Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Zásuvka 12V |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Anas |
| ||
Uživatel #1063 Registrován: Sunday 01 April 2007 - 20:20:45Příspěvků: 22 | Ahoj vespolek! Uchází mi smysl proč je trvale pod napětím jen zásuvka v kufru a ne i v palubní desce. Poraďte prosím jak jednoduše přepojit i tuto na trvale napájení (i po vytažení klíčku ze zapalování). Zafira 1,8i (7/2008) Díky | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Urcite nejednodussi budes mit demontovat stredni panel, vyndat zapalovac, odcvaknout puvodni drat a pripojit ho "nekam" kde je stale napeti. Nevim jak je konstruovana Zafira, ale u Vebe bych se na to vykaslal kdyz si vzpomenu kolik je to prace a co vsechno se ulame kdyz chci dostat ven a pak zase z5 zapalovac. | ||
| |||
Insan!ty |
| ||
Host | Já jsem naopak velice rád, že je zapalovač pod napětím jen při zaplém zapalování... Mám v něm zapojený vyhřívaný potah a aspoň nemám strach, že ho zapomenu vypnout. Ve Favoritu jsem to musel předělat.. !!(a) | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | U mne je teda stále pod napětím, což zase vyhovuje mě. Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | U me OC je to trošku jinak. Zásuvka v popelníku u palubky se vypne asi za deset mimut po vytažení klíčku a zásuvka co je v zádu u sedaček je závislá na odběru proudu. Pokud je odběr malý vypne se taky asi po deseti minutách ale pokud zapojím např. měnič s notebookem který má větší odběr tak zůstane pod napětím pořád. V kufru jsem zásuvku nezaregistroval. JERRY Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Anas |
| ||
Uživatel #1063 Registrován: Sunday 01 April 2007 - 20:20:45Příspěvků: 22 | No závislost na odběru u mne asi ještě není (r.v. 7/2000), zásuvka v kufru (dá-li se to tak u Zafiry nazývat) je pod proudem pořád. A protože sedačky mám vyhřívaný standardně, tak to že by zapalovač zůstal pod proudem pořád bych naopak uvítal. Kolikrát potřebuju nechat třeba nabíjet mobil a musím kvůli tomu lézt do "kufru". Ideální by bylo kdyby zapalovač šel přepojit na stejnou svorku jako ta zadní zásuvka. Nejsem ale elektrikář + nemám schéma, takže se mi do toho moc nechce | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Po shlédnutí schémat zapojení zafiry '08 jsem zjistil toto: Pokud máš vlevo v kufru tzv. "rear electronic modul", tak je přední zásuvka zapojená na pojistku FR29. Pokud nemáš tento modul, tak je zapolovač zapojen přes pojistku FE36 v motorovém prostoru. Každopádně v obou případech by měl vést do zásuvek trvalé napětí 12V i bez klíčku. Když se ti to povede rozebrat, tak se podívej na barvy kabelů vedoucích k zásuvce a napiš je. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Tak já to v Merivě mám obdobně zásuvka vpředu je pod napětím jen se zapnutým zapalováním, ale zásuvka na středovém tunelu u zadních sedaček je trvale pod proudem a tak pokud potřebuji dávám spotřebič do ní aby byl pod proudem i po vytažení klíčku ze zapalování. Oni ty zásuvky trvale pod proudem jsou ošemetný !!(a) asi jako Prazdroj a jeho kaput baterka v zafiře, lednička jí dokonale vysála Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||