Autor
|
Příspěvek
|
Dralan | Monday 07 March 2005 - 10:54:37 | | |
| |
|
pr»ka | Monday 07 March 2005 - 11:25:54 | | |
Jestli se to objevuje dokola tak to vypadá na na ąpatnou řídící jednotku airbagu, ale to by na diagnostice, jak ti ho nahazovali měli poznat, ale záleľí také jaký odborník to nahazoval, uvidíą co řekne Nio moľná , ľe se mýlím |
| |
|
NIO | Monday 07 March 2005 - 17:00:28 | | |
zalezi na tom kde se ta zavada objevila, tj na jakem pytli. pokud volant tak je pryc krouzek, pokud bocni v sedaku nebo predpinace pasu tak muze byt zavada v patici pod sedakem, nebo je nekde misto pytle odpor a nema dobry kontakt. |
| |
|
NIO | Monday 07 March 2005 - 17:00:59 | | |
zalezi na tom kde se ta zavada objevila, tj na jakem pytli. pokud volant tak je pryc krouzek, pokud bocni v sedaku nebo predpinace pasu tak muze byt zavada v patici pod sedakem, nebo je nekde misto pytle odpor a nema dobry kontakt.
Email ICQ 26338144 |
| |
|
Dralan | Tuesday 08 March 2005 - 07:10:04 | | |
Díky za odpovědi. Pytle by tam měly být vąechny - aspoň mne ubezpečoval známý, který se mnou jel auto vybírat. V případě, ľe ne, tak jak se to pozná ? Pokud je závada v té patici. tak asi vyměnit co ? Ale u té diagnostiky jsem byl a nepsalo to na kterém pytli to je..!? Tak jak to budu hledat ? |
| |
|
SCULLY | Tuesday 08 March 2005 - 09:21:43 | | |
Na to jestli tam jsou bagy přijdeą jenom tak ľe rozebereą volant a uvidíą ho tam. Jinak 100%-ní jistotu nemáą nikdy. Pod volantem jsou dva ąroubky tak odmontovat krytku na které je znak OPEL a uvidíą jestli tam je nebo ne. U spolujezdce musíą vyndat kastlík bag je přiąroubovanej zespodu k palubce. Ty kontakty pod sedákem buď rozpoj a napruľ kontakty nebo, ale to je nouzovka propoj odporem kontakty a budeą mít pokoj. Tím vyřadíą z činnosti předpínače pásů. Vąechno ohledně AIRBAGŮ dělej při ODPOJENÉ BATERII. _rendek |
| |
|
NIO | Tuesday 08 March 2005 - 16:57:14 | | |
Dralan80.188.26.58 napsal ... Díky za odpovědi. Pytle by tam měly být vąechny - aspoň mne ubezpečoval známý, který se mnou jel auto vybírat. V případě, ľe ne, tak jak se to pozná ? Pokud je závada v té patici. tak asi vyměnit co ? Ale u té diagnostiky jsem byl a nepsalo to na kterém pytli to je..!? Tak jak to budu hledat ?
muselo to napsat kde je zavada.kazda diagnostika to vypisuje. v te patici staci jen trochu natocit piny-kontakty.
To:scully: neni potreba baterii odpojovat. Proc taky. Bez spinacky tam stejne nic nejde. neni potreba baterii odpojovat. jen v pripade zapojovani centralni jednotky pytlu. pak uz neni potreba. |
| |
|
kratein | Tuesday 08 March 2005 - 18:15:39 | | |
Já měl stejnej problém.Pokud Ti tu hláąku nulovali na počítači tak tam zo přesně napíąe jestli je chyba v bagách v přístrojovce nebo volantu a nebo v sedačkách.Pokud je to v sedačkách tak vystříhni konektor a sletuj dráty na přímo.Pokud to píąe ľe je to bag ve volantu tak to můľe být převod pod volantem nebo kontakt u toho převodu.Já uľ vyzkouąel vąechno a nic tk jsem vyhodil kontrolku,a je to. |
| |
|
NIO | Tuesday 08 March 2005 - 19:30:40 | | |
kratein82.202.114.139 napsal ... Já měl stejnej problém.Pokud Ti tu hláąku nulovali na počítači tak tam zo přesně napíąe jestli je chyba v bagách v přístrojovce nebo volantu a nebo v sedačkách.Pokud je to v sedačkách tak vystříhni konektor a sletuj dráty na přímo.Pokud to píąe ľe je to bag ve volantu tak to můľe být převod pod volantem nebo kontakt u toho převodu.Já uľ vyzkouąel vąechno a nic tk jsem vyhodil kontrolku,a je to. a v cem ti to psalo zavadu?? |
| |
|
Anonymní | Tuesday 08 March 2005 - 21:40:33 | | |
ja se s podobným problémem setka u Octavie.byl to udajne vyąąí tlak pyropatrony.A kontrolku bych nevytahova,a» ty pytle fungujou |
| |
|
|