• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Aktualna spotreba paliva
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Martas
Wednesday 02 January 2008 - 19:57:34 Citovat
Host
Diagnostika ukazuje delku vstriku (myslim ze na vlnobeh to bylo 8ms, na mirne zvysene otacky 20ms, takze by bylo potreba vytvorit prevodnik ktery by tento udaj "vytahnul" z ECU a nasledne prevedl na nejaky srozumitelny udaj.

1. Dodelani palubniho pocitace neni az tak easy, pro inspiraci zde Odkaz je postup jak tento dodelat do AG - bude to podobne.

2. U faceliftu uz je to slozitejsi protoze tento ma jiny Display resp. konektor prez ktery je display pripojen a z tohoto duvodu je potreba vymenit i vlanou cast kabelaze pod pristrojovkou. Dalsim problemem je naprosta nepripravenost faceliftu - vsechny draty k cid,u se budou muset dotahat kdezto u predfaceliftu by tam elektropriprava mela byt takze staci doplnit cidla.

3. Nemel bys jednodussi a predevsim levnejsi se projet s autem ktere palubni pocitac ma a ty udaje co jsi uvedl si jenom overit ? Ver tomu, ze casem stejne na okamzitou spotrebu koukat nebudes.
vrgadaa
Thursday 03 January 2008 - 02:50:04 Citovat
Host
nevim z ceho se okamzita spotreba pocita, ale funguje to jak u sekvenciho lpg, tak i u nasavaneho lpg a tam jsou vstriky odpojene. Mam skarede podezreni, ze si ten bazmek bere pouze udaj z potenciometru "vahy" vzduchu a otacek motoru. I kdyz je samozrejme mozne, ze z ecu bezi udaje, jak by se mely ty vstriky dlouho otevrit, kdyby to skarede lpg rele neodpojilo. Asi by se to dalo vysledovat z diagramu vodicu k BC.
...
Jinak jsem v tabore, ktery to shledava velmi uzitecnym a jiny udaj nez okamzitou ci prumernou spotebu na BC nemivam. Dojezd je mi k nicemu, protoze mam lpg bombu a balastniho benzinu vozim minimalne-vetsinou sviti hladove oko
...
Do 2,4i jsem daval BC z vrakalu (vymena za pokazeny) ze slabsiho dvoulitru a tamto zhruba o necely litr ukazovalo mensi spotrebu, ale to bylo pravdepodobne dano nastavenim bc na jiny motor. U zbyvajicich omeg mi to sedelo temer na chlup a tipoval bych, ze odchylka nebyla vetsi nez 0,2 litru jak na benzin tak na lpg. Parkrat jsem to otestoval systemem plna-plna a od te doby tomu verim a uz nekontroluji. Ale opravdu, kdyz nekdy nahodou jedu na spotrebu, tak na to posilhavam. Od te doby vim, ze treba tempomat je neusporny kram-lepsi je lidske ovladani plynu (rozdil 0,5-1l na 100km na stejne trase), protoze se to snazi drzet kopec-nekopec a uspornejsi je styl jako kdyz clovek jede na kole, tj. do kopce dovolit mirne klesnout s rychlosti a pred kopcem to rozjet, nez tam dat v puli kopce plnej a drzet rychlost. Dle mne je to opravdu hezka funkce a ne kazde auto to ma, kamos ma mondeo a to ma myslim jen prumernou spotrebu. Ja bych za to inzenyry od adama pochvalil.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1465 sec,0.1164 z toho dotazů.