• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
pøevodovka
Přejít na stranu  1 [2] 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JardaB
Monday 21 May 2007 - 22:26:01 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ja mam teda automat uplne v jinym aute (pontiac), ale je mozny, ze to dela pokud se po te dobe premosti HDM, to ale snad chodi jen na vyssi kvalty a pri ustalene jizde?
Druha moznost je, ze tu chvili prokluzujou lamely a to IMHO neni moc dobre.

Ale primo s AT v Omeze zkusenost nemam, takze je moznost ze je to u ni OK

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Isaac
Monday 21 May 2007 - 22:28:07 Citovat
Host
JardaB napsal ...

V prvni rade ale zkontrolovat hladinu a stav oleje, je to slozitejsi postup, tusim kontrolnim sroubem na boku, za chodu motoru a po projeti vsech kvaltu.
Je k tomu pristup za beznych okolnosti pokud je auto na heveru? Nebo se musi treba cast automatu demontovat abych se k tomu kontrolnimu sroubu dostal? Diky
Isaac
Monday 21 May 2007 - 22:37:20 Citovat
Host
JardaB napsal ...
ale je mozny, ze to dela pokud se po te dobe premosti HDM, to ale snad chodi jen na vyssi kvalty a pri ustalene jizde?
Druha moznost je, ze tu chvili prokluzujou lamely a to IMHO neni moc dobre.
Hm, co je to HDM? Jinak, pokud prokluzujou lamely, je zvlastni, ze neprokluzuji i pri tech jinych kvaltech.. Ja se v tom moc nevyznam, spis vubec, ale kdyz by tam neco prokluzovalo, nedochazelo by treba spis ke zvyseni otacek motoru v ten okamzik proklouznuti? Jako ze ma najednou motor nizsi zatez, tak vyskoci otacky nahoru? Jeste podotykam, ze je absolutne jedno zda jedu s plynem v poloze kick-down, nebo jedu s naprosto lehkou nohou duchodce, tzn. ten pedal nohou jen simram, vzdy tam po zarazeni te trojky dojde po chvilce ke kratkodobemu jemnemu poklesu otacek motoru. Prijde mi to, jako by treba ridici jednotka najednou sama jemne ubrala plyn, za vsech okolnosti a stylech jizdy, ale treba se mylim..
JardaB
Monday 21 May 2007 - 23:02:57 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
HDM=hydrodynamicky menic = to co je misto klasicke spojky. Jeho vlastnosti je, ze prenasi moment jen pokud je rozdil otacek, cim vetsi, tim vetsi moment. Aby se takhle neztracel vykon, tak se premostuje u vyssich kvaltu a pri ustalene jizde - to je asi ten pokles otacek a je to mozna OK.
Jestli ten motor ma i jine problemy (kour) tak to asi muze byt tim, ze se nedokaze z nizkych otacek sebrat.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Isaac
Tuesday 22 May 2007 - 06:34:21 Citovat
Host
Aha. No motor nekouri, ani nema zadne jine vazne problemy, zda se. Bere sice litr oleje na zhruba 2000 km, ovsem neni to zrejme jen krouzkama pistu a stiratkama ventilu, jelikoz je motor po umyti za chvilku mokrej od oleje, leze to ven zrejme hodne guferama, ventlova vika jsme vuz ymenili vcetne tesneni. K tomu poklesu otacek po zarazeni trojky dochazi stale, jak uz jsem rikal, at uz radi na vyssi rychlostni stupen pri duchodcovske jizde okolo 2100 ot/min, tak pri sportovni jizde treba okolo 6000 ot/min, tak nevim.. Take treba hraje roli to, ze tenhhle automat nema v tomhle aute co delat, je to naftackej automat a dava 2.5 V6 uplne jinou jizdi charakteristiku.. Nevim, svezl jsem v tom aute automechania ze Srby, ale ani ten mi nedokazal rict, co ten pokles zapricinuje. Pritom bych to ale chtel vyzkoumat, jelikoz je ten automat poskozenej, to auto radeji prodam dal..
JardaB
Tuesday 22 May 2007 - 07:14:44 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Isaac: Aha, ted koukam, ze se mi to tady smotalo probira se tu jak TD tak V6. Ty mas V6 a ty letos zrejme postihla epidemie, jsi uz asi 4. ktery ma tenhle problem, ja se taky po nastartovani nekdy nemuzu rozjet, musim vypnout i klimu, motoru se nechce ani hnout z volnobehu (kucka, strili, nejede), za chvili je to vse OK a jede jaxsvina. Takze za tohle automat asi nemuze.
Jinak az nekdo prijde na to, cim to u tech V6 je, tak dostae soukromou nobelovku, ja uz zkousel kde co a jsem z toho danek. Ted jsem koupil manzelce na odrbani (nauceni rizeni )Citroenka ZX TD a tak po meste jezdim radsi s tim, je to traktor co objel 10x zemekouli ale kadla si furt to svoje _;

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Isaac
Tuesday 22 May 2007 - 08:33:30 Citovat
Host
Aha, no pokud by se mi neztracel olej a nemel bych v posledn dobe problem se studenymi starty, predtim s krokovym motorkem volnobehu a EGR, nemohl bych si na V6 celkem ani stezovat. Nijak se nezakuckava, tahne krasne i po studenem startu, nekouri, nic.. Ja ho sem pripletl kvuli tomu automatu, jelikoz motor je sice V6, ale automat mam naftovej a vykazuje podobne chovani s poklesem otacek jako zde zminoval kolega jez tuto diskuzi zakladal. Ted proste jen resim, zda je to vlastnost nebo vada, to totiz rozhodne o budoucnosti toho auta..
P-38
Tuesday 22 May 2007 - 18:21:10 Citovat
Host
Isaac napsal ...

JardaB napsal ...

V prvni rade ale zkontrolovat hladinu a stav oleje, je to slozitejsi postup, tusim kontrolnim sroubem na boku, za chodu motoru a po projeti vsech kvaltu.
Je k tomu pristup za beznych okolnosti pokud je auto na heveru? Nebo se musi treba cast automatu demontovat abych se k tomu kontrolnimu sroubu dostal? Diky


Kontrola u automatu je trochu složitější.
1.zahřeješ automat na provozní teplotu stačí na to tak 15km.
2.postavíš auto do vodorovný polohy
3.před kotrolou necháš běžet motor na volnoběh aspoň 3 minuty
4. šoupneš tam P vypneš všechno okolo třeba klimu apod.necháš motor běžet na volnoběžné ot. celou dobu kontroly aby se naplnil měnič a z vany vyšroubuješ kontrolní šroub(může tam být imbus nebo šestihran podle roku výroby) olej musí být na spodní hraně otvoru.
weni
Saturday 26 May 2007 - 08:08:34 Citovat
Host
Isaac napsal ...

Aha, no pokud by se mi neztracel olej a nemel bych v posledn dobe problem se studenymi starty, predtim s krokovym motorkem volnobehu a EGR, nemohl bych si na V6 celkem ani stezovat. Nijak se nezakuckava, tahne krasne i po studenem startu, nekouri, nic.. Ja ho sem pripletl kvuli tomu automatu, jelikoz motor je sice V6, ale automat mam naftovej a vykazuje podobne chovani s poklesem otacek jako zde zminoval kolega jez tuto diskuzi zakladal. Ted proste jen resim, zda je to vlastnost nebo vada, to totiz rozhodne o budoucnosti toho auta..


Tak to jsme na tom tedy stejně,Hamletovská otázka-prodat či neprodat?Olej dnes zkontrolován,-aspoň si myslím,je tam prima přístup a prdlačka vidět,ale asi je těsně pod hranou kontrolšroub.A spálený není,takže pokud je ten dvojí pokles otáček při přeřazení normální jev-jak je vidět asi ano-tak je v kopru cosi na motoru(doufám že ne celý).Jedu dnes na diagnostika,tak se zeptám i na převodovku a dám sem vědět,popř začnu otravovat v sekci motor Jak vidno moc lidí tady zkušenost s naftovým automatem taky nemá
honza.j
Sunday 27 May 2007 - 20:47:38 Citovat
Host
Zdravím, mám tedy 2.016v automatu a ikdyž vím že mám pouze čtyři rychlosti tak mi občas příde,že jich tam je min. osm hlavně kyž jedu s lehkou nohou __; Do dneška mě to teda netrápilo.. Jediné co tak po studeném startu z 1na2 musím více vytočit motor cca3500 aby přeřadil a pak je vše o.k.Nicmémě není to můj první automat,ale asi budu za blba.. Myslel jsem, že rychlosti 1,2,3 jsou tam když jedu třeba naložený do krpálu tak aby to řadilo třeba max.za dva..a ono se snima může mauálně řadit??? já myslel,že je to nezdravé..pro převodovku..?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2205 sec,0.1680 z toho dotazů.