Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra exteriér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Rucicka stavu paliva alebo plavak. |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
zicher |
| ||
Host | Nefunguje mi rucicka stavu paliva. Niekedy ide a niekdy sa ani nepohne. A nebude to tym ze nemam benzin. Bol som sa pytat v Opli a povedal ze to moze byt problem v pristrojovke, ale neviem presne aky? Ze by to mohlo byt aj plavakom. Neviem co skor by som mal pozriet? | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No jestli nevíš čím začít tak k plováku je lepší přístup Pravděpodobně bude plovák děravej nebo nějaká jiná zákeřnost.Palubku bych řešil až na konec. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
qpc |
| ||
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500 Uživatel #255 Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01Příspěvků: 5329 | pod zadnim sedadlem je víčko nad bez.pumpou a plovákem..Je to bajonetové s velkym O kroužkem..Jinak myslim VGT dokázal nějak přeměřit budík,ale netušim jak.. Odkaz Astra-H OPC Odkaz i500.html Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT". Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš..... | ||
| |||
zicher |
| ||
Host | Tiez si myslim ze nieco bude s plavakom. Dneska sa nato pozriem auvidim. Dam vediet co a ako? Pytal som sa v Opli a chcu za novy 2300,-Sk. | ||
| |||
zicher |
| ||
Host | Panove sorry ze pisem az teraz, ale skor som sa k tomu nedostal. Som sa teda pozeral na ten plavak.... no pozeral... Len som dal dole tu krytku co je pod zadnymi sedackami. Cele som to nerozoberal. Pozeral som pred tym aj knihu Ako na to? Je to tam dost zlozito rozpisane. Bojim sa toho cele to nejako rozobrat. Predsa ide o benzin potom je tam nejaky konektor... tak teraz neviem co mam urobit. Dat to niekomu pozriet, alebo ako? Inak som dost technicky typ a nerad by som keby sa mi do OPLIKA niekto cudzi vrtal. | ||
| |||
iopkek |
| ||
Host | Vypáčit plastovou krytku pod sedadlem, odpojit konektor, pak kladívkem a tyčkou (mosaz, i dřevo) poklepávánim na výstupky ocelového vrchního kroužku bajonet odemknout. Víčko i s hadičkami nadzvednout, zachytit O kroužek (těsní víčko a nádrž. No a pod tím je čerpadlo s plovákem. | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | zicher napsal ... Nefunguje mi rucicka stavu paliva. Niekedy ide a niekdy sa ani nepohne. ......ze to moze byt problem v pristrojovke, ale neviem presne aky? Mohl by to být například tzv.studený spoj v přístrojové desce. Nebo také přelomený kablík mezi přístrojovou deskou a plovákem, špatný dotek v některém konektoru, pak nakonec i něco špatného na tom plováku ..... Začal bych kontrolou toho kablíku a konektorů, to je nejjednodušší (hýbej rukama kablíkem a konektory, sleduj přitom, zda-li ručička palivoměru neklesne na nulu a vzápětí nevyleze zpět). Ke konektoru plováku se dostaneš snadno, ke konektoru v přístrojové desce budeš muset tu desku nejspíše demontovat z palubní desky. A když bude deska venku, tak zkontroluj - nebo nech zkontrolovat - ty "studené spoje" a vlastní "budíček" (ukazatel stavu paliva). Když zrovna neměřil, nezkusils na něj poklepat prstem? | ||
| |||
iopkek |
| ||
Host | Jeste doplnim, u nadrze jsou dva konektory, jeden primo na cerpadle a druhy spoj je mezi nadrzi a kastli(myslim ze vlevo nadrze), odkud vede dopredu, pak uz nevim. | ||
| |||