Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
spotrba2.5td omega |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
POLIW78 |
| ||
Host | pri tesneni hlavy vstrikovaciho cerpadla jse mi zvysila spotreba na 10l nafty nafta s neho netece! je to mozne jsem z toho nestastny muze mi nekdo poradit????dekuji | ||
| |||
Vraňoch |
| ||
Host | muze byt spatne nastaveny predvstrik, jak to startuje (teple, studene). Jakou jsi mel spotrebu pred tim? | ||
| |||
POLIW78 |
| ||
Host | predtim6,5klidny zpusob jizdy za studena to startuje super za tepla vice tocim vstrik cerpadlo sdelavane nebylo tesnily to na motoru tak nevim | ||
| |||
Vraňoch |
| ||
Host | horsi teple starty by mohly signalizovat problem s casovanim (viz vytahany retez). Taky by stalo za to proverit spravnou funkci EGR ventilu. Pokud treba spatne zavira, tak to zere. Nekouri nejak vic? (pri vetsim pridani plynu kolem 2000 ot?) Mohla by to delat i vaha vzduchu nebo ucpany vzduchovy filtr. Je divna souvislost s opravou cerpadla, ale kvuli tomu bylo rozebrane kde co, tak je to klidne mozne. | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Přesunuto ze souběžného vlákna spotřeba2.5td omega POLIW78 napsal ... rikaly ze tesnily jen hlavu cerpadla pred tim jsem jezdil Hodonin Humpolec 6,5l nafty jida do 100km/h dnes to delam za 10l a to jsem si rikal az to utesnim bude spotrba jeste lepsi a kde!!!kdyz to vytocim tak to zakouri ale to delalo i pred tim. Souběžné vlákno bude smazáno. Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | Vraňoch napsal ... horsi teple starty by mohly signalizovat problem s casovanim (viz vytahany retez). Taky by stalo za to proverit spravnou funkci EGR ventilu. Pokud treba spatne zavira, tak to zere. Nekouri nejak vic? (pri vetsim pridani plynu kolem 2000 ot?) Mohla by to delat i vaha vzduchu nebo ucpany vzduchovy filtr. Je divna souvislost s opravou cerpadla, ale kvuli tomu bylo rozebrane kde co, tak je to klidne mozne. Vraňoch, mě se právě tohle děje. akorát že: se s ničím nehýbalo, žádné opravy motoru ani čerpadla (váha vzduchu a čerpadlo se měnilo před 2 lety a od té doby pohoda), starty jsou excelentní studené i teplé. Akorát ta spotřeba a občas, při větší zátěži (velkém plynu a otáčkách nad 3000) ty čmoudíky..?? | ||
| |||
Vraňoch |
| ||
Host | Predpokladam, ze ti to poradne zahuli i kdyz na miste na volnobeh prudce pridas plyn. Zkus odpojit kadicku k EGR. Pro tu chvili se nic nestane. Tipoval bych, ze to bude hulit podstatne min. Pokud jo, tak ji zaslep a zkus s tim tak chvili jezdit. Jenom se priprav na to, ze v urcitych rezimech bude auto mrtve. Teda konkretne kdyz pojedes plynule treba 90 (napr. na tempomat), pak na chvili pustis plyn a pak budes zase chtit treba predjet. Auto nekdy pravdepodobne vubec nepojede. Pokud to tak bude, tak nezoufej, vyslapni spojku, pockej tak 2-4 s a pak zase zarad a jed, melo by se to chytnout a jet uplne normalne. Taky spotreba by v tomto rezimu mela byt vyrazne nizsi. Teda predpoklada to, ze ti ten EGR vubec zavira, ze neni sam od sebe trvale otevreny. Zkus a dej vedet. | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | chtel bych se zeptat jak je to s temahle motorama s vydrzi a jestli jsou mega poruchovy krome praskani hlav. pripadne na co si dat pozor pri koupi . kazdej tu mluvi okontrolkach ale vubec nevim jaky se maji a nemaji rozsvitit pri startu a a tak | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Anonymní napsal ... chtel bych se zeptat jak je to s temahle motorama s vydrzi a jestli jsou mega poruchovy krome praskani hlav. pripadne na co si dat pozor pri koupi . kazdej tu mluvi okontrolkach ale vubec nevim jaky se maji a nemaji rozsvitit pri startu a a tak Na fámy o praskání hlav začínám být alergickej Jsou to jen keci nic jinýho.Neříkám že nemůže prasknout ale to se čas od času stane na každém motoru bez rozdílu značky , paliva nebo výkonu. Stejně je to většinou zaviněné tím že s tím někdo dělá něco co se nemá. Obecně se turbodiesely nemají podtáčet ,nemají se honit studené a nemají se vypínat hned po velké zátěži. Daleko větší problém tohoto motoru je vstřikovací čerpadlo které se občas posere a to tak že motor nechce startovat teplý. Takže při koupy pozor na starty a to jak studené tak teplé,potom na kontrolku diagnostiky. Po zapnutí klíčku se má rozvítit a po pár vteřinách zhasnout. Jestli nezhasne nebo se dokonce ani nerozvítí tak je něco špatně. Dále by jsi měl dostat k vozu CarPass jsou to vlastně jen kódy k imobilizéru a klíči případně rádiu . Jinak co se týče tohodle motoru tak je to BMW a to nejsou žádní blbci. Ten motor při správném zacházení najede klidně půl milionu km i víc. Nelekni se turboefektu kterej je velmi znatelnej.Do 2000 otáček je motor celkem lenoch ale pak se rozdovádí. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||