Autor
|
Příspěvek
|
goose | Thursday 10 March 2005 - 19:38:13 | | |
| |
|
klubo | Thursday 10 March 2005 - 19:49:02 | | |
todle téma tady je 5x za tejden, mrkni dvě stránky zpět a odpověď určitě najdeą |
| |
|
riwal | Thursday 10 March 2005 - 20:30:45 | | |
jj krokáč, pořádně vyčistit, ale bacha jestli seą amatér, tak to nech na automechnika. Jinak novej stojí okolo 5000,- |
| |
|
goose | Thursday 10 March 2005 - 20:45:09 | | |
for riwal jj amater jsem ale opla mam od zacatku sveho jezdeni kadett gsi , A vectra a ted B vsechny jsem opravoval ale nejvic tuto b menil jsem cele servo delal kompletni go motoru a vsechno sam tak volnobezak snad zvladnu jde mi jen o to cim to svinstvo dostat ven |
| |
|
riwal | Thursday 10 March 2005 - 20:52:33 | | |
Něco odmaątovací a dekarbonovací. |
| |
|
NIO | Thursday 10 March 2005 - 21:43:42 | | |
u X20XEV je to naprd cisteni a malokdy se to povede na 100% |
| |
|
Ascona | Friday 18 March 2005 - 06:10:13 | | |
Nesmějte se!!! Ale kde najdu ve VeBe sedan 97 otáčkoměr? Buď jsem úplně slepá nebo tam není, coľ mě troąku znervózňuje, protoľe to nemůľu kontrolovat. Smějete se, já jsem to věděla |
| |
|
Lib | Friday 18 March 2005 - 07:13:56 | | |
Odkaz ten uplne vlevo, jak je pod rucickou napsano "1/min x 1000), ma stupnici od 0 do 7 a mezi ryskama 6 a 7 je cervenej prouzek Pripadne kdyz stojis tak zkus turovat motor a jedinej budik, kterej se bude rychleji chybat je otackomer, coz je velmi univerzalni poznavaci postup [ Upraveno Pá bře 18 2005, 07:14 ] |
| |
|
Red_Dwarf | Friday 18 March 2005 - 07:16:22 | | |
Já si myslím,ľe by jsi ho určitě naąla,takľe ho tam spíąe nemáą |
| |
|
riwal | Friday 18 March 2005 - 07:32:50 | | |
Tak, tak je to verze bez otáčkoměru - jako má qpc. Takľe máą Ascono na stranách tachometru na jedný palivoměr a na druhý teploměr - je to tak ? |
| |
|
|