Autor
|
Příspěvek
|
veki4ever | Wednesday 05 January 2005 - 19:27:37 | | |
| |
|
riwal | Thursday 06 January 2005 - 07:09:36 | | |
Zpoľďovač otáček - nepočul som. Jestli ti to takhle blbne, tak to vypadá na krokovej motorek volnoběhu. Zkus ho vyčistit nebo si připrav 5 papouchů. Takhle by ti otáčky rozhodně cvičit neměly a chcípnout uľ vůbec ne. |
| |
|
Andrej | Friday 07 January 2005 - 19:43:52 | | |
99% vadny el.-magn. ventil rizeni volnobeznych otacek, aka "krokac". Zkusit vymejt, pak dat novej anebo nechat si to opravit. |
| |
|
Anonymní | Tuesday 08 March 2005 - 11:32:33 | | |
Já měl to samé. Na křiľovatkách mě to i chcípalo. bylo to tím krokovým motorkem, v opelu tam pustili nějakou čistící kapalinu, pak to dělalo znovu, ale nic jsem s tím nedělal a po čase to samo přestalo. |
| |
|
Track | Tuesday 08 March 2005 - 15:30:14 | | |
U mně pomohlo vyčiątění - ventil + klapka, jinak ze vąech těch diskuzí, co kolem proběhly a po té, co jsem to měl rozebrané, nechápu, co se můľe na tom ventilu pokazit. Dřímá ve mně přesvědčení, ľe na celý ten binec by mohly mít vliv netěsnosti. Jeątě jeden zajímavý postřeh - auto chcíplo jen při vyąlápnuté spojce.
VeBe 98 X18XE |
| |
|
Vaąek | Tuesday 08 March 2005 - 16:17:06 | | |
Taky mě zlobil krokáč. A to zrovna kdyľ jsem jel okolo opl servisu, tak jsem to tam hned zavez a jsem o 5500Kč lehčí. Ale teď to maká bezva. Ten starej jsem rozebral a přemýąlel jak to vůbec funguje. Byla tam netěsnost mezi spodní a horní komorou (vývody nad klapkou a pod klapkou). Vzadu na té mechanické části je pod tím zapertlovaným víčkem mosazná matka na které je těsnící o-krouľek proti přisávání faleąného vzduchu. Ve vnitřní straně matky je sedlo, ve kterém běhá osička s takovým dvojím osazením (doufám, ľe je to troąku srozumitelný) a tím, jak motůrek (nebo je to elektromagnet?) povoluje, tak se přepouątí vzduch z jedné komory do druhé. Při klidovém stavu mi to ąlo normálně volně profouknout. Proto jsem zkusil lehce dotáhnout tu mosaznou matku aby to těsnilo. Jenľe pak to pořád chcípalo jakmile jsem sundal nohu z plynu. A kdyľ jsem jí povolil, tak to mělo točky kolem 1400. A to jsem s tím otáčel tak v rozmezí 45°. Podotýkám, ľe jsem ho napřed zkusil řádně propláchnout a nic nezabíralo. Kdyľ jsem ho přehazoval asi po sedmý(protoľe se tam na ho*no můľe), tak uľ jsem toho měl tak akorát. _rendek _rendek. Takľe jestli s tím máte někdo zkuąenosti, rád se přiučím. Omlouvám se za délku, ale snad někdo ví jak to seřídit. Je to přece poradna, né? |
| |
|
mav | Tuesday 08 March 2005 - 20:44:20 | | |
taky jsemmel s krokacem problemy a pomohlo vycisteni.jeste jsem si vsiml,ze skrtici klapka byla jakoby mastna a zalepena.jeto normalni,vzdyt to saje cisty vzduch od filtru,kde se tam bere olej? |
| |
|
Anonymní | Thursday 10 March 2005 - 20:20:56 | | |
poradi mi nekdo? |
| |
|
riwal | Thursday 10 March 2005 - 20:25:49 | | |
Ale co ? Téma je staré a není jasný co chceą ? |
| |
|
|