• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra podvozek
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Brzdy, atd....
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
JohNek
Wednesday 26 January 2005 - 20:06:05
Host
Zdravím vsechy.
Potreboval bych trosku poradit. Mám VeBe 1.6i 16V, r.v. 96, a docela dost me stvou brzdy, zacnou zabirat asi az za polovinou seslapnutého padalu. Neslo by s tim neco udelat, aby zacaly zabirat driv? Svezl jsem se v Audi A3, a zvykly s Opla jsem slapl na brzdu a rozbil si zuby a volant .
Dalsi vec, mam tam radio CAR 300. Dalo by se tam dát nejaké s CD? Nemate nekdo?
V originale je je auto obuto na 185/70 R14, myslite, ze ho muzu bez problemu prezout na 205/55 R16?
A nevite o nejakem vrakaci na JM? Potreboval bych sehnat asi ten motorek do LP zamku. Centralem auto nezavru, jde to jen klickem, a bez zavor pro dotycne dvere.
Předem dik, za pripadne rady.

JohNek

Email
NIO
Wednesday 26 January 2005 - 20:26:24
Host
1. brzdy jsou u aut VW group ostrejsi. s tim nic nenadelas, jen max nastvit paky vzadu pokud nemas kotouce. nebo nove desky dopredu

2.radio s CD CAR 500 nebo CAR600 + CD changer

3.205/55/16 nebo 215/45/17

4. nevim
Anonymous
Wednesday 26 January 2005 - 20:53:34
Host
jdou tam i 225/45 17tky?
Anonymous
Wednesday 26 January 2005 - 21:38:05
Host
NIO85.160.35.172 napsal ...
1. brzdy jsou u aut VW group ostrejsi. s tim nic nenadelas, jen max nastvit paky vzadu pokud nemas kotouce. nebo nove desky dopredu

2.radio s CD CAR 500 nebo CAR600 + CD changer

3.205/55/16 nebo 215/45/17

4. nevim


Opel dela takovy houbovity brzy. Alespon jsem je takovy vzdycky mel. [corsa,astra classic,vectra b]. Kdyz je rec o brzdach NIO, jakym zpusobem ovzdusnujes/vymenujes brzdy/brzdovou kapalinu ? Mohl bys schvalit muj postup ?

Ja kdyz menim brzdovku, tak mam sklenici od okurek, uprostred diru a v ni hadicku. Na vicku od okurek mam jeste vedle hadicky jednu malou dirku pro pristup vzduchu, jinak by se mi sklenice pri odvzdusnovani tlakovala. Zacinam od praveho zadniho kola, povolim odvzdusnovak, kapalina proudi do sklenice, mackam brzdovy pedal dokud neni dany okruh prazdny. Utahnu odvzdusnovaK A pokracuju levym zadnim kolem. Kdyz uz nic netece, vytru cistym hadrem nadrzku na brzdovou kapalinu a naliju novou az po okraj. Zacnu odvdusnovat levy zadni kolo. Pomocnik slape a kdyz drzi seslaply pedal, ja povolim odvzdusnovak. Pedal klesne a ja utahnu. Opakuju, dokud jdou bubliny a kapalina neni cista. Tento zpusob praktikuju na PZ, LZ,PP,LP kolo.
Nakonec nejsou nikde bubliny, kapalina je vsude cista, ale vzdy mam pocit, ze se pedal trochu propada nez pred temito aktivitami, ma delsi chod. Mozna je chyba nechat vzduch nasat do valce.
Delam neco spatne ?
Diky za odpoved.

Petr
smepet
Wednesday 26 January 2005 - 21:39:33
Host
Tim houbovitym nemyslim jenom pruzeni pedalu ale i dlouhy chod.
Petr
smepet
Wednesday 26 January 2005 - 21:39:53
Host
Tim houbovitym nemyslim jenom pruzeni pedalu ale i dlouhy chod.
Petr
JohNek
Wednesday 26 January 2005 - 21:58:48
Host
Jo, vzadu jsou kotouce.
K tem gumam, vetsi tam davat nehodlam, mam ted doma nove Bridgestony Turanza, po brachovi, koupil si noveho Passata, ale zrovna ho prezul na GoodYeary 235/45 R17. Tak jsem chtel jen vedet jestli je ten rozmer 205/55 R16 bez problemu. K tem gumam musim jeste poridit nejaky litaky, Dezent E by se mi na mou VeBe docela libily.
Nemáte nekdo to Radio CAR 500 doma k prodeji?
smepet
Wednesday 26 January 2005 - 22:03:32
Host
Nejaky manici z Kladna to vozi z bouracek z Nemecka za rozumny penize, zkusim na ne sehnat telefon. (Neni to courka, maji k tomu original opel cerveny kody )
Praetor
Wednesday 26 January 2005 - 23:01:53
Host
mam 215/45/17 ... takze myslim ze 225/45 by se tam este mohly vejit ja si zatim neskrt o lem ani jednou
Yper
Thursday 27 January 2005 - 08:26:20
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Ja kdyz menim brzdovku, tak mam sklenici od okurek, uprostred diru a v ni hadicku. Na vicku od okurek mam jeste vedle hadicky jednu malou dirku pro pristup vzduchu, jinak by se mi sklenice pri odvzdusnovani tlakovala. Zacinam od praveho zadniho kola, povolim odvzdusnovak, kapalina proudi do sklenice, mackam brzdovy pedal dokud neni dany okruh prazdny. Utahnu odvzdusnovaK A pokracuju levym zadnim kolem. Kdyz uz nic netece, vytru cistym hadrem nadrzku na brzdovou kapalinu a naliju novou az po okraj. Zacnu odvdusnovat levy zadni kolo. Pomocnik slape a kdyz drzi seslaply pedal, ja povolim odvzdusnovak. Pedal klesne a ja utahnu. Opakuju, dokud jdou bubliny a kapalina neni cista. Tento zpusob praktikuju na PZ, LZ,PP,LP kolo.
Nakonec nejsou nikde bubliny, kapalina je vsude cista, ale vzdy mam pocit, ze se pedal trochu propada nez pred temito aktivitami, ma delsi chod. Mozna je chyba nechat vzduch nasat do valce.
Delam neco spatne ?
Diky za odpoved.
Petr

Vypustit brzdový pedál je to nejhorąí, co můľeą udělat. Kaľdý automechanik, který dělá brzdy ti to řekne. Tohle se dělalo u ąkodovek, kdyľ se měnila těąnění na pístech či na omezovačích tlaku. Jednou jsem to udělal na Fáčku a měl jsem dlouho problémy, neľ jsem pak vąechno rozhodil, vyměnil těsnění a podtlakem tam nasál kapalinu tak, aby byla vąude. Pokud měníą brzdovku, tak jen tak, ľe maximálně z rezervní nádrľky odsajeą starou, ale ihned doplníą novou. Ideální je, pokud pouľijeą rozdílné barvy, protoľe odvzduąňujeą jen tak dlouho, dokud neteče kapalina jiné barvy.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2530 sec,0.2057 z toho dotazů.