Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Pri zapnuti klimy bezi klimakompresor nepretrzite? |
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
csala |
| ||
Host | Pani, diky za Vase prispevky, velmi mi pomohli. A na aute naozaj pozorujem, ze odoberany vykon klimakompresorom je premenlivy. Pri ustalenej teplote v interieri je odoberany vykon nepoznatelny. Budem to sledovat napriklad pri ustalenej rychlosti na palubnom pocitaci, o kolko klesne okamzita spotreba pri vypnuti klimakompresoru tlacitkom ECO. A mozno si dam tu namahu, a vyrobim si kontrolku zapnutia klimakompresoru - hodi sa to napriklad v zime | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | csala napsal ... A mozno si dam tu namahu, a vyrobim si kontrolku zapnutia klimakompresoru - hodi sa to napriklad v zime A neni to zbytecna prace ? Pri teplotach nad cca. +4 stupne budes jenom suplovat kontrolku ECO a pod touto teplotou uz se klimakompresor pokud je v poradku nezapne ... | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Martas napsal ... csala napsal ... A mozno si dam tu namahu, a vyrobim si kontrolku zapnutia klimakompresoru - hodi sa to napriklad v zime A neni to zbytecna prace ? Pri teplotach nad cca. +4 stupne budes jenom suplovat kontrolku ECO a pod touto teplotou uz se klimakompresor pokud je v poradku nezapne ... Celkom zbytocne to nebude, aj keby som mal zistit len to, pri akej vonkajsej teplote uz klimakompresor nezapne. Mam rad auto pod kontrolou !!(a) Uz aj tak mi chyba budik tlaku oleja a teploty oleja z predchadzajuceho auta. A to uz ani nehovorim o tlaku turba, teplote v interieri, kontrolke skutocneho zhavenia, kontrolke zapnutia ventilatora chladica vody,... Toto vsetko malo ozaj zmysel a nic z toho nebolo samoucelne. Zrusil som akurat voltmeter palubnej siete, aj to len preto, lebo ukazoval nepresne - nebol vykompenzovany v zavislosti od teploty. | ||
| |||
Vraňoch |
| ||
Host | Hele, a nechtel by sis tam jeste pridelat 4 tlacitka na vyrobeni jiskry na jednotlivych svickach? Mohl bys pak lip optimalizovat chod motoru pri ruznem zatizeni a atmosferickych podminkach _; | ||
| |||
csala |
| ||
Host | Vraňoch napsal ... Hele, a nechtel by sis tam jeste pridelat 4 tlacitka na vyrobeni jiskry na jednotlivych svickach? Mohl bys pak lip optimalizovat chod motoru pri ruznem zatizeni a atmosferickych podminkach _; No presne taku reakciu som od niekoho cakal !!(a) Ale ked su tieto "doplnky" v aute zabudovane uz od vyrobcu, tak to asi nejaky zmysel ma Zacnem takto - cim starsie auto, tym viac problemov je mozne ocakavat. Napriklad taky tlakomer oleja je na nezaplatenie. A stale som sa pousmial nad diskusiou typu - v zime zhavim dvakrat... No ale toto vsetko uz je Off Topic | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | csala napsal ... Ale ked su tieto "doplnky" v aute zabudovane uz od vyrobcu, tak to asi nejaky zmysel ma Zacnem takto - cim starsie auto, tym viac problemov je mozne ocakavat. Napriklad taky tlakomer oleja je na nezaplatenie. No tak to co tam vyrobce dava proc ne, ale tlak oleje u "normalniho" auta ktere nema nuceny obeh oleje je zase duplikovani kontrolky mazani a ac neznam vsechna vyrabena auta tak se odvazim tvrdit, ze kontrolku beziciho kompresoru klimatizace nema zadne uz jen proto ze to neni nejaky kriticky agregat a navic to ze bezi resp. chladi je poznat i tak. A aby se pak clovek nedostal do situace kdy pro sledovani vsech kontrolek a budiku u mu nezbyde cas na sledovani provozu _; Ale docela me zarazi "narky" a to zejmena majitelu MV6 ze klima znatelne odebira vykon. Ja to u sve 1,6 v podstate vubec nepoznam ani na jizdnich vlastnostech, ani na spotrebe (resp. spotreba me urcite nevzroste v pozorovatelnem mnozstvi treba o 1l a ze by to znatelne "prestalo jet" se taky rict neda). [ Upraveno Monday 25 August 2008 - 15:13:25 ] | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Kluci co je to ta klimatizace ? Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | JOB napsal ... Kluci co je to ta klimatizace ? Nekde jsem cet, ze anglicky je to Air Condition - z toho bych usoudil neco s vuni vzduchu, ze by nejaky Oder __;) | ||
| |||
csala |
| ||
Host | Tak som dnes pri ustalenej rychlosti 115km/hod na rovnej ceste zapol klimu. Okamzita spotreba stupla z 7,0l na 8,4l/100km __; Bude nasledovat pokus pri vypnuti klimy vychladeneho auta. | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | JardaB napsal ... Ale prave ze to umi, kdyz je kosa a treba se jen odmlzuje, proudi na vyparnik studeny vzduch, staci k udrzeni teploty malo chladiva a kompresor bezi na maly vykon, motor moc nezatezuje. Kdyz je venku 35 a uvnitr nastaveno 18, je vyparnik silne ohrivan velkym prutokem tepleho vzduchu, prutok chladiva je velky a kompresor maka jak barevnej, aby to precerpal. Takze odebere mnohem vic vykonu, i u 3.0V6 je to pak docela znat. Cau Jardo. ozvy se mi prosimte na icq 242634215 potrebuju pichnout s klimou na omeze... dik moc | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] | |