Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Palivový filtr a nebo čerpadlo? |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Karllos |
| ||
Host | Tak záhada je vyřešena.Bohužel je prý vadná řídicí jednotka čerpadla. | ||
| |||
Igi |
| ||
Host | Yper napsal ... Zavzdušněné čerpadlo se pozná kromě jiného také tak, že při zapnutém startéru vydává motor úplně jiný zvuk - jde jaksi lehčeji a není slyšet to tzv. klapání - to je zavzdušněné čerpadlo. Kdo byl vloni na podzim ve Štokách, tak ten zvuk slyšel u mého auta, když se mi to celé zavzdušnilo a já točil a točil, než nafta dorazila! ?lola Startér s motorem prostě točil viditelně lehčeji. Mně se při zapnutém klíčku od vlastního čerpadla neozývá žádný zvuk! Jediné jakoby vrnění je slyšet od solenoidů - dva jsou vpravo (při pohledu čelně) a jeden je za turbem. Mám dojem, že přímo z čerpadla nemůže být slyšet nic! Alespoň u mne není! Je tam jeden elektroventil, který otevírá naftu do vlastního čerpadla a jinak slouží vlastně jako chcípák motoru. Když se vypne klíček v zapalování, tak el. ventil odstaví naftu a auto zdechne! Podíval bych se možná na něj - tedy pokud je na co koukat a případně na to, zda na jeho kontaktech je při zapnutém zapalování napětí - měří se přívod a kostra - jedná se o jeden drát, ale asi bude ve svazku s haldou dalších drátů, kterými ŘJ kontroluje chod vstřikovacího čerpadla. Tedy myslím. Yper poraď prosím ako vymeniť palivovy filter u toho motora ako maš ty aby som nezavzdušnil systém ?ak sa zavzdušní ako spoľahlivo ovzdušniť ?Dík za radu. P.S Aký typ filtra tam je ? | ||
| |||
igi |
| ||
Host | Ešte raz sa chcem opýtať všetkých ktorý menili palivový filter.Dá sa vymeniť aj tak aby sa nezavzdušnil system,alebo po každej výmene je nutné ovzdušniť ? Keď ano tak ako.Ďakujem. Mám VeBe X20DTL r.v.1997 | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | igi napsal ... Ešte raz sa chcem opýtať všetkých ktorý menili palivový filter.Dá sa vymeniť aj tak aby sa nezavzdušnil system,alebo po každej výmene je nutné ovzdušniť ? Keď ano tak ako.Ďakujem. Mám VeBe X20DTL r.v.1997 Sežeň si dva peány,kterejma zaškrtíš obě hadičky z pal.filtru a ten vyndej.Novej filtr naplň naftou až po okraj a připoj .Popřípadě připoj jen jednou stranou a dolej ho a pak připoj druhou stranu a je to.Žádný zavdušnění nehrozí. _; | ||
| |||
Čelda |
| ||
Host | Anonymní napsal ... igi napsal ... Ešte raz sa chcem opýtať všetkých ktorý menili palivový filter.Dá sa vymeniť aj tak aby sa nezavzdušnil system,alebo po každej výmene je nutné ovzdušniť ? Keď ano tak ako.Ďakujem. Mám VeBe X20DTL r.v.1997 Sežeň si dva peány,kterejma zaškrtíš obě hadičky z pal.filtru a ten vyndej.Novej filtr naplň naftou až po okraj a připoj .Popřípadě připoj jen jednou stranou a dolej ho a pak připoj druhou stranu a je to.Žádný zavdušnění nehrozí. _; Můj příspěvek,zapoměl jsem se kliknout.sorry. [ Upraveno Wednesday 03 January 2007 - 18:54:13 ] | ||
| |||
kraken |
| ||
Host | ked je zavzdusnene treba zaliat pal filter az po vrch . potom nech ti niekdo startuje a postupne odtiahnes 4 sroby ventily az pokim nevide skazdeho vzduch a nafta potom zatiahnes a auto musi ist . tie ventily su hnet pod prepadovymi hadickami . | ||
| |||
jara89 |
| ||
Host | Ahoj všicni. Mám opel cdti 110 kw nastartování jde bez problémů ale při rozjíždění se mi skube jako by tam nešla štáva. Když se mi ji podaří roztáhnout nad 60 km/h tak už to nedělá .Nevím si rady. Máte s tím někdo zkušenosti?? | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Zkušeného diagnostika na sedadlo spolujezdce s napíchnutým noťasem na klíně a sledovat live data za jízdy... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |