Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Chipnuta Omega "B"2.5TD |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Rado |
| ||
Host | Zdar chlapi,uvazuji silne nad chiptuningem me beckove Omegy "98"2.5TD.Na netu ve vetsine pripadu uvadeji narust vykonu u tohodle motoru az 25%-30%.Nynejsich 130 koni zvysujou na 165koni a tocivy moment z 250Nm na 325Nm!Cos je uctihodny vykon.Ma to nekdo z vas chipnute?predem dik za rady a zkusenosti. | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | o chiptuningu jako takovém i o různých firmách se tu již diskutovalo.U jaké firmy sis to vyhlédnul? Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No já nevím ale podle mě víc jak 30 koní to nepřinese navíc cena kvalitního čiptuningu je dost velká vzhledem k ceně OB Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | vidim to stejně,ještě tak novější DTi,no nevim.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Taky bych si ty prachy radsi odlozil na novy cerpadlo, ktery bude driv nebo pozdeji potreba Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Rado |
| ||
Host | Originální hodnoty Hodnoty po úpravě BITPOWER Výkon (hp / otáčky): 130 / 4500 165 / 4610 Točivý moment (Nm / otáčky): 250 / 2200 325 / 2090 | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Uvidime jestli se tu objevi Nunak kteremu krasne chipli VeBe a jezdi to hur nez predtim a "soudi" se s nima .... | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | jooo dti by slo krasne na 150 kw coz je trilitrovej dualram to uz taha slusne muj sen | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Rado napsal ... Originální hodnoty Hodnoty po úpravě BITPOWER Výkon (hp / otáčky): 130 / 4500 165 / 4610 Točivý moment (Nm / otáčky): 250 / 2200 325 / 2090 To je opis reklamního letáku nebo to jsou údaje od někoho kdo už to má ? A co ta cena ? Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | Rado napsal ... Originální hodnoty Hodnoty po úpravě BITPOWER Výkon (hp / otáčky): 130 / 4500 165 / 4610 Točivý moment (Nm / otáčky): 250 / 2200 325 / 2090 nerad tě zkalamu,ale tahle firma u obyč. atmosférického motoru ( x18xe) slibovala nárust z 85 ma 102kw.To ti určitě napoví ,že to jsou pohádky.Navíc ted na tuning.forum.org řešili jejich práci,kdy tam člověk přijel,druhej mu řekl,at mu nakreslí,jakou křivku si představuje,pak asi hodinu kutil.Ve výsledku to jede stejně,více to kouří a pocitově taky NIC.Záruka nikde,výsledek z brzdy nikde atd,atd. Pokud budeš chipovat(kdekoli) ,tak napřed změř na brzdě výkon PŘED a po chipnutí i POTÉ at máš jistotu,že jsi nekoupil zajíce v pytli. Nicméně u tohohle motoru bych opravdu zázrak nečekal. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |