• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
spotrba2.5td omega
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
POLIW78
Monday 28 January 2008 - 15:51:42 Citovat
Host
pri tesneni hlavy vstrikovaciho cerpadla jse mi zvysila spotreba na 10l nafty nafta s neho netece! je to mozne jsem z toho nestastny muze mi nekdo poradit????dekuji
Vraňoch
Tuesday 29 January 2008 - 16:39:45 Citovat
Host
muze byt spatne nastaveny predvstrik, jak to startuje (teple, studene). Jakou jsi mel spotrebu pred tim?
POLIW78
Tuesday 29 January 2008 - 19:48:24 Citovat
Host
predtim6,5klidny zpusob jizdy za studena to startuje super za tepla vice tocim vstrik cerpadlo sdelavane nebylo tesnily to na motoru tak nevim
Vraňoch
Wednesday 30 January 2008 - 20:57:10 Citovat
Host
horsi teple starty by mohly signalizovat problem s casovanim (viz vytahany retez). Taky by stalo za to proverit spravnou funkci EGR ventilu. Pokud treba spatne zavira, tak to zere. Nekouri nejak vic? (pri vetsim pridani plynu kolem 2000 ot?) Mohla by to delat i vaha vzduchu nebo ucpany vzduchovy filtr. Je divna souvislost s opravou cerpadla, ale kvuli tomu bylo rozebrane kde co, tak je to klidne mozne.
freez
Thursday 31 January 2008 - 07:16:31 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
Přesunuto ze souběžného vlákna spotřeba2.5td omega

POLIW78 napsal ...

rikaly ze tesnily jen hlavu cerpadla pred tim jsem jezdil Hodonin Humpolec 6,5l nafty jida do 100km/h dnes to delam za 10l a to jsem si rikal az to utesnim bude spotrba jeste lepsi a kde!!!kdyz to vytocim tak to zakouri ale to delalo i pred tim.



Souběžné vlákno bude smazáno.

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
Vodník
Friday 01 February 2008 - 07:59:37 Citovat
Uživatel #327
Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51
Příspěvků: 732
Vraňoch napsal ...

horsi teple starty by mohly signalizovat problem s casovanim (viz vytahany retez). Taky by stalo za to proverit spravnou funkci EGR ventilu. Pokud treba spatne zavira, tak to zere. Nekouri nejak vic? (pri vetsim pridani plynu kolem 2000 ot?) Mohla by to delat i vaha vzduchu nebo ucpany vzduchovy filtr. Je divna souvislost s opravou cerpadla, ale kvuli tomu bylo rozebrane kde co, tak je to klidne mozne.


Vraňoch, mě se právě tohle děje. akorát že: se s ničím nehýbalo, žádné opravy motoru ani čerpadla (váha vzduchu a čerpadlo se měnilo před 2 lety a od té doby pohoda), starty jsou excelentní studené i teplé. Akorát ta spotřeba a občas, při větší zátěži (velkém plynu a otáčkách nad 3000) ty čmoudíky..??
Vraňoch
Friday 01 February 2008 - 19:14:05 Citovat
Host
Predpokladam, ze ti to poradne zahuli i kdyz na miste na volnobeh prudce pridas plyn. Zkus odpojit kadicku k EGR. Pro tu chvili se nic nestane. Tipoval bych, ze to bude hulit podstatne min. Pokud jo, tak ji zaslep a zkus s tim tak chvili jezdit. Jenom se priprav na to, ze v urcitych rezimech bude auto mrtve. Teda konkretne kdyz pojedes plynule treba 90 (napr. na tempomat), pak na chvili pustis plyn a pak budes zase chtit treba predjet. Auto nekdy pravdepodobne vubec nepojede. Pokud to tak bude, tak nezoufej, vyslapni spojku, pockej tak 2-4 s a pak zase zarad a jed, melo by se to chytnout a jet uplne normalne. Taky spotreba by v tomto rezimu mela byt vyrazne nizsi.

Teda predpoklada to, ze ti ten EGR vubec zavira, ze neni sam od sebe trvale otevreny. Zkus a dej vedet.
Anonymní
Thursday 24 July 2008 - 23:59:37 Citovat
Host
chtel bych se zeptat jak je to s temahle motorama s vydrzi a jestli jsou mega poruchovy krome praskani hlav. pripadne na co si dat pozor pri koupi . kazdej tu mluvi okontrolkach ale vubec nevim jaky se maji a nemaji rozsvitit pri startu a a tak
JOB
Friday 25 July 2008 - 19:27:56 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Anonymní napsal ...

chtel bych se zeptat jak je to s temahle motorama s vydrzi a jestli jsou mega poruchovy krome praskani hlav. pripadne na co si dat pozor pri koupi . kazdej tu mluvi okontrolkach ale vubec nevim jaky se maji a nemaji rozsvitit pri startu a a tak


Na fámy o praskání hlav začínám být alergickej Jsou to jen keci nic jinýho.Neříkám že nemůže prasknout ale to se čas od času stane na každém motoru bez rozdílu značky , paliva nebo výkonu. Stejně je to většinou zaviněné tím že s tím někdo dělá něco co se nemá. Obecně se turbodiesely nemají podtáčet ,nemají se honit studené a nemají se vypínat hned po velké zátěži.
Daleko větší problém tohoto motoru je vstřikovací čerpadlo které se občas posere a to tak že motor nechce startovat teplý. Takže při koupy pozor na starty a to jak studené tak teplé,potom na kontrolku diagnostiky. Po zapnutí klíčku se má rozvítit a po pár vteřinách zhasnout. Jestli nezhasne nebo se dokonce ani nerozvítí tak je něco špatně. Dále by jsi měl dostat k vozu CarPass jsou to vlastně jen kódy k imobilizéru a klíči případně rádiu .

Jinak co se týče tohodle motoru tak je to BMW a to nejsou žádní blbci. Ten motor při správném zacházení najede klidně půl milionu km i víc. Nelekni se turboefektu kterej je velmi znatelnej.Do 2000 otáček je motor celkem lenoch ale pak se rozdovádí.

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Rychlá odpověď:

 

 
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1480 sec,0.1106 z toho dotazů.