Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
PBV ventil |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
| |||
Host | Ahoj, tak som vcera namontoval PBV (Power Boost Valve) do Omega B Caravan X20XEV. Vyzera to takto: Stranka vyrobcu: Stalo ma to 7800,- Sk a 4 hodiny mojho zivota . PBV som nastavil na 2,5 atm (viete niekto, aky je standardny tlak?). Zaujimave je, ze ked sa benzin zohreje, tlak klesne na 2 atm. Uz teraz vsak mozem povedat, ze auto podstatne lepsie zrychluje v celom rozsahu otacok. Co je vsak uplne super, reakcia na plyn je okamzita. Ked mam napr. 2000 ot. na 2ke a pridam naplno, je to kopanec do chrbta. Este dodavam, ze mam sviecky Denso Iridium a motor ma Chiptuning a naporove sanie. Zatial este o vykone v konkretnych cislach moc neviem rozpravat (cakam este na zvody, potom zmeriam). Uspechy su (este bez PBV, vyberam silnejsie auta): - novy VW Passat s 2 vyfukmi po stranach, ktory mi nevedel ujst a v 190 som musel ubrat. - Superb TDI 160PS (kamaratov) - utiekol som mu v stupani z Hronskeho Benadika (ak to poznate), konecna rychlost 200 na 4. stupen - Mercedes ML400CDI predbehnuty okolo 200 Neuspechy: - Touareg V10 TDI sa mi vzdialil (z krizovatky) - Renault Clio II Turbo mi usiel pri zrychlovani od 40-80 - a mnoho inych ( Takze asi tak priatelia. Tuningu zdar PS: skusim natocit nejake vide 0-200 a hodit to sem, zaujima ma, ako stojim v porovnani s 2,5V6 manual. prev. | ||
| |||
| |||
Host | Este raz obr.: Odkaz Stranka: Odkaz | ||
| |||
ýbrc |
| ||
Host | co na to říct ,snad jen pozdravuj kolegy hasiče u vás na slovači _; nám je fuk jestli porcujeme auto otuněný nebo seriový ?lola | ||
| |||
| |||
Host | ýbrc napsal ... co na to říct ,snad jen pozdravuj kolegy hasiče u vás na slovači _; nám je fuk jestli porcujeme auto otuněný nebo seriový ?lola Heh, myslim si, ze skor budes vystrihavat niekoho, kto mal skodu 105 a kupil si potom nieco trosku silnejsie a v 120kmh nezvladol zakrutu __; Vies, ja netunujem auto preto, aby som sa nanho potom chodil pozerat do garaze To by som si radsej kupil Corsu 1.0 (nic proti Corse). Ale uplne Ta chapem, pretoze poznam ludi, ktori su na cestach nebezpecni. Ibaze tu sme v Tuningovej casti fora a my - ludia postihnuti _; tuningom si rozumieme. | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Standartní tlak paliva u X20XEV jsou 3 Bary při odpojeném podtlaku z regulátoru tlaku paliva Odkaz PBV ?? To jsem ještě neslyšel,ale jako dítě jsem měl na kole Eska přehazovačku PBW (Praha,Berlín, Waršava) ?lola A co tyhle regulátory tlaku paliva?? Odkaz Odkaz Anebo si upravit standartní regulátor Opel. | ||
| |||
pipi |
| ||
Host | H a jak ho upravit?Má to vůbec smysl? | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | pipi napsal ... H a jak ho upravit? Má to vůbec smysl? Samo o sobě to smysl nemá (probírá se to tu každý druhý týden furt dokola). Jen jako součást celého balíku úprav. | ||
| |||
pipi |
| ||
Host | Jsem si říkal, ale když na to lidi mají aď vyhazujou peníze | ||
| |||
| |||
Host | Dik za info. Tie regulatory su za dobre ceny, urcite plnia svoju ulohu. Predtym som mal jeden takyto univerzalny dielec, no nevedel som ho namontovat. Tento moj "PBV" bol dodavany so sadou adapterov (vlastne - s jednym adapterom - namiesto stareho regulatora a s nejakymi spojkami a hadickami), takze montaz bola dost jednoducha. Hmm, ale 3 bary, to je teda dost vysoky tlak. Skusim ten moj stary regulator otestovat pomocou kompresora, ze pri kolkych baroch prepustal. Nechcel by som, aby nieco prasklo. Ono to ma byt nastavene tak, ze pri pokojnej jazde je tlak rovnaky ako s povodnym regulatorom. Iba ked sa prida plyn na podlahu (strati sa podtlak), tlak benzinu vyskoci. U mna to teraz pridava na cca 4atm. | ||
| |||
ýbrc |
| ||
Host | dost často jsem stříhal lidi ze škodovky kteří nepočítali s tím že je někdo mine dvoustovkou , ale máš svuj mozek...a zatím v hlavě..tak at ti tam co nejdýl vydrží _; | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |