Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
prehrivani vectry 2,2 DTI |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
čert |
| ||
Host | Zdarec chlapci,mam dotaz jestli je normalni,ze pri 130km/h rychlosti na dalnici mi stoupa teplota az ke 100stupnum.Nikdy predtim mi to nedelalo,ale prez zimu sem menil motor a od te doby se mi zda,ze se motor prehriva a nikdy predtim mi to nedelalo.A kdyz zastavim nebo pri razeni kdy klesnou otacky tak na 1500 tak se rozsviti kontrolka oleje.Nemuze to byt tim,ze tam je moc oleje?Ten mechos mi rikal,ze tam daval 6litru oleje po vymene motoru zda se mi to moc. A jeste dotaz nema nekdo nejaky vylepsovak na sani do turba aby to trosku lip tahlo?Dik za rady a nazory | ||
| |||
Tomin |
| ||
Host | No, jestli se ti prehriva auto (spatne chladi ?) a rozsveci kontrolka mazani uz na 1500 (spatne maze?), tak to je idealni cas zacit resit VETSI VYKONY. Napis za jak dlouho dojezdis. ?lola Ale abych jen nerejpal - ad chlazeni - hreje se to takhle i kdyz neni takovehle vedro ? Jede to jinak normalne ? Mnozstvi oleje preci muzes zkontrolovat na merce - kolik tam je ? Neboj se zvednout kapotu. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Oleje je tam dost to sem kontroloval.Neukazuje to pokazde jen kdyz treba tu hodku jedu na dalnici v 2500otackach a potom bud zastavim nebo podradim a jakmile ty otacky spadnou tak se to rozsviti.Jinak leti to normalne,2,3,4, tahne pekne jak ma 2do 80,3 do 130 a 4 do 160 tahne.Jinak pokud jedu normalne v klidku a ne na dalnici tak se mazani nerozsvicuje.A nehreje se to kdyz nejsou takove vedra.Normalne kolem 88-90 stupni je standart. | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | errr jak je ten olej dlouho v motoru? nemyslim kilometrove i kdyz i to je na zvazeni ale rozsveceni kontroly hladiny oleje na palubaku (check control) nebo dokonce i cervene kontrolky mazani muze byt zpusobeno starym olejem 1.5 roku nebo vice (zejmena 5W40 nebo ridsi). Zalezi taky jak dlouho nekde lezel nez se nalil do auta. Tohle mam z vlastni zkusenosti. Tazke kdyztak zkus vymenit olej. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Ty jo to vubec nevim jaky aolej tam ten mechanik po vymene motoru nalil a jak dlouho mu stal na dilne.Asi fakt bude nejlepsi si ten olej a filtry nechat vymenit,ptz jak rikam nikdy teplota nelezla tak vysoko ani to nesvitilo a najednou po vymene toho motoru je to casty jev.Ani nevim jestli tam je 5w40 nebo 10w40 nebo dokonce neco jineho.Jak rikam znacku a puvod oleje neznam.Takze bude nejlepsi olej vymenit a dam tam 10w40 | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | No za zkousku to stoji. Ted ctu ze v zime vymena motoru no to bys ho mel na jare stejne vymenit takze to zase tak zbytecny kdyztak nebude. Nebo jestli si ten vymenenej motor sebou neprines nejakou zavadu (spatny motor)? Mimochodem proc jsi ten motor menil? Stalo se mu neco? A ten "novej" motor pochazel odkud nebo spise z ceho? Nebo byl novej? [ Upraveno Thursday 19 July 2007 - 17:42:07 ] Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Koupil sem nadhernou Vectru r.v.2000 stribrnou v plne palbe s kuzi a uz barevnou nevigaci z Lucemburska a samozrejme tam byly stocene kilaky takze pravdivy udaj byl kolem 400 000km a blblo turbo a cerpadlo.Kamarad mel stejny motor po bouracce take 2.2 DTI a ten mel 200 000km tak sem ho za 2tisice koupil:)A je v poho turbo tahne a cerpadlo zatim funguje ikdyz se rika,ze cerpadla u tehle Vecter odchazeji po 200 000km:)Tak sem zvedav. | ||
| |||