• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Jsem smutny...
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
mates
Sunday 05 October 2008 - 19:31:58 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
vrgadaa napsal ...

a kdyby jsi si jeste spocital co, jsi mohl usetrit pri provozu na LPG, (spotreba o litr vetsi nez benzin a cena paliva polovicni:-)

To je fakt, škoda jen že instalace do V6 (sekvenční systém) stojí cca 42.000,- a funkčnost je taková divná (dle vláken tunaj na webu)

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
JardaB
Sunday 05 October 2008 - 19:42:30 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ja uz bych se toho nebal, prekonal jsem jistou hromadu problemu a uz mi to funguje skvele. Ten polsky sekvencni system (nechce se mi hledat, kdyz tak zitra) je podle mych informaci skvely a mohl bych ho mit za 32tKc. Mozna, uvidime, do te "nove" Omegy
(rekapitulace: po dvou letech jsem se vyvedl z omylu, ze z LPG zblbne ECU, te je to uplne fuk a zvykne si na vsechno. Problemem byly zas.ane vstrikovace, da se to i vycistit (teda ne chemicky, to se mi aspon nepovedlo))

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Anonymní
Sunday 05 October 2008 - 20:25:19 Citovat
Host
vrgadaa napsal ...

a kdyby jsi si jeste spocital co, jsi mohl usetrit pri provozu na LPG, (spotreba o litr vetsi nez benzin a cena paliva polovicni:-)



No jo,no jo už mlčim
Jenže jsem si koupil koupil kombíka protože v tom potřebuju vozit všelijaký harampádí a né nádrž na plyn,viš?
A v naftě proto,že ročně najezdim kolem 40000km.S VeCe 1,9CDTI s průměrnou spotřebou 6,2 litru a to rozhodně nejezdim na spotřebu,spíš se až divim,že nežere víc

vrgadaa
Monday 06 October 2008 - 07:36:17 Citovat
Host
do v6 plyn opravdu radeji ne a osobne bych nebral ani v6 (mel jsem sekvenci ve 2,5i a ma zkusenost dobra neni s obojim). Ale takovy 16ventillovy 2,2 benzin by mohl mit slusny vykon a zastavba nejmodernejsich systemu by mohla vyjit tak na 25-30 litru, coz by se pri tvem rocnim najezdu vratilo rychle. Jedine, co nelze garantovat, je, ze ten plyn bude stale tak levny. Jakmile na nej prejde dost lidi-zdrazi, stejne jako se to stalo s jedlymi oleji po te co je lidi zacali lit do starych naftaku.
...
ale opravdu je to i s porizenim nejlevnejsi zpusob dopravy. No a sekvence na rozdil od starsich systemu netriska a vykon stejny jak benzin. Koneckoncu netriska mi ani rizeny nasavany a staricky nerizeny nasavany taky ne (teda kdyz si dam pozor a dodrzuji elementarni zasady)
Kutulin
Thursday 16 October 2008 - 17:59:16 Citovat
Host
Vážení Opelíci,
tak jsem toto vlákno založil a je slušnost vlákna i dokončovat.
U Jísi v Praze, kam jsem auto pred 14 dny odevzdaval, mi udelali diagnostiku s tim, ze je chyba v cerpadle (konkretne snimac otácek) a nema cenu menit cidlo kliky na motoru. Pan Bednár z Bosch servis Zábreh mi na dálku na základě výsledku diagnostiky oznámil, ze se mění čidlo cca 2300 a někdy bývá i špatná řídící jednotka cca 5000 a kompletní práce na cerpadle 8600,- Ríkám paráda, plus ještě práce na aute cca 7000Kč A to jsem na 25tis. Cerpadlo bylo tedy odesláno do Zábřehu na Moravě a dva dny na to mi volá Jíša servis, že čerpadlo je rozebrané a dle kontroly bude oprava stát 27000Kč. (pouze čerpadlo) Jak to? Pan Bednář to včera spočítal i s řídící jednotkou max 15tis.!! Volám do Zábřehu co se stalo s mým čerpadlem, že oprava bude tak drahá, Pan Bednář mi oznámil že je špatné čidlo, řídící jednotka je OK, ale že je hlavní píst zadřený. Myslel jsem na nejhorší: Že se do rukou k panu Bednářovi nedostalo moje, ale nějaké cizí zadřené čerpadlo ^au ?:!: .......... Říkám mu, že to není možné aby bylo moje čerpadlo zadřené a ať to jde zkontrolovat. Poté na mě zvýšil hlas, co že to na něj zkouším, že chápe mé rozčílení, ale pokud mám auto nepojízdné tak se to prostě musí vyměnit píst i těleso.....no braly mě mrákoty.....a teď to přichází: Já říkám panu Bednářovi: "Víte v čem je problém pane Bednáři? Že já s tím autem normálně jezdím už asi tři týdny a jen se mi 10 min po prvním raním startu rozsvítila diagnostika cca na 10 minut jízdy, auto šlo do nouzáku a prestal jít otáčkoměr. Ale opakuji, to trvalo jen 10 minut a to kolem teploty 70 až 80C. Pak ale vše normálně samo naskočilo fungovalo a já jel např. do Bratislavy a ten den to neudělalo. Tento problém jsem měl cca tři týdny a najezdil jsem s autem cca 1500km. A i k Jíšovi jsem dojel po svých kolech a s nastartovaným motorem a i technik od Jíši sám s autem zajel do dílny. A vy mi sám tvrdíte že to auto nemohlo ujet ani metr a mluvíte o zadřeném čerpadle.....Pánové chtělo se mi blinkat.... Bednář mlčel asi nechápal. Řekl mi ať zavolám za chvíli, že to jde zkontrolovat. Po chvíli volal a potvrdil, že přišla dvě čerpadla ten den od Jíši, jedno z Fordu a jedno z Vectry a opravdu to zadřené je moje. Položil jsem telefon......
Volám k Jíšovi, že mám problém, že čerpadlo je zadřené a dle pana Bednáře jsem s autem nemohl ujet ani metr a při tom váš technik normálně před mýma očima s nastartovaným motorem zajížděl do dílny. Tak se ptám co tam poslali za čerpadlo a ať to prošetří. Vážení nikomu nic podobného nepřeji, pokud jeho výplata je menší než 50 000Kč. Nedopátralo se ničeho... já samozřejmě neměl číslo čerpadla. Jíša i Bednář mi nadiktovali pochopitelně stejné číslo. Neměl jsem v ruce vůbec nic....Bednář už se mnou mluvil trochu soucitně, já jsem chtěl jeho vysvětlení jak to mohlo být zadřené když jsem jezdil. Říkal že neví, že to zůstalo možná v nějaké přijatelné poloze a pak to snad mohlo fungovat, ale zároveň se divil že to neukázala ta diagnostika. Nikdy se s tím to nesetkal... Ten den mi ještě jednou volá Jíša zda tedy mají dát pokyn k opravě čerpadla, nebo mají auto odtlačit kamsi do dvora....už blinkám......Dávám tedy souhlas k opravě a cca do týdne že se ozvou. pokr. níže

[ Upraveno Thursday 16 October 2008 - 18:27:27 ]
Kutulin
Thursday 16 October 2008 - 18:14:31 Citovat
Host
Vážení ten týden byl plný myšlenek, myšek a cvrčků v mé hlavě, zda má smysl vůbec žít, vstávat do práce, jezdit autem, vyhazovat peníze a to stále opakovat dokola. Jak je to to možné v 21století!!!!!! Blížil se den kdy měl volat Jíša. Jdu s bráchou na pivo a říkám mu: "Třeba vůbec nebylo potřeba to čidlo v čerpadle měnit, třeba ani nebylo zadřené, třeba ho prostě Bednář vzal jako nefunkční tak jako jiná čerpadla co mu tam chodí, prostě netušil, že je to z auta které jezdilo" Brácha na to: "To už neřeš, to nikdy nezjistíš, pokud jim nebudeš stát za prdelí" pak mu říkám: Až zavolají od Jíši a řeknou, že auto je opravené, ale ještě jsme museli vyměnit ......tak to už se mnou sekne.
Druhý den volá Jíša. Tak pane, auto máte v pořádku, čerpadlo je téměř nové, ale ještě jsme museli vyměnit čidlo otáček kliky na motoru a že to je jen asi 1300Kč navíc a že to hlásila ještě diagnostika po namontování staronového čerpadla. Jen jsem řekl: "děkuji přijedu" a položil telefon. Pak jsem začal řvát: Proč KURVA Jáááááá proč já...
Proč co zrovna já tuším se pak stane....Když mě brácha vezl pro auto, tak jsme oba mlčeli a já jen řekl větu: "Řekni mi, že to nemůže být pravda".
Vážení Opelíci auto mi bylo předáno v perfektním stavu vše umyté, navoskované, motor zářil a ještě více nové tělo čerpadla. Velmi příjemný pan technik Kozderka od Jíši se mnou absolvoval zkušební jízdu. Pan Kozderka mi v igelitové tašce předal ostatky čerpadla a já si je vystavím do na poličku. Je to asi opravdu složité zařízení, co jsem koukal. Po rozmluvě s ním, ale i s odstupem času, nevím co si o tom všem mám myslet a asi už to ani nikdy nezjistím. A to: zda čerpadlo v autě je moje nebo né a zda zadřené čerpadlo bylo nebo nebylo zadřené a zda nestačilo hned na začátku vyměnit čidlo na klice za 1300Kč Jsem smutný, ale tak trochu jinak než na začátku tohoto vlákna. Ještě než jsem si s panem Kozderkou podali ruku a rozloučili se, tak přinesl krabici, kde byly díly z Octávky a jedna PET lahev v níž byla kapalina a na dně asi 1cmm nějakého šlemu. Pan Kozderka povídá:Pán někde natankoval a auto mu začalo cukat až chcíplo. Museli jsme mu měnit i nádrž, jak to bylo zasviněné a další komponenty. Čerpadlo jsme mu zachránili,ale i tak bude platit asi 38 000Kč.-loučí se se mnou pan Kozderka a dodává: "za tak dva až tři měsíce se tu stavte na diagnostiku, máte jí grátis....."A tak odjíždím od Jíši s mnoha pocity. Jo a na otázku: "Proč to čidlo na klice nevyměnili ještě před čerpadlem?" Už odpověď raději nechci znát.
A kolik to všechno stálo? Podívejte na fotečky !_;

[ Upraveno Thursday 16 October 2008 - 18:18:42 ]
Kutulin
Thursday 16 October 2008 - 18:25:45 Citovat
Host
fotky už jsou níže _; ...

[ Upraveno Thursday 16 October 2008 - 18:47:12 ]
JardaB
Thursday 16 October 2008 - 18:25:45 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
To je sila... Kde jsou nejake obrazky? Kolik to teda stalo? Asi to bude muset najet hodne km, aby se ta nafta vyplatila...
A nejhorsi je, ze to bude standard u vsech novych aut, i benzinu, je to cim dal slozitejsi a servisy cim dal vic nenazranejsi

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Kutulin
Thursday 16 October 2008 - 18:44:26 Citovat
Host
konečně fotky...













KopA
Thursday 16 October 2008 - 20:10:51 Citovat
Nespravuj to co funguje - teprve až se to vys..e!
Uživatel #825
Registrován: Thursday 03 August 2006 - 18:52:15
Příspěvků: 824
Neber to tak tragicky - k čemu jinýmu by ti peníze byly když ne k utrácení?

Mě přijde přístup solidní a nevidím důvod, proč by značkový servis měl zapotřebí dělat nějaký habaďůry.

A co se týče čidla tak si myslim, že výměna byla logická, když tedy nebyla závada v el. čerpadla. Holt je věcí druhou jak dlouho bys jezdil s tím čerpadlem které si myslím, že bylo pouze přidřené. (určitě nebylo OK)

Teď najedeš dalších 200t bez obav. _;

Jenom mě vyvstává otázka proč to? Dnešní dízly jsou zřejmě neskutečně náročné na kvalitu paliva (díky složitosti a jemnosti systémů) ale bohužel ta naše povaha česká má asi stále naftu za palivo do traktorů a Liazek.
Dal bych si setsakramentský pozor na to kde budu tankovat.
(myslím, že jsi psal ve vlákně "kde tankujete", že to nerozlišuješ)

[ Upraveno Thursday 16 October 2008 - 20:17:58 ]

Vectra B CD '98 Liftback ● X18XE ● 85kW ● 170Nm ● F18 ● 0-100: 11,0s ● vmax: 203km/h ● 1327kg

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1744 sec,0.1251 z toho dotazů.