Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Kotouce Zimmermann + desticky Ferodo |
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Pivasek |
| ||
Host | Ahoj, Máte někdo zkušenost s kombinaci derovaných kotouců Zimmermann a desticek Ferodo? Uvazuji o této kombinaci, ale opravar me od toho odrazoval, ze to pry dost piska pri brzdeni. Muzete mi pripadne doporucit jinou kombinaci? Mel jsem uz dvakrat kombinaci Brembo + Textar a kotouce se mi vzdy celkem rychle zvlnily. Diky za odpovedi! | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Myslím že kombinácí ATE poverdisc a desky od Feroda bys nic nezkazil , skus dát do vyhledávání zde na ocr vpraho nahoře brzdové kotouče ATE poverdisc a nebo podobnou větu a určitě najdeš na tyto kotouče dost názorů. Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Já osobně jsem proti jakýmkoliv kombinacím. Mám řezané kotouče ATE a k nim rovněž destičky ATE. Na příslušný kotouč vždy destičky od toho samého výrobce, protože to je vyzkoušené a vzájemně šité na míru. Nicméně kotouče Zimmermann jsou parádní a mohu říci, kdyby ATE vyráběla vedle plných a řezaných kotoučů ještě i děrované, tak bych do nich šel - myslím tím do těch děrovaných. Obecně řezané či děrované mají lepší brzdný účinek. Jinak mi tak trochu vadí značka Ferrodo, protože si myslím, že se z jejich výrobků dělá něco víc, než ve skutečnosti jsou. Koupil-li bych si kotouče Zimmermann, podíval bych se i na to, zda k nim tento výrobce nedělá i příslušné destičky, protože když se zkouší v jejich zkušebnách, tak se zkouší s jejich výrobky. Kdysi jsem takhle kombinoval s destičkami na Citroenu BX, což je poměrně těžké auto v dieselu 1,9. Koupil jsem tvrdé desky a neúměrně se sjížděly kotouče a dělalo to rýhy a kotouče chytaly skelný lesk - příznak jejich přehřívání a brzdily úplně normálně. Po čase pak přestávaly brzdit, protože se na kotoučích vlivem tvrdosti desek vytvářel cementit (Fe3C). Pak jsem koupil měkčí destičky - ty brzdily velmi dobře, ale kola byla špinavá za chvíli až hrůza. Navíc když jsem pak vždy sjížděl z našich Krušných hor, tak po několikerém brždění se přehřály a přestaly brzdit - prostě se brzdový efekt vytratil a navíc smradu jako když se pálí bakelit. Takže jsem proti jakýmkoliv kombinacím. Pokud na destičkách Ferrodo není vyloženě napsáno: ..možno používat či odzkoušeno v kombinaci s řezanými nebo děrovanými brzdovými kotouči o průměru tolik a tolik a jednoduchými či dvojitými chlazenými", tak do toho rozhodně nejdu. A pokud mne prodavač bude přesvědčovat, že to jde a že je to špica a odzkoušeno, tak si uvědomte, že je to jen "jeho" ničím nepodložené prohlášení "peerhuba" a na jehož základě nemůžete stavět. Až se rozsekáte, tak on Vám zapře nos mezi očima. Jednou jsem na tuším Discovery sledoval pořad o brzdových kotoučích a destičkách v souvislosti se závodními auty, s azbestem v destičkách a jeho náhradě za něco jiného a o kotoučích a destičkách pro osobní automobily. Pokud udělali nový druh kotoučů, tak vždy k němu dělali i příslušné destičky a ty, podle toho, zda se jednalo o závodní či osobní vůz, pak zkoušeli. U závodních vozů byla zátěž krátká, ale razantní do extrémních teplot (do červena) a u osobáků brždění dlouhodobé a středně silné. A než namíchali směs na destičky, která by odpovídala typu kotouče a druhu brzdiče, tak to byla laboratorní práce a spoustu zkoušek, než se to dostalo do výroby. Takže tak. (slyším ferrodo a ježí se mi chlupy na zádech) : Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Ja bych firmu Ferodo jako takovou v oblasti brzdnych systemu nezatracoval ac s nimi osobni zkusenosti nemam, tato firma dodava brzdove komponenty pro nektere staje F1, tazke zadni neumetelove to nejsou. Nicmene presne jak pise Yper, pohledat, zda ke kotoucim jsou nabizeny primo nejake typy desticek a ty koupit, nez metoda pokus - myl. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Hlavně se prodávajícího zeptej na to jaká třída destiček to je. Většina značek dělá min. dvě třídy takže na drážkované kotouče je lepší i výžší třída . Jinak to pískání je taky způsobeno tím že je to sportovní kotouč tudíš je stavěnej na vyšší teploty.Taky se mi stává že když jsou brzdy studený tak při dojíždění na křižovatce si písknou. když je ohřeješ tak to neudělaj. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | na auto kelly nebo mojeauto maj Powerdisky za velmi zajímavé ceny,k nim bud oět destičky ATE nebo klasiku od OPLA Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Yper: děrované kotouče Zimmermann a desky Ferodo DS 2500 jsou celkem vyzkoušenou a osvědčenou klasikou,takže nejde o přesvědčování,tenhle set se prostě používá ,nicméně Powerdisk a desky ATE je obdobná dobře fungující věc. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Pivasek |
| ||
Host | Díky za odpovědi. Koupím ty Powerdisky + ATE desticky. | ||
| |||
z0diaC |
| ||
Uživatel #1221 Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23Příspěvků: 441 | jak píše QPC - zimmermann + DS2500 je odzkoušeno a brzdí velice slušně ... bohužel jak se to jednou přežene,tak popraskají - vzniknou thlinky mezi vrtanýma dírama v třecí ploše kotouče - většinou na vnějších krajích kotouče já bych šel do ATE power disc ... mj. jak se pozná zvlněný kotouč ? - trhavé brždění ? - je to nějak vidět na tom kotouči ? z0diaC Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF Corsa B X10XE 3D ´99 OFF Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Ty kotouce nemusi byt jenom zvlneny, ale u odvetranejch jsou spis propadly mezi zebrama, nicmene pri brzdeni uz celkem malou silou vibruje brzdovej pedal a obvykle se zacne trast i volant. Videt to neni to jsou nepatrne rozdily. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 4 | |