem ci treba vypustit chladiacu kvapalinu - je ovladany ciste elektronicky alebo ma vlastny termostat ? |
| |
|
MirekS | Friday 10 March 2006 - 17:13:50 | | |
Ta kontrolka se mi za studena taky nikdy nerozsvítila, jen nad 4500ot. a v tahu, a taky jen vyjímečně. EGR jsem zaslepil, jen je potřeba vypustit kapalinu a podložka má složitější tvar-je v ní otvor na průchod kapaliny. |
| |
|
JT | Friday 10 March 2006 - 18:04:32 | | |
peki napsal ... to JT Z10XE ma zapalovacie trafa - blok priamo na svieckach a cele je to zapustene do hlavy, po oleji ani stopy. !
Podívej se ve tmě jestli ti to někde neprobíjí přes kryt svíčky. Nebo to vypadá na čidlo tepoty ? <span class='smallblacktext'>[ Upraveno Pá bře 10 2006, 06:05 ]</span> |
| |
|
|