• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra elektrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Trojblik, Trippling nebo jak se to vlastně jmenuje.
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Hujer
Thursday 27 September 2007 - 16:58:54 Citovat
Host
Hledal jsem, ale možná špatně, protože jsem tu nic nenašel.
Řešil to už někdo na VB?
Při ťuknutí na páčku směrovek automatika provede ještě 3 bliknutí.
Manželka to má na POLU a je to docela fajn věc při předjíždění, krukácích, změně jídního pruhu...
Martas_
Thursday 27 September 2007 - 17:05:49 Citovat
Host
Myslim ze se to tu neresilo, maji to novejsi auta (Astra H, Corsa D), ale je to zalozeny na tom, ze tam neni prepinac ale pouze "mikrospinac" a navic jde naprogramovat zda tuto funkci pouzivat nebo ne e takze to bude mit nejakou svoji "ridici jednotku".

Domivam se ze by to znamenalo celkem znacnou upravu, doinstalovani elektroniky a "nabastleni" packy ktera nebude mit prepinac ale jen mikrospinace.
qpc
Thursday 27 September 2007 - 17:19:21 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
no teda,už se řeší i lenost prstů na ruce ,ale v dobrém,myslim,že Martas to vystihnul

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


JOB
Thursday 27 September 2007 - 17:44:40 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Já myslím že by to šlo i s touto páčkou protože běžně při předjíždění jí pouze podržím trošku ,aby se nepřepla a ona bliká dokud jí držím.Takže jako impulz pro nějakou chytrou krabičku by to stačilo,né ?

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Martas_
Thursday 27 September 2007 - 17:49:50 Citovat
Host
No problem bude prave v tom, ze ta logika bude muset umet rozhodnout jak dlouhe nebo kratke drzeni je uz trvale sepnuti nebo pouze kliknuti. U originalu je prave toto nahrazeno tim, ze packa je stale ve stredni poloze a rozhodujici je jestli kliknes na prvni, nebo az na druhou polohu.

Samozrejme ze by to udelat slo akorat bude ta logika muset bej nejak nastavena a zrovna tak nejak budes muset naucit klikat.

Ale pak dalsi vec je co ridi blikani, pokud multimetr bude to problem protoze on urcite 3 kliknuti nebude umet udelat ale k tomu se musi vyjadrit nekdo kdo se vyzna v elektronice daneho auta.
Hujer
Thursday 27 September 2007 - 18:26:35 Citovat
Host
Ta logika a vyhodnocení času je řešené tady: Odkaz
Problám je napasovat to do vectry kvůli tomu nešťastnýmu multitimeru...
Aspoň pro mě jo, kontroloval jsem to v schematu zapojení, ale není to moje parketa.
JOB
Friday 28 September 2007 - 10:47:59 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Já teda do el. vůbec nevidím ,ale nešlo by nacpat něco mezi páčku a ten multimetr.Něco jako zpožďovač a v případě že páčkou dáte pouze impulz tak by to na pár vteřin simulovalo zaplou páčku a v případě přeplé páčky by to po vypnutí třeba opět prodloužilo blikání o pár vteřin.Jsem opravdu laik ,ale nějak tak bych to viděl reálný , nebo je tam nějakej zádrhel kterej to znemožňuje ?

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Yper
Friday 28 September 2007 - 14:19:01 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Možná by něco nacpat šlo, ale jde právě o tu logiku a o střet zájmů mezi ukončeným blikáním po vypnutí páčky a mezi jen ťuknutím do páčky. Chci tím řící, že podle mne to není problém - vřadit rabičku s tranďákem, kondenzátorem a třeba relém, které když dostane impuls, tak se kondík na bázi nabije a podrží jej přes relé v sepnutém stavu třeba na ta tři blikání, ale pak to ještě zákonitě 3x blikne i po vypnutí páčky - v případě že blikám sepnutím. Proto je tam asi ten rozdíl v páčkách, kdy jedna má jen polohovací spínač a druhá má ještě k němu i mikrospínač a programovatelnou logiku.Ale zručný radioamatér by určitě dokázal udělat logiku, která dokáže nabít kondík (určuje časovou délku blikání) jen při krátkodobém el.impulsu oproti zapnutému spínači (dlouhodobé nabíjení kondíku) blinkrů, po jehož vypnutí už blikat nebude.

Nicméně naše služební Fabie a ostatní vozy to mají a já to nenávidím a divím se, že se to do vozů montuje a že po tom Policajti nejdou, protože pokud vím, tak blikat se má po celou dobu manévru - např. odbočování nebo přejíždění z pruhu do pruhu!
A já tyhle šetřílky na dálnicích, kterým to jen 3x mrkne, doslova bytostně nesnáším, protože 3 mrknutí je na manévr hodně málo a osobně bych to zakázal! A klidně si myslete, že jsem staromilec! Ale v tomhle svůj názor nezměním. Jednak lidi jezdí jako hovada, rychle a bezohledně a ještě k tomu jen blinkry párkrát mrknou. Za tři mrknutí není možné provést žádný odbočovací či přejíždějící manévr!
Už dnes jsou mezi námi blbci, kteří neblikají a díky tomuhle jich může být ještě více.
Navíc kdykoliv zavadíte o páčku blinkrů, tak vám to začne blikat a přitom žádný manévr neděláte. Zbytečně jen matete ty za vámi a ty v protisměru.
Toť můj názor.

[ Upraveno Friday 28 September 2007 - 14:23:14 ]

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Martas_
Friday 28 September 2007 - 14:31:50 Citovat
Host
Kazdy na tohle ma jiny uhel pohledu, ja to zase spise vidim tak, ze kdo neblika nebude blikat stejne, ale je porad velke procento lidi kteri jenom jednou bliknou resp. cvrnknou do packy bez ohledu na to zda jim to aspon jednou blikne nebo ne a v tom pripade me pripada lespi aby jim to bliklo alespon 3x nez jednou nebo vubec.

Ja osobne tuhle "vymozenost" u sluzebnich aut pouzivam a zejmena ve meste kdyz se casto prejizdi z pruhu do pruhu to vubec neni spatny, uz jen z toho duvodu ze packa je porad v prostredku a "neprekazi".

Navic u Ypera je to stejne jedno, jak na sveho ekologickeho ropaka slapne aby predjel tak stejne kvuli dymu nejsou zezadu blinkry videt _; .
JOB
Friday 28 September 2007 - 14:54:24 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Yper napsal ...

ale pak to ještě zákonitě 3x blikne i po vypnutí páčky - v případě že blikám sepnutím.


Jo to souhlasí ale zároveň si myslím že to nemůže mikomu vadit

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1427 sec,0.1119 z toho dotazů.