Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Přípravky na rozvody |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Takže pánové, Vy, co máte zájem o přípravky na rozvody. Včera jsem konečně udělal rozvody na svém autě X20DTL (stejný postup i pro X/Y20DTH a 2,2). U diesela je to velmi, velmi jednoduché a nedá se na tom celkem nic zkazit. Nicméně potřebuje se např. zajišťovací trn na kliku (místo čidla otáček kliky), dále zajišťovací trn na vstřikovací čerpadlo, zajišťovací deska na vačku (místo vakuové pumpy) a pracovní upevňovací deska nad rozetu vačky s napínákem a zajišťovacím šroubem, který zabrání protočení rozety při utahovacím momentu 90Nm + 60° + 30° současně zajistí i předpětí řetězu na vodící liště. Sada byla v kufříku a obsahovala ještě i přípravky pro ty benzínové polomotory téměř všech typů. Cena 40.000,-Kč !!!!! Při zápůjčce jsem byl upozorněn, že když kufřík budu vracet, musí být kompletní, jinak budu platit tuhle cenu. Takže je to cena nějaké ojetiny. Jde jen tedy o to, jak velkou radost chceš svému mechanikovi udělat! !!(a) Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Jo, klidně té ceně věřím, zvláště, pokud jde o univerzální sadu pro řadu vozidel. Trochu odbočím k jinému koncernu. Včera jsem dělal rozvod u passata pumpe dýze, tam je to o to jednodušší, že u systému čerpadlo-tryska odpadá starost s aretací vstřikového čerpadla. A teď se dostávám k tomu, co jem chtěl říci: Za sadu - trn na aretaci vačkového hřídele a přípravku na aretaci a nastavení kliky jsem dal asi 17 euro a samotná výměna řemenu je tím velmi, velmi jednoduchá. Ale vrátím se k Opelu. Potřebuji udělat rozvod na VB 2.5 V a našel jsem přípravek na aretaci vačkových hřídelí - píšou tam levostranný a pravostranný - předpokládám, že je to pro levou a pravou řadu válců - cena jednoho z nich - kolem 15 euro. Problém, jak jsem už psal je ten, že tam píšou, že je to na motory, jak jsem uvedl výše: Opel / Vauxhall Calibra 2,5 / 2,5I / 2,6 V6, Omega-B 2,5 / 2,6 / 3,0 / 3,2 / V6, Sintra 3,0 V6, Vectra-A 2,5 / 2,5I / 2,6 V6. A já nevím, jestli rozteče vaček a počty zubu odpovídají VB 2.5V6. Cena je zajímavá, byť jen pro občasné soukromé použití. Je to podobný typ, jaký nabízí firma o které tu psal Steve. Bohužel jsem nikde nenašel nic na aretaci kliky - nevíte, jestli se tam dává nějaký trn? Nebo jak se to provádí? Zajímá mě jen V6!!! | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Podle mne je to stejné jako u dieselu - myslím tím tu aretaci klikového hřídele. Ve vyvažovači je vyfrézovaný otvor - vlastně drážka, kam se ten trn zasouvá. A mám dojem, že jsem na tom kufříku a v přiloženém návodu četl i něco o Calibře. Celkem tam byly dva zajišťovací trny - jeden kratší pro diesela (v návodu je i rozmístění součástek a který konkrétní díl máte použít) a pak tam byl zajišťovací trn delší - ten samý, ale delší, takže počítám, že ten byl na jiného diesela a nebo na benzín. Vždy se tam dává přes čidlo otáček. Benzím má totiž na klice menší vyvažovače, takže aby z bloku dosáhl na ten vyvažovač. Jinak v té výbavě byl i budíkový mikrometr - asi na přesné stanovení na benzínech. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Já myslím, že se ty mikrometrické hodinky používají, spolu s přípravkem na uchycení, k nastavení napnutí řemenu. | ||
| |||
steve |
| ||
Vectra GTS Uživatel #1288 Registrován: Tuesday 16 October 2007 - 23:29:05Příspěvků: 555 | Brenky napsal ... 2 steve: cenu klidne zjistit muzes....jestli je pozde to nevim, protoze nevim presne kdy ma ty narozky _; Tak to mám,ceny jsou udané mé nákupní velkoobchodní včetně daně. [ Upraveno Wednesday 30 July 2008 - 12:17:35 ] Opel Vectra B 2.2DTI 16V SPORT -Prodáno Opel Astra G 1.6 16V Sportive,3dv. přítulkyně-prodáno Opel Vectra B 1,6 16V hatchback -Prodáno Opel Vectra GTS OPC Line 2,2 DTi16v-prodano Opel Astra Twin top 1,8 16v 103kW Cosmo-prodano Opel Insignia 2.0cdti,Cosmo ST-prodano Opel Vectra C OPC 2.8 V6 Turbo 225kW-prodano Opel Astra J OPC 2015 Opel Insignia A OPC 2014 Opel Astra G Bertone 2000 | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Steve: A co na diesely - přípravky máš a za kolik? Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
steve |
| ||
Vectra GTS Uživatel #1288 Registrován: Tuesday 16 October 2007 - 23:29:05Příspěvků: 555 | ještě jeden Opel Vectra B 2.2DTI 16V SPORT -Prodáno Opel Astra G 1.6 16V Sportive,3dv. přítulkyně-prodáno Opel Vectra B 1,6 16V hatchback -Prodáno Opel Vectra GTS OPC Line 2,2 DTi16v-prodano Opel Astra Twin top 1,8 16v 103kW Cosmo-prodano Opel Insignia 2.0cdti,Cosmo ST-prodano Opel Vectra C OPC 2.8 V6 Turbo 225kW-prodano Opel Astra J OPC 2015 Opel Insignia A OPC 2014 Opel Astra G Bertone 2000 | ||
| |||
steve |
| ||
Vectra GTS Uživatel #1288 Registrován: Tuesday 16 October 2007 - 23:29:05Příspěvků: 555 | Yper napsal ... 2 Steve: A co na diesely - přípravky máš a za kolik? Ypere to by měl být ten na druhém obrázku veprostřed obj.č.101775 [ Upraveno Wednesday 30 July 2008 - 13:19:38 ] Opel Vectra B 2.2DTI 16V SPORT -Prodáno Opel Astra G 1.6 16V Sportive,3dv. přítulkyně-prodáno Opel Vectra B 1,6 16V hatchback -Prodáno Opel Vectra GTS OPC Line 2,2 DTi16v-prodano Opel Astra Twin top 1,8 16v 103kW Cosmo-prodano Opel Insignia 2.0cdti,Cosmo ST-prodano Opel Vectra C OPC 2.8 V6 Turbo 225kW-prodano Opel Astra J OPC 2015 Opel Insignia A OPC 2014 Opel Astra G Bertone 2000 | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | To Steve: Prosím tě, můžeš ještě zjistit na jaký přesně motory jsou ty přípravky na posledním obrázku? BTW ten přípravek, který radíš Yperovi je na VW a.g. motory pumpe-dýze - je na aretaci a nastavení klikového hřídele. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Steve: ..přesně tak jak píše "Anonymní". Tohle není na Opel disel 2,0 a 2,2 v různých podobách a variantách. !!(a) Vačka se aretuje ze strany vakuové pumpy a je to deska s válečkem a 9ti mm jazýčkem, který tapadne do výřezu ve vačce. Pak to jsou dva trny - aretace vstřikovacího čerpadla - je to jen tyčka o průměru cca 8mm a aretační trn pro kliku - to už je pořádný špalík a pak aretační stůl na fixaci ozubeného kola- rozety na vačce s pákovým mechanismem pro předepnutí řetězu a jeho zajištění. No, já si to naštěstí vše ofotil, takže pak to sem můžu dát jen tak pro zajímavost - ale až to donesu z auta. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 | |