Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
diagnostika mi svítí |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
imation |
| ||
Host | při jízdě kdyľ potřebuju předjet a ąlápnu na plyn tak se mi rosvítí kon.diagnostiky a pak mi zbrzdí auto ąlapu na plyn a nic kdyľ vypnu klíček a jedu dál tak v poho kdyľ na to ąlápnu tak je to znova čudu ted to dělá skoro furt čim to je ľeby váha díky odpovědi | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | a co to je za typ a motor ??? Vetsinou je dobre to uvest. | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | jeto x20dth | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | Anonymous85.160.191.76 napsal ... jeto x20dth bud je vaha vzducho ko, nebo nejaky podtlak prodreny k ovladani ventilu selenoidnich. ovladani egr nebo turba nebo vireni vzduchu v sani. | ||
| |||
imation |
| ||
Host | ľádnou díru sem v těch hadičkách nenaąel daj se ty ventily vyzkouąet a váha změřit i kdyľ to neblbne tak je to auto celkově líný se spotřebou 7.1 litru kdyľ mu ąlapnu na krk tak černě čoudí | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 1) netěsné hadičky nemusejí být nutně vidět - jsou to takové vybrouąené ploąky na nich v místech, kde se kříľí s jinými. Oprava - převléci přes tato místa silikonovou hadičku nebo smrą»ovací buľírku a fenem zahřát. 2) ąpatnou váhu pozná asi jen diagnostika 3) podle sníľeného výkonu a kouřivosti to vypadá na zadělané sání a nefunkční vířiče. Někde tady byl odkaz na to, jak se to čistí a i s fotografiemi, ale uľ si nepamatuji kde - já se to chystám udělat hned jak bude teplo! (Y20DTL) 4) demontuj Egr a podívej se, jak vypadá, je na cestě vzduchu z intercooleru do saní přímo na motoru (jako klakson s plastovou hadičkou do něj). Demontuj a vyčisti ho - tyčku s ventilem a zkus jeho funkci - sáním (třeba ústy) v místě připojení hadičky - měl by se zasouvat. Při zpětné montáľi by měl při vsazování do sání mírně pruľit - předpětí pruľiny vůči membráně v jeho tělese.Prostě po vloľení by příruba Egru neměla sedět na přírubě sání-měla by tam být malá mezera. 5) otvorem po Egru se podívej do sání kolik tam máą bordelu - viz bod 3. 6) Ve starąích příspěvcích o turbech se podívej na turbo - stav sacího kola a vůle - zda někde nedře atp. 7) jo a kdyľ máą vlastně intercooler, tak bych se také podíval na jeho těsnost a i těsnost vąech spojů na vzduchovém vedení od výtlaku turba aľ ke vstupu do sání motoru. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | egr je v pohodě těsnost taky ale v trubce od turba je trochu oleje bylo na na diagnostice v oplu ale kdyľ nesvítí kontrolka tak nic nezjistí protoľe kdyľ vypnu klíček tak to jede ty ventilky jdou vyskouąet~ | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | Anonymní85.160.133.11 napsal ... egr je v pohodě těsnost taky ale v trubce od turba je trochu oleje bylo na na diagnostice v oplu ale kdyľ nesvítí kontrolka tak nic nezjistí protoľe kdyľ vypnu klíček tak to jede ty ventilky jdou vyskouąet~ ja tyhle saaahodlouhy prizpevky nemusim. vse ¨se da na diagnostice otestovat zvlast. vaha, selenoidni ventily, tlak v sani. ty hadicky nemusi mit diru jen muzou byt ztvrdle a pak netesni. | ||
| |||
Kuba |
| ||
Host | Ahoj, měl jsem podobný problém na své Vectře combi 2.0 16V dti a diagnostika zjistila ąpatnou váhu vzduchu.Oprav za cca 6. tisíc. Autu to nic neudělá jenom kdyľ chceą akcelerovat, tak se to sepne a nejede to. Po výměně se u mně ukázala jeątě ąpatná výjeva. doporučuji na opravu servisy BOSCH ve značkových je to drahý jako prase. Měj se Kuba | ||
| |||