• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Jsem smutny...
Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JardaB
Wednesday 01 October 2008 - 13:39:38 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
A proc to menil v autorizaku? Sada SKF stoji asi 4500 CZK, prace to trochu asi je...

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
freez
Wednesday 01 October 2008 - 14:34:52 Citovat
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition
Uživatel #316
Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24
Příspěvků: 1620
Kutuline je mě líto, že zažíváš již podruhé peripetie s Oplem v naftě. Jen se ztotožním s názorem kolegů a řeknu, že když naftu od Opela tak novou a jak se blíží 100 tis. km tak prodat. Proto se naftě bráním a bránit budu co to půjde , je to pro mě moc velké riziko. Při představě opravy za 35 nebo dokonce 70 tis je mi zle:-( Momentálně mohu dát příklad, kdy jeden člen naší rodiny vlastnící Zafiru v naftě momentálně vychladl z opojení nad super koupí a levným provozem (mohl jsem si plíce vyřvat) protože asi zrovna kešuje 38 tis za opravu čerpadla, rázem se ušetřené peníze na palivu za hodně dlouhou dobu proměnily v prach. No a jak to půjde dál s turbem ví jen bůh, takže Opela určitě ano , s tou naftou jak jsem psal výše, i když motory cdti bych asi nezatracoval, ale....

Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub
RRAAFF
Wednesday 01 October 2008 - 14:44:10 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
Nemilá situace, ale jak tu bylo už kolikrát řečeno, nejen u Opla. Na dosti webech pořád čtu ztráta výkonu BMW 320d, BMW330d(nejnovější) škube, nejede...Prostě se to nevyhýbá žádným značkám. Nedávno v televizi bylo, jak nějací sanitáci jsou šílený s Tranzitu TDCI, že jim nestartují, pořád v servisu atd. atd.

Osobně bych naftu nebral a to ani nejspíš novou (maximálně, pokud by šla ještě před koncem záruky pryč).
Pokud budeš chtít jít do Vectry C, tak bych si spočítal, zda se nějaký ten benzín nevyplatí (např. 1,8 103kw apod.).


Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
Tomin
Wednesday 01 October 2008 - 15:59:33 Citovat
Host
Ty nove CDTI - to ma co za cerpadla ?

Rekl bych ze je potreba hlavne konstatovat ze co je od Bosche, to stoji za hovno (puvodne jsem myslel ze napisu tri tecky, ale podle mne si Bosch zaslouzi vic :_:n )
a nasledne chce za opravy JEHO prus.... strasnej majlant. Mozna to neni jeho celosvetove chovani, ale tady v Cechach urcite.
Jenom bych vzpomenul jeho skvele vahy vzduchu na TDI a jinde, regulator na altiku na Omegach, atd.
JardaB
Wednesday 01 October 2008 - 17:15:32 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Cerpadla na TDI jsou tusim taky BOSCH a docela drzaky...
CR ma cerpadlo elektricke, tam to bude vsechno jinak.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
z0diaC
Thursday 02 October 2008 - 06:13:22 Citovat
Uživatel #1221
Registrován: Wednesday 08 August 2007 - 09:51:23
Příspěvků: 441
aj aj aj .... nestraš Kutuline .... bylo něco před tím,než jsi nenastartoval ? - nějaké náznaky,které tomu napovídali ? .... ať vím,čeho se mám bát - mě zatím šlape jak hodinky (ťuk ťuk) .... doufám,že jsem natrefil na "dobrý" kus a tohle mě v brzké době nečeká. pak napiš konečnou cenu opravy.

z0diaC
Vectra B caravan CD X18XE ´98 OFF
Vectra B caravan Elegance Y22DTR ´01 OFF
Corsa B X10XE 3D ´99 OFF
Corsa C Z12XE 3D ´00 SPORT
Corsa D Z12XEP 3D ´08 COSMO OFF
Legend
Thursday 02 October 2008 - 07:48:32 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
Já už diesela taky radši ne. Ideální je zplynofikovat benzínový motor, když to bude dostatečně malý obsach, budou provozní náklady srovnatelné s TDI. Já kdybych měl dát 70tis za opravu, tak bych radši risknul použité čerpadlo z vrakoviště a auto bych následovně prodal.

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
strelak
Thursday 02 October 2008 - 08:09:24 Citovat
VB-X20DTL
Uživatel #530
Registrován: Tuesday 20 December 2005 - 15:45:52
Příspěvků: 171
Já mám VB 2,0di,rv.96,mám jej 3 roky,najeto 250000,z toho 100000 mých.
Problém mám asi jen jeden,ale zato ho řeším celou tu dobu,ta naše oblíbená kontrolka-podtlak,(jsem domluven s Yperem,že se na to na srazu podíváme)
Jinak snad s motorem žádný problém,doufám,že to nezakřiknu !!(a)
Měl jsem někdy v červenci taky takový období-nejdřív mi odešla spojka v Plzni(jsem Z Nového Města nad metují),14 dní na to mě při cestě do práce nabořila blondýna,vyjížděla z parkoviště,jen jsem na to z dálky bezmocně koukal,i tu svačinu jsem z toho pustil na zem __; ,po domluvě jsem pokračoval do práce a ještě jsem přejel psa,celý nárazník rozštípaný __;
Trochu mi taky hnijou 5 dveře,ale zatím to neřeším,přece jen je to 12 let starý auto.
Jinak takový ty kotouče,silenty nápravy,tyčka stabilizátoru a tak,ale to je v celku normální.
Celkový dojem,jsem v celku spokojený,ale ještě nemrzne _;
lubaan
Thursday 02 October 2008 - 09:10:42 Citovat
Host
Ahoj kluci.V CDTI je jen vysokotlaký čerpadlo Bosch CP3 a pak solenoidový vstřikovače.Oboje je opravitelný a ne zas tak draho,jako čerpadlo v DTI.Mam motor Z19DTH a je tam ale spousta jinejch věcí,co se můžou pokazit.Např.dvohmotovej setrvačník a hlavně filtr pevných částic,lambda sonda,kladky v sání,EGR atd.Tyhle motory fungujou ve fiatech a alfách už docela dlouho a nejsou s nima velký problémy.Ale nicméně musim říct,že když jsem kupoval auto v naftě bylo mi předem jasný,že může něco odejít-vstřikování,turbo.....Na druhou stranu jsem s naftou najel nějakejch 250tis při spotřebě 6l/100km,což je při ceně nafty 30Kč celkem 450000Kč.S benzínem by to bylo při stejnej ceně benzínu a spotřebě 8l/100km 600000Kč,takže jsem ušetřil 150000Kč.Nafta se mi vyplatila a to i kdybych dělal turbo a čerpadlo,ale nechci vás s timhle příspěvkem nijak dráždit,hlavně zastánce benzínu Navíc v budoucnu to bude stejně jedno,protože hodně motorů na benzín bude přímovstřikových a přeplňovaných,viz Opel 1,6T nebo VW 1,4TSI.Opel má ostatně už teď hodně benzínových motorů přeplńovaných.
vrgadaa
Sunday 05 October 2008 - 18:44:23 Citovat
Host
a kdyby jsi si jeste spocital co, jsi mohl usetrit pri provozu na LPG, (spotreba o litr vetsi nez benzin a cena paliva polovicni:-)

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 [3] 4 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1717 sec,0.1344 z toho dotazů.