Autor
|
Příspěvek
|
vranoch | Thursday 24 February 2005 - 14:52:20 | | |
| |
|
NIO | Saturday 26 February 2005 - 08:33:11 | | |
Muze to delat i spatny vstrik i plne nefunkcni EGR ventil. nebo ridici tryska. Ta s tim dratkem |
| |
|
Vranoch | Saturday 26 February 2005 - 11:45:50 | | |
Vstriky byly kontrolovany a ridici tryska s dratkem je co?
Fakt ale je, ze ten EGR bude asi zacpanej. Ta hadice pod nim je pocintana od nejakyho jako mazutu. Uvnitr bude asi pekny svinstvo. Co vsechno se musi vycistit? Byly tady ruzny prispevky ohledne zaslepeni toho vymyslu. Vesmes ale protichudny. Nekdo psal zaslepit, nejdo zase u tohohle motoru urcite ne. Jak to teda je?
Stejne mi ale nejde do hlavy, jak to muze tak presne reagovat na rychlost jizdy???
Vranoch |
| |
|
riwal | Saturday 26 February 2005 - 16:54:27 | | |
U ropáků dělá zaslepení EGRu problémy u benzínu ne. |
| |
|
|