Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra Hi-Fi |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Rádio a pamět |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
kosta |
| ||
Host | ahoj mam stejnej problem je to jasny prehodit ale.......cetl jsem na webu ze by se melo dat prepnout na radiu, jestli zapinat jen s klickem nebo i bez, ze prej to jde u vetsiny radii nemate nekdo zkusenost ja vymenil radio na astra f misto origo jsem dal sencora a hraje mi jen s klickem | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | kosta: no,tuto funkci jsem historicky viděl jen jednou,většinou je to právě zapojenim trvalého a spínaného +12V Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
kosta |
| ||
Host | hmm myslel jsem si. takze takze vymenim prohodim piny mezi sebou 4 a 7 a bude fungovat jak predtim jo | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | nemůžeš jen přehodit piny 4 a 7, rádio by pořád hrálo jen přes klíček a navíc by se při vyndání klíčku mazala paměť. Je třeba zapojit to tak aby na obou těchto kabelech bylo trvale 12V. Sencory mají samostatný kabelový svazek s ISO konektorem, tak ty dva kabely můžeš spojit na straně rádia a nebude třeba zasahovat do elektroinstalace v autě. Některé rádia mají na tom svém kabelovém svazku i rozpojovací napájecí kabely, aby se dalo zvolit že bude hrát bez klíčku nebo ne. Trvalých +12V je na pinu 8 v ISO konektoru, tak to v pohodě zmákneš. přikládám foto jak je to přepínání řešené u Sony, to je nejspíš to co jsi měl na mysli. [ Upraveno Friday 25 May 2007 - 22:04:05 ] Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
kosta |
| ||
Host | ten muj sencor ma integrovanej iso tak ze asi budu muset zasahnout do puvodni el. | ||
| |||
Martas_ |
| ||
Host | Vy tu motate dve reseni dohromady. Pokud vymenim radio za neorigo a toto hraje jen po zapnuti klicku a po vypnuti si nepamatuje ulozene stanice atd ... jsou mozna reseni dve : 1. Chci aby hralo az po zapnuti klicku 2. Chci aby hralo porad Samozrejme v obou pripadech aby si pamatovalo naladene stanice a nastaveni. Pokud chci aby se chovalo podle bodu 1 staci prohodit ty dva draty, libovolne kde (u VeA to byl cerveny a zlutocerveny), duvod je prosty, Opel ma tyto dva draty rep. stale napeti a napeti po zapnuti klicku prohozeny. Pokud chci aby se chovalo podle bodu 2 lze toto bud prepnutim prepinace na radiu, pripadne nejakym nastavenim, ale toto musi radio umet (Pioneer a Sony to umi), nebo je potreba na strane radia tyto dva PINy nebo draty spojit a na strane auta odcvaknout ten drat co funguje az po zapnuti klicku. Nesmi se to propojit natvrdo bez odcvaknuti, to by pak do auta vedlo i napeti tam kam bez zapnutyho klicku vest nema !!! | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Takže aby to bylo co nejsruzimitelnější, výsledné řešení je: V ISO konektoru štípneš černý kabel 5cm od konektoru, zbytek kabelu vedoucí do auta zaizoluješ a ten 5cm kousek, který zůstane v ISO konektoru spojíš rychlospojkou, čokoládou, nebo připájíš k červenému kabelu. Tímto způsobem bude hrát bez klíčku jekékoliv rádio vybavené ISO konektorm. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
kosta |
| ||
Host | tak už to mam hotovy ano provedl jsem to tak jak je psany varianta č.2 trochu mne zaskočilo že spinaci proud na iso konektoru u kabelaže opla je černej drat ale když jsem to změřil tak mne to ujistilo. P.S. bracha mne straši že to mněl na fordu zapojeny stejně a po3 dnech když auto stalo tak mu to vybijelo baterku ale kdo vi ............ | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |