Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
OmegaC jaká nafta? |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | KopA napsal ... Pánové nepleťte tady dva různé motory 2.5. Zakladatel vlákna píše že by chtěl Omegu cca 2001 rok. Takže tam snad už nebude ten starej 2.5 (X25něco) ale novej 24V diesel s přímým vstřikem (Y25něco) co má co já vím v autě jenom Jerry. Tomu staršímu motoru bych radil se vyhnout. 2001 byl ještě 96kw nebo možná i 110kw,ale nemohu souhlasit s tím že je to špatnej motor. Já mám 240 tisíc km a nemám problém. Bohužel Opel má u každého motoru z této doby nějakou mouchu a je jedno jestli benzín nebo diesel. Problém turbomotorů je v tom že se k nim neměj lidi chovat a pak jsou stoho akorát řeči že jsou ty motory špatný. Je to motor BMW a to si myslím není špatná značka. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | pozor, pozor, jak psal KopA, řeč je tu o dvou různých typech šestiválců 2,5 diesel. Starší je 2,5DT, mladší je 2,5TDI. Oba jsou šestiválce BMW, ale ten mladší má přímý vstřik paliva a technologii commonrail. Ten starší má výkon 96kW (dá se ale celkem snadno a účinně čipnout výš), ten mladší má 110 kW (možná se dá čipnout taky, ale nevím...). Ten starší mám já taky, 230 tis. km, bez problémů a je to pracant a už mě taky vezl 208 km/h a ani se nezapotil. Ten mladší má jen Jerry a je to bomba, vrčí jako benzín a tahá odspodu jako blázen. Ten motor. Já si myslím, že v Omeze ročník 2001 už by měl být ten novější typ. A ty čtyřválcové diesely... mě to připadá... jsou sice možná úspornější, ale je to jako šukat přes gumu...taková nesplněná pětiletka : [ Upraveno Sunday 23 March 2008 - 08:37:53 ] | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Kluci koukněte se do nějaký inzerce.Motory X25TD 96 kw jsou ještě v roce 2001 , motory Y25DT 110 kw jsou v letech 2002-2003. Je možné že se v roce 2001 dávaly oba,ale každopádně 96 kw tam byl dáván určitě. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
KopA |
| ||
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e! Uživatel #825 Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15Příspěvků: 824 | No tak snad si to LLLEX prebere. Moje doporuceni je tedy hledat spise auto z roku 2002 nebo mladsi aby melo Y25DT. JOB: nemyslel jsem ze je to spatny motor ale pokud dnes hodlam neco kupovat tak preci koupim neco novejsiho - priznejme si to ale technologicky je to uz zastaraly agregat. Samozrejme jak se lidi chovaj k motoru je vec druha. Potom cteme "je to smejd praskla mi hlava" - no jo ale to ti co toto pisi uz nedodaji ze to bylo po tom co studenemu motoru nalozili co se do nej veslo. Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | KopA napsal ... ¨No tak snad si to LLLEX prebere. Moje doporuceni je tedy hledat spise auto z roku 2002 nebo mladsi aby melo Y25DT. JOB: nemyslel jsem ze je to spatny motor ale pokud dnes hodlam neco kupovat tak preci koupim neco novejsiho - priznejme si to ale technologicky je to uz zastaraly agregat. Samozrejme jak se lidi chovaj k motoru je vec druha. Potom cteme "je to smejd praskla mi hlava" - no jo ale to ti co toto pisi uz nedodaji ze to bylo po tom co studenemu motoru nalozili co se do nej veslo. V pohodě _; Jinak celkem nevým ,kdybych chtěl novějšího naftovýho Opela,tak budu mít dilema,protože mi příjde že jsou všechny stejně spolehlivé a jsou na ně stejně drahý ND a odcházejí stejné věci. Možná tu 1,9 od Fiata ale o tý nic nevým. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
LLLEX |
| ||
Host | KopA napsal ... No tak snad si to LLLEX prebere. Moje doporuceni je tedy hledat spise auto z roku 2002 nebo mladsi aby melo Y25DT. JOB: nemyslel jsem ze je to spatny motor ale pokud dnes hodlam neco kupovat tak preci koupim neco novejsiho - priznejme si to ale technologicky je to uz zastaraly agregat. Samozrejme jak se lidi chovaj k motoru je vec druha. Potom cteme "je to smejd praskla mi hlava" - no jo ale to ti co toto pisi uz nedodaji ze to bylo po tom co studenemu motoru nalozili co se do nej veslo. Díky všem za reakce!!! Pročítám pořád inzerci a klidně bych koupil i novější OC, ale pořád mi tam něco chybí -s motorem už vím, díííííky Vám všem-ale rád bych pal. PC, stabil. podvozku a protiproklus. Ať koukám jak koukám tak pokaždé vysněnému autí neco chybí jsk moc je složité dodělat pal. PC? Ještě jednou dík a Oplu zdar. !_; _; | ||
| |||
RRAAFF |
| ||
RRAAFF Uživatel #519 Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16Příspěvků: 965 | Palubák byl ve velký většině Omeg C (zvlášť v tomhle roce s tímto motorem), takže narazit na verzi bez něj není zase tak jednoduchý. Navíc s motorem 2,5DTI, kde máš i stabilizaci někdy od 2002. Jiný diesely stabilizaci myslím nemají. Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není Škoda Fabia Combi 70kW, 2023 | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Já jsem koupil svoji OC pouze s palubním PC, tak jsem si tam dodělal origo navigaci (rádio NCDC2015 + barvný display), vyšlo to na 6000 a je to úplně o něčem jiném. STabilizaci podvozku (tzv. ESP) měly převážně diesely 2.5DTi, ale myslím že za příplatek se dávaly i do benzínových verzí. Každopádně ESP se bude špatně shánět, mnohem běžnější je protiprokluz (TC), ten má každá druhá OC. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja si zas myslim, ze ani jedna z tech veci neni dulezita, mozna to ESP ale IMHO staci TC. V dnesni dobe mi pevna navigace prijde zbytecna, kdyz to mam v mobilu a po ruce, bez problemu s aktualizaci, PC asi jo, ten je celkem bezny, i kdyz asi taky k nicemu. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Tak přikládám ještě jeden obr. se spotřebou. Myslím že to není špatný. !_; Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |