Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Aktualna spotreba paliva |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Martas |
| ||
Host | Diagnostika ukazuje delku vstriku (myslim ze na vlnobeh to bylo 8ms, na mirne zvysene otacky 20ms, takze by bylo potreba vytvorit prevodnik ktery by tento udaj "vytahnul" z ECU a nasledne prevedl na nejaky srozumitelny udaj. 1. Dodelani palubniho pocitace neni az tak easy, pro inspiraci zde Odkaz je postup jak tento dodelat do AG - bude to podobne. 2. U faceliftu uz je to slozitejsi protoze tento ma jiny Display resp. konektor prez ktery je display pripojen a z tohoto duvodu je potreba vymenit i vlanou cast kabelaze pod pristrojovkou. Dalsim problemem je naprosta nepripravenost faceliftu - vsechny draty k cid,u se budou muset dotahat kdezto u predfaceliftu by tam elektropriprava mela byt takze staci doplnit cidla. 3. Nemel bys jednodussi a predevsim levnejsi se projet s autem ktere palubni pocitac ma a ty udaje co jsi uvedl si jenom overit ? Ver tomu, ze casem stejne na okamzitou spotrebu koukat nebudes. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | nevim z ceho se okamzita spotreba pocita, ale funguje to jak u sekvenciho lpg, tak i u nasavaneho lpg a tam jsou vstriky odpojene. Mam skarede podezreni, ze si ten bazmek bere pouze udaj z potenciometru "vahy" vzduchu a otacek motoru. I kdyz je samozrejme mozne, ze z ecu bezi udaje, jak by se mely ty vstriky dlouho otevrit, kdyby to skarede lpg rele neodpojilo. Asi by se to dalo vysledovat z diagramu vodicu k BC. ... Jinak jsem v tabore, ktery to shledava velmi uzitecnym a jiny udaj nez okamzitou ci prumernou spotebu na BC nemivam. Dojezd je mi k nicemu, protoze mam lpg bombu a balastniho benzinu vozim minimalne-vetsinou sviti hladove oko ... Do 2,4i jsem daval BC z vrakalu (vymena za pokazeny) ze slabsiho dvoulitru a tamto zhruba o necely litr ukazovalo mensi spotrebu, ale to bylo pravdepodobne dano nastavenim bc na jiny motor. U zbyvajicich omeg mi to sedelo temer na chlup a tipoval bych, ze odchylka nebyla vetsi nez 0,2 litru jak na benzin tak na lpg. Parkrat jsem to otestoval systemem plna-plna a od te doby tomu verim a uz nekontroluji. Ale opravdu, kdyz nekdy nahodou jedu na spotrebu, tak na to posilhavam. Od te doby vim, ze treba tempomat je neusporny kram-lepsi je lidske ovladani plynu (rozdil 0,5-1l na 100km na stejne trase), protoze se to snazi drzet kopec-nekopec a uspornejsi je styl jako kdyz clovek jede na kole, tj. do kopce dovolit mirne klesnout s rychlosti a pred kopcem to rozjet, nez tam dat v puli kopce plnej a drzet rychlost. Dle mne je to opravdu hezka funkce a ne kazde auto to ma, kamos ma mondeo a to ma myslim jen prumernou spotrebu. Ja bych za to inzenyry od adama pochvalil. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |