Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Napětí lambda sondy |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Vaąek |
| ||
Host | Zdraví. Jeątě jeden příspěvek do diskuse. Při diagnostice mi změřili napětí od lambda sondy něco kolem 4000mV. je to moľný, nebo to je normální? Tam říkali, ľe by mělo bejt něco kolem 2000mV? Tak kde je pravda? | ||
| |||
fedas |
| ||
Host | Workshop to popisuje takhle: Senzor kyslíku je obtékán proudem výfukových plynů. Odpor kyslíkového senzoru (lambdasondy) klesá s klesajícím obsahem kyslíku (bohatá směs). Na základě tohoto signálu je řídící jednotka kontinuálně informována o směąovacím poměru nasávané směsi. Senzor je vybaven topným prvkem který jej udrľuje na konstantní teplotě. údaje: napájecí napětí topného prvku: 12 V odpor topného elementu: 3 - 15 ohmu (20°C) napájecí napětí TiO2 lambdasondy: 5 V odpor TiO2 Lambdasondy: chudá: > 100.000 ohmů (< 0.5 V) bohatá: < 10.000 ohmů (> 3.8 V) informace o oscilogramu: teplý motor běľící ve volnoběhu, | ||
| |||
vvdd |
| ||
Host | Odkaz | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | Vaąek82.99.180.94 napsal ... Zdraví. Jeątě jeden příspěvek do diskuse. Při diagnostice mi změřili napětí od lambda sondy něco kolem 4000mV. je to moľný, nebo to je normální? Tam říkali, ľe by mělo bejt něco kolem 2000mV? Tak kde je pravda? zalezi na tom pri jakych otackach apri jake zatezi motoru. | ||
| |||
Vaąek |
| ||
Host | [quote] Vaąek82.99.180.94 napsal ... zalezi na tom pri jakych otackach apri jake zatezi motoru. Bylo to při volnoběhu | ||
| |||